هتل های کیش | مقایسه بهترین هتل های کیش

مقایسه هتل‌های پنج ستاره کیش

ما اطلاعات تمامی هتل های 5 ستاره را باهم مقایسه کرده ایم و انتخاب را بر عهده شما می گذاریم.

مقایسه هتل های 5 ستاره کیش
ویکی گردی:

در این مطلب سعی داریم به مقایسه بهترین هتل های کیش بپردازیم. جزیره کیش، نگین درخشان خلیج فارس و یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری جنوب ایران محسوب می شود. موقعیت جغرافیایی و تفریحات دریایی بی نظیر این جزیره، باعث شده که این مکان زیبا، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شود. در مطلبی که در حال مطالعه آن هستید به مقایسه عالی ترین هتل‌های کیش می پردازیم. لوکس ترین هتل های کیش معمولا در یک سطح قیمتی هستند و در بعضی از امکانات، یکسان می باشند ولی علاوه به این، امکانات و خدمات متنوعی ارائه می دهند که این موضوع، باعث تفاوت این هتل‌ها می شود. 

هتل ترنج کیش

هتلی با طراحی منحصر به فرد و زیبا بر روی دریا در منطقه شمال غربی جزیره کیش که نمونه اش را در جزایر مالدیو و کارائیپ می توان دید. هتل ۵ ستاره ترنج کیش در دو فاز تعریف شده، فاز دوم این هتل به صورت طبقاتی و ساحلی است اما فاز اول هتل بر روی آب شناور است و نمای رویایی را به خودش اختصاص داده است. اگر دوست دارید صدای موج دریا را بشنوید و از دیدن بازی ماهی ها در کف اتاقتان لذت ببرید، حتما این هتل را انتخاب کنید. سوئیت های هتل از طریق اسکله چوبی به هم متصل هستند و از این اتصال طرح بته جقه ای زیبا در داخل آب بوجود آمده است. در ساخت این مجموعه همه تلاش و همت گروه مهندسی آن بر این بوده تا هتل مطابق با استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. 

امکانات هتل ترنج کیش:

رستوران خورشید نخستین رستوران این هتل است که بر روی آب قرار دارد. رستوران ساحلی هتل ترنج نیز به صورت بوفه به سرو شام و ناهار می پردازد. رستوران تاج ترنج دیگر رستوران این هتل پنج ستاره کیش است. کافه گلف نخستین کافی شاپ هتل ترنج کیش است. در کافی شاپ ساحلی هتل ترنج کیش نیز انواع پیتزا و دمنوش های متنوع سرو می شود. این هتل پنج ستاره یک چایخانه سنتی با نام لمکده سنتی ساحلی نیز دارد که میزبان مهمانان هتل است. در ساحل هتل نیز آلاچیق های متعددی نصب شده است. سالن بازی های ساحلی یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی این هتل است. ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد از جمله تفریحات سالن بازی های ساحلی است. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی از دیگر تفریحات این هتل پنج ستاره است. استفاده از باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی کودک برای مهمانان این هتل رایگان است. 

آدرس هتل ترنج کیش:

جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش

یکی دیگر از پرطرفدارترین هتل های ۵ ستاره کیش ،هتل داریوش است. هتلی که علاوه به محل استراحت برای گردشگران، با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید به یکی از جاذبه های توریستی کیش تبدیل شده است.

این هتل ۵ ستاره علاوه بر معماری خیره کننده اش، چشم اندازی زیبا را به سواحل خلیج فارس داده که یکی از مزایای آن محسوب می شود. هتل داریوش کیش امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و خدمات کامل تری نسبت به بقیه هتل های ۵ ستاره کیش دارد؛ مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی بخشی از امکانات این هتل محسوب می شود.

بهتر است بدانید با رزرو هتل ۵ ستاره داریوش از تخفیف این هتل برخوردار می شوید.

امکانات هتل داریوش کیش:

هتل بزرگ داریوش با رستوران های آپادانا و پاسارگاد انتظارات شما را بر آورده می کند. در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود سرو می شود. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته است. ازجمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می توان از غـواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس و سالن بیلیارد نام برد. این هتل مجهز به استخر روباز برای بانوان و آقایان است. استخر روباز آقان مشرف به چشم انداز خلیج فارس است. امکان انجام تفریحات و ورزش های آبی همچون قایقرانی و پینت بال از دیگر تفریحات این هتل است. سالن بدنسازی، گیم نت، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز و فضای باغ در هتل از دیگر امکانات هتل داریوش کیش است. این هتل همچنین مجهز به یک سالن همایش است.

خدمات رایگان هتل داریوش کیش: بوفه صبحانه کامل، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، اینترنت، زمین تنیس، استخر روباز جهت استفاده آقایان.

آدرس هتل داریوش کیش:

جزیره کیش – میدان داریوش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل مارینا کیش

هتل ۵ ستاره ای در جزیره زیبای کیش، به نام مارینا که در سال ۱۳۸۹ با بیش از ۷۵۰ متر نوار ساحل اختصاصی ساخته شده است؛ این هتل در یکی از بهترین مناطق ساحلی خلیج فارس قرار دارد. هتل ۵ ستاره مارینا با طراحی چشم گیر و گیاهان تزئینی و طبیعی زیبایش، شکوهی خاص به این اقامتگاه لوکس بخشیده است. این هتل تنها هتل جزیره می باشد که دارای ساحل (مارینا) اختصاصی است. این هتل در چهار ضلع ساخته شده و در هر ضلع آن دو طبقه و در کل 190 اتاق و سوئیت دارد. طبیعت بکر اطراف هتل و نزدیکی به دریا از یک سو، دسترسی راحت به مراکز خرید و اماکن گردشگری جزیره همچون پارک ساحلی مرجان، مراکز خرید مرجان، پردیس، مروارید و غیره از سوی دیگر، باعث شده این هتل همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا کیش بسیار مجهز و دارای یک مجموعه تفریحی در پارک ساحلی هتل با انواع ورزش های آبی می باشد. هتل دارای 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن های همایش و کنفرانس، سالن ماساژ و مرکز اسپا و مرکز اجازه اتومبیل می باشد. اگر به خرید علاقه دارید یا قصد گرفتن هدیه و سوغات دارید می‌توانید از فروشگاه‌های موجود در هتل دیدن کنید. هتل مارینا پارک کیش درارای زمین تنیس خاکی و پیست دوچرخه سواری است. ازجمله تفریحات دریایی همچون تیوپ ‌سواری، پاراسل، قایق‌سواری، جت‌اسکی، گشت‌های دریایی، ماهیگیری و غیره هستند.

آدرس هتل مارینا پارک کیش:

جزیره کیش – نوار سیاحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو

هتل های پنج ستاره کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر