سالن اسپیناس پالاس تهران | تالار هتل اسپیناس پالاس

سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران│سالن کنسرت هتل اسپیناس پالاس

رویال هال هتل اسپیناس تهران، یکی از مکان های خدماتی مجلل هتل اسپیناس پالاس است که امکان برگزاری کنسرت و تئاتر در آن وجود دارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران
ویکی گردی:

هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی ازشناخته شده ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره تهران است. این هتل سالن ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و تالار های عروسی متعددی دارد که امکانات رفاهی فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. سالن های هتل اسپیناس پالاس تهران با نام های بزرگ، پالاس هال، پارسا، امیران و... سالن هایی هستند که خدماتی با کیفیت و استاندارد جهانی ارائه می کنند. یکی از سالن های بی نظیر این هتل که امکانات ممتازی را عرضه می کند؛ سالن کنسرت بزرگ آن است که با نام "رویال هال" هتل اسپیناس پالاس تهران شناخته می شود.

رویال هال

"رویال هال"، یکی از مجلل ترین و ممتازترین سالن های خاورمیانه که به زیبایی برای اجرای کنسرت، تئاتر، سخنرانی ها و مراسمات ویژه در هتل اسپیناس پالاس طراحی گردیده است. سالن کنسرت "رویال هال" با ظرفیت 2500 نفر بزرگترین سالن تخصصی کنسرت کشور است که از سال 1397 افتتاح گردیده است. " رویال هال "، سالنی چند منظوره برای برگزاری تئاتر و موسیقی، کنسرت و همایش است. در مدت کوتاهی که از افتتاح این سالن می گذرد؛ خوانندگان مشهوری در این سالن اجرا کرده اند. محسن یگانه، علی یاسینی، سیروان خسروی و مهران مدیری از جمله هنرمندان معروفی هستند که در این سالن اجرا داشته اند.  برگزاری نخستین فستیوال موسیقی ققنوس، که اولین اجرا در سالن تهران "رویال هال" نیز به شمار می‌رفت با اجرای شهرام ناظری در شب اول (شب مشاهیر) و گروه موسیقی مولوی همراه بود. اجرای هنرمندان مشهور در این سالن باعث شده است که تالار رویال هال توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. سالن "رویال هال" هتل اسپیناس پالاس تهران علاوه بر کنسرت، برای مراسم های بزرگ دیگری مانند تئاتر، سمینار و همایش مهم و رسمی نیز مناسب است. 

سالن "رویال هال "هتل اسپیناس پالاس تهران، امکانات مجهز و به روزی دارد. این امکانات شامل تجهیزات صوتی وتصویری، میکسر های صوت و نور، اینترنت و لپ تاپ است که بسته به نوع مراسم از آنها استفاده می شود. امکانات مجلل سالن رویال هال، آن را  به یکی از کم نظیر ترین سالن های کنسرت کشور تبدیل کرده است. اما سالن "رویال هال" به این امکانات محدود نمی شود. تلویزیون LED، اتاق VIP، سالن غذا خوری مجهز و ... از امکانات دیگر این تالار هستند که می توان به آنها اشاره کرد. سالن "رویال هال" همچنین دارای میکروفون های با کیفیت، ویدیو پروژکتور ها و میز رجیستری است که خدمات ممتاز آن را کامل می کند. علاوه بر آن صندلی‌های اسپانیایی، نمایشگرهای دات 3 از جمله امکانات دیگر سالن "رویال هال" هستند.

سالن رویال هال تهران

ویژگی های ظاهری رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران

سالن " رویال هال " که در طبقه همکف هتل قرار دارد؛ مساحتی به وسعت 1596 متر مربع و سقفی به ارتفاع 15 متر دارد که ظاهر باشکوهی به سالن داده است. در بزرگ 2 متری این سالن، عظمت و شکوه آن را دو چندان می کند. صندلی های سالن "رویال هال" به صورت سینمایی چیده شده اند و کف آن شیبی مناسب دارد که هر نقطه کوری را برای بینندگان از بین می برد. این سالن زیر نظر شرکت  studio trebeschi  ایتالیا ساخته شده است.

امکانات تالار رویال هال

امکانات تالار "رویال هال" تنها به نمایش و موسیقی محدود نمی شود. این تالار در زمینه پذیرایی نیز امکانات کامل و مجللی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. منوهای سالن با عنوان 

 << دیس پرس مخصوص همایش ها >> یا  << بوفه مخصوص همایش >> که حداقل برای 50 نفر تدارک دیده شده است؛ قابل استفاده است. پارکینگ اختصاصی سالن رویال با ظرفیت 800 خودرو، از دیگر خدمات مهمی است که سالن رویال ارائه می دهد.

سالن رویال هال تهران

رزرو تالار رویال هال

بخش convention center تالار رویال هال و شماره تماس 75675-021 برای رزرو قابل استفاده می باشند.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران:

سعادت آباد - میدان بهرود - خیابان چنگیز عزتی(بلوار شقایق) - میدان ژوراسیک - خیابان هتل اسپیناس پالاس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر