هتل های لوکس کیش | لاکچری ترین هتل های کیش

معرفی 10 تا از لوکس ترین هتل های کیش + عکس

اگر قصد دارید در هتلی لوکس و گران قیمت اقامت کنید، ما در اینجا 10 تا از لوکس ترین هتل‌های کیش رو بهتون معرفی می کنیم.

هتل های لوکس کیش
ویکی گردی:

لوکس ترین هتل‌ های کیش شامل هتل‌هایی بسیار با کیفیت، با معماری و طراحی خاص و امکانات و خدمات بسیار ویژه و متنوع می‌باشند. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار است که در فصول سرد سال، همواره یکی از انتخاب‌های سفرهای داخلی به شمار می آید. بسیاری از گردشگران به دنبال محل اقامتی هستند که علاوه بر امکانات ویژه، محیطی زیبا و دلنشین داشته باشد و از این رو اقامت در لوکس ترین هتل‌ های کیش را ترجیح می‌دهند که بیشتر شامل هتل‌های پنج ستاره کیش می‌شوند. این ادامه به معرفی لوکس ترین هتل‌ های کیش می پردازیم.

1-هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی از جدیدترین هتل های پنج ستاره کیش بوده که نوساز بودن، نزدیکی به مراکز مهم تجاری، نزدیکی به فرودگاه، امکانات و خدمات مطلوب از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. ساختمان این هتل در ۹ طبقه بنا شده و ۱۴۴ واحد اقامتی مطابق با استاندارد‌های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران این هتل پنج ستاره، در طبقه اول واقع شده است. از امکانات ورزشی این هتل می توان مجموعه ورزشی شامل اسپا و ماساژ، سالن بیلیارد، دوچرخه و بدنسازی را نام برد.

معرفی هتل جیزرو قشم | اطلاعات کامل هتل جیزرو قشم + عکس

همچنین مجموعه آبی هتل با استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، و حوضچه آب سرد، کلیه امکانات تفریحی میهمانان خود را فراهم آورده است. از دیگر امکانات هتل، خدمات تور، لاندری، سالن بازی کودک، آتلیه عکاسی، اجاره خودرو، غرفه های تجاری و فروشگاه و سالن زیبایی هستند. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و سالن همایش‌های بین‌المللی قرار دارد و از همین رو، دسترسی به مراکز مهم و جاهای دیدنی کیش به‌راحتی میسر است؛ به‌عنوان مثال هتل تا ساحل دریا فقط به‌اندازه ۹۰۰ متر فاصله دارد که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید.

هتل های 5 ستاره کیش

2-هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر در جزیره است. این هتل زیبا در بهترین موقعیت مکانی کیش واقع‌شده که دارای  100 باب اتاق است. هتل پالاس کیش در سال 1400 تاسیس شده و جزو هتل های نوساز به شمار میرود. با اقامت در این هتل می‌توانید به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به خرید، با انتخاب هتل پالاس، فاصله بسیار اندکی تا مراکز خرید خواهند داشت و به راحتی می‌توانند به مراکزی مانند پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشند.این هتل از امکانات بی نظیر همچون لابی، رستوران، فضای سبز، سالن اجتماعات، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، سونا، جکوزی و ... برخوردار است و از مهم ترین آن ها که نمی توانید مانند آن را در هیچ یک از هتل های جزیره تجربه کنید، استخر و سالن سینما می باشد.

لیست نزدیک ترین هتل های اطراف حرم امام رضا  + عکس و آدرس

هتل های پنج ستاره کیش

3-هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی دیگر از هتل‌های لوکس کیش، از سال 1394، به عنوان نخستین هتل دریایی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و جز هتل‌های تازه تاسیس جزیره محسوب می شود. مهم‌ترین ویژگی این هتل دیدنی، ساختار ویژه و منحصر به فرد و طراحی آن محسوب می شود. سوئیت‌های هتل ترنج کیش که روی آب‌های خلیج فارس قرار دارند، تجربه ای کم نظیر و متفاوتی را از اقامت شما در جزیره کیش به ارمغان می آورد. ضمن اینکه وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ روی دریا، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی خاطره‌ای به یاد ماندنی از تجربه غذا بر روی آب و یا کنار ساحل برایتان خواهند ساخت. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به خانه بازی کودک، سالن کنفرانس، روم سرویس، آتلیه عکاسی، سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای، سالن بازی ساحلی، سالن بدن‌سازی و... اشاره کرد. این است که این هتل به معنای واقعی، تمام نیازهای شما را برطرف می سازد. هتل ترنج کیش، مانند جزیره ای بر روی آب است و شما را از محیط بیرون از خود، کاملا بی نیاز می سازد.

هتل های پنج ستاره کیش

4- هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است، بنا به ده ها دلیل، جز هتل‌های لوکس‌ کیش محسوب می شود. این هتل با قرارگیری در منطقه ای زیبا و بکر، علاوه بر مساحت 17 هکتاری و 190 اتاق و سوئیت لوکس خود، مجهز به بزرگ ترین خط ساحلی اختصاصی است که از جمله مهم‌ترین ویژگی های این هتل 5 ستاره و کم نظیر محسوب می شوند.

علاوه بر معماری خاص ساختمان هتل و سوئیت های آن، توجه ویژه ای به طراحی محوطه هتل شده است که باعث شده منظره های ویژه ای در محوطه هتل ایجاد شود. هتل مارینا پارک کیش، در دل جزیره و در کنار برج های دوقلوی کیش قرار دارد. به همین خاطر فاصله بسیاری کمی تا مهم ترین مراکز تفریحی و تجاری کیش دارد. هتل مارینا پارک کیش برای رفاه مهمانان امکانات متعددی فراهم کرده است که از آن جمله می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی، پارک ساحلی، سالن همایش، سالن پذیرایی، ترانسفر فرودگاه و پارکینگ اشاره کرد.

هتل های پنج ستاره کیش

5- هتل بین المللی کیش

هتل پنج ستاره بین المللی کیش، جز جدیدترین هتل‌های جزیره محسوب می شود که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. موقعیت هتل بین المللی کیش و ارتفاع ساختمان 14 طبقه آن، باعث شده است که میهمانان بتوانند در زمان اقامت خود، چشم اندازهایی منحصر به فرد و ویژه را از جزیره کیش ببینند. این ویژگی درکنار دیگر ویژگی های مثبت، باعث شده تا در سال های اخیر، هتل بین المللی کیش در لیست هتل‌های لوکس کیش قرار بگیرد. از مهم ترین مزیت های یک هتل برای اقامت در جزیره کیش، فاصله کم آن تا اسکله و دیگر مراکز تفریحی کیش می باشد. امکانات این هتل شامل مجموعه آبی فوق پیشرفته شامل استخر، سونا، جکوزی و حمام سنتی می باشد. همچنین امکاناتی مانند سولاریوم و... نیز در هتل بین المللی کیش تعبیه شده است. از دیگر امکانات مهم و لوکس هتل بین المللی کیش، می توان به سالن بازی کودکان، وجود انواع رستوران های باکیفیت و... اشاره کرد.

لیست هتل های پنج ستاره کیش

6- هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش که هتلی پنج ستاره است، نیز در دسته هتل‌های لوکس کیش قرار می‌گیرد. اگر به دنبال هتلی شیک با قیمت مناسب می‌گردید، هتل سورینت مریم کیش می‌تواند از گزینه های انتخابی شما باشد. در همان نگاه اول معماری زیبای این هتل که الهام گرفته از سبک معماری اروپایی باروک است، دل شما را خواهد برد. اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های مختلف جونیور، لوکس و پرزیدنتال، هر آن‌چه که از یک اقامت دنج و رویایی را انتظار دارید برای‌تان فراهم می‌کنند. در رستوران و کافی شاپ هتل غذاهای لذیذ و انواع نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. اگر معیار شما در سفر به کیش نزدیکی به دریا و ساحل و یا در دسترس بودن مراکز خرید و کیفیت غذا یا امکانات هتل و ظاهری زیبا و لوکس باشد، هتل سورینت مریم تمام آن‌ها را دارد، آن‌هم یکجا.

معرفی هتل های لوکس کیش

7- هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از دهه ۱۳۵۰ میزبان تعداد زیادی از مهمانان جزیره کیش بوده و در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس پیوسته است. در این هتل لوکس، ۱۹۳ اتاق و سوئیت وجود دارد که می‌توانید از میان اتاق‌های معمولی تا سوئیت‌های ساحلی و رویال سوئیت دوبلکس، بهترین انتخاب را داشته باشید. هتل پنج ستاره شایان که در لیست هتل‌های لوکس کیش قرار می‌گیرد، درست روبه‌روی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد؛ همچنین دسترسی به مراکز خرید زیتون، ونوس، بازار پانیذ و پردیس ۱ و ۲ و پلاژ آقایان با پای پیاده امکان‌پذیر است.ضمن اینکه امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، اجاره خودرو، تبدیل ارز، سالن کنفرانس، خدمات تور، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و... برای شما فراهم است. سالن آمفی تئاتر این مجموعه نیز با ظرفیت ۲۳۰ نفر و امکانات مدرن و مجهز، انتخابی عالی برای برپایی مراسم و مناسبت‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر این، علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، فوتبال‌دستی، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز و دارت نهایت لذت را ببرند.

مقایسه هتل ویدا کیش و هتل ترنج کیش

هتل های پنج ستاره کیش

8- هتل داریوش کیش

در بین هتل های لوکس کیش، نام هتل داریوش کیش با قدمتی بیش از ۱۵ سال می‌درخشد. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. هتل داریوش کیش دارای ۱۵۰ اتاق و ۳ طبقه است. معماری این هتل برگرفته از نماد تمدن اصیل ایرانی یعنی تخت‌جمشید است و نگاره‌هایی از کاخ آپادانا در همه جای هتل دیده می‌شود. از جمله امکانات این هتل که آن را تبدیل به یکی از گران ترین هتل های کیش کرده، روم‌سرویس ۲۴ساعته، کافی‌نت،‌ خشک‌شویی، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اجاره ماشین بدون راننده، کافی‌شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی، دسترسی راحت به مسیر دوچرخه‌سواری، زمین تنیس رایگان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، اتاق سیگار، غواصی، ماساژ تایلندی، پینت‌بال، استخر ویژه آقایان، جکوزی و سالن کنفرانس است.

هتل های پنج ستاره کیش

9- هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از مجهزترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود که با زیر بنایی به وسعت ۱۷۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده است. به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش، سالانه میلیون‌ها مسافر را به خود جذب کرده و در مجموع دارای ۱۵۲ اتاق در انواع ۲ تخته,۳ تخته, اتاق ویژه عروس و سوئیت است؛ تمامی اتاق های این هتل  با بهترین سلیقه طراحی شده و مکان بسیار آرامی برای استراحت و رفع خستگی است. هتل پارمیس یک هتل ۵ ستاره همه چی تمام است؛ چه سفر شما به کیش تفریحی باشد چه کاری، هر آن‌چه که از یک هتل خوب انتظار دارید، پارمیس یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد و این را از یک خواب راحت در اتاق‌های تمیز و دنج هتل متوجه خواهید شد. امکانات هتل پارمیس کیش شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ ، رستوران و کافی شاپ و سالن اجتماعات است.

هتل های 5 ستاره کیش

10. هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش در بلوار میرمهنا واقع شده است. این هتل 5 ستاره که از جدیدترین و نوسازترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود، با اتاق‌های نورگیر و دلبازش هرآنچه که در سفر به کیش نیاز دارید را برایتان فراهم کرده است. دیوارها و سقف‌های این هتل دارای منبت‌کاری‌های زیبا و خیره کننده است و معماری سنتی دوران صفویه را تداعی می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر