ظرفیت سالن دریای نور هتل استقلال تهران | آدرس سالن دریای نور هتل استقلال تهران

سالن دریای نور هتل استقلال تهران │محلی برای برگزاری ضیافت ها و مهمانی های بزرگ

سالن دریای نور هتل اسقلال تهران، یکی از بهترین مکان های برگزاری مراسم است. این سالن با ظرفیت 1000 نفر و معماری منحصر به فردی که دارد، یکی از لوکس ترین سالن های برگزاری ضیافت و مهمانی در تهران و ایران است.

سالن دریای نور هتل استقلال
ویکی گردی:

سالن دریای نور هتل استقلال تهران، محلی برای برگزاری ضیافت ها و مهمانی های بزرگ است. سالن های بزرگ هتل استقلال تهران در میان امکانات بی نظیر این هتل، درخشش بیشتری دارند. سالن نوفل لوشاتو با فضایی کاملا فرانسوی و نوستالژیک در کنار سالن‌های یاس1 و یاس 2 هرکدام برای برگزاری انواع مهمانی‌ها، ضیافت‌ها و مراسم‌ها با تعداد مهمانانی در حدود 150 نفر بسیار مناسب هستند. در کنار تمامی این سالن ها، سالن دریای نور هتل استقلال تهران جلوه بیشتری دارد. این سالن ویژگی های منحصر به فردی دارد که فضای مناسبی برای برگزاری مجالس و مهمانی ها را فراهم می آورد. اگر می خواهید یک خاطره به یاد ماندنی در ذهن خود ثبت کنید، سالن دریای نور هتل استقلال تهران انتخاب مناسبی برای شماست.

ویژگی های سالن دریای نور هتل استقلال تهران

سالن دریای نور، یکی از بزرگترین سالن های فاقد ستون در ایران است که با توجه به نوع چیدمان تا 1000 نفر گنجایش دارد . سالن دریای نور در طبقه همکف هتل استقلال تهران قرار گرفته است و دری به ارتفاع 3 متر دارد. این سالن محل بسیار مناسبی برای برگزاری کنفرانس ها، همایش های ملی و بین المللی، اجتماعات خانوادگی و ضیافت ها است، همچنین معماری خاص این سالن زیبایی بیشتری به آن بخشیده است .ارتفاع 6 متری سقف سالن دریای نور و وسایل لوکس آن، مجموعه ویژگی های منحصر به فرد آن را، درخشان تر می کند.

امکانات سالن دریای نور هتل استقلال تهران

همانطور که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود، امکانات سالن دریای نور هتل استقلال تهران بی نظیر  و با کیفیت فوق العاده ای ارائه می شوند. کرین و هلی شات در سالن، سیستم صوتی دالبی، سیستم تهویه مطبوع، پرسنل مجرب و حرفه ای و کیفیت غذای عالی بهترین امکانات این مجموعه را تشکیل می دهند. اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، مشعل آرایی، محل بازی کودک از دیگر امکانات کم نظیر سالن دریای نور هستند. البته مجموعه امکانات سالن دریای نور، چیزی فراتر از موارد گفته شده است و از یک هتل 5 ستاره نیز کمتر از این انتظار نمی رود! امکان برگزاری بیش از 5 مراسم متفاوت در سالن دریای نور، آن را به یکی از منحصر به فرد ترین سالن های تهران تبدیل کرده است. مراسم قابل برگزاری در این سالن شامل مراسم عروسی، ترحیم، جشن تولد، مهمانی سفارت ها، کنفرانس و ده ها مهمانی متفاوت دیگر است.

ظرفیت های سالن دریای نور

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، سالن دریای نور در مجموع دارای 1000 تا 1400 نفر ظرفیت برای برگزاری مهمانی ها می باشد اما از ویژگی های منحصر به فرد این سالن، می توان به این اشاره کرد که این ظرفیت با توجه به نوع مهمانی ها تغییر می کند. برای مثال ظرفیت با طرح مهمانی با میز کامل 850 نفر، ظرفیت با طرح مهمانی رو به سن 510 نفر و ظرفیت با طرح کلاس درسی 400 نفر از ظرفیت های مختلف این سالن هستند.

 خدمات قابل ارائه در سالن دریای نور

تا اینجا، از امکانات بی نظیر سالن دریای نور صحبت کردیم اما امکانات این سالن بی نظیر به همین چند خط محدود نمی شود. سالن دریای نور خدماتی متفاوت با دیگر سالن های پذیرایی ارائه می کند. گل آرایی، فیلیپ چارت، اشاره گر، میز رجیستر و ... از خدمات مهم این مجموعه هستند.

آدرس سالن دریای نور هتل استقلال تهران:

تهران ، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال

عکس های سالن دریای نور هتل استقلال

سالت دریای نور هتل استقلال تهران

سالن دریای نور هتل استقلال

سالن دریای نور هتل استقلال

سالن دریای نور هتل استقلال

سالن دریای نور هتل استقلال

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر