بهترین هتل های شیراز | لوکس ترین هتل های شیراز

لیست هتل های لوکس‌ شیراز + عکس و آدرس

اگر قصد سفری تجملاتی و لوکس به شیراز دارید، بهترین انتخاب برای اقامتتان هتل های لوکس شیراز است.

لوکس ترین هتل های شیراز
ویکی گردی:

لیست هتل‌ های لوکس شیراز شامل موارد بسیار از هتل هایی است که در این شهر بنا شده و تاکنون مشغول خدمت رسانی به مسافرین شهر های دور و نزدیک هستند. لیست هتل‌ های لوکس‌ شیراز شامل هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره می‌شوند. لیست هتل‌ های لوکس‌ شیراز برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال محل اقامتی شیک و باکلاس، با خدمات و امکانات ویژه و با کیفیت هستند، مفید است. با مطالعه این لیست می‌توانید در انتها هتل مورد نظر خود را از میان هتل‌های لوکس شیراز انتخاب کرده و با خیالی راحت از اقامتتان لذت ببرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا لیست هتل‌های لوکس‌  شیراز را به شما معرفی کنیم که معروف‌ترین آنها هتل بزرگ شیراز است. اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه هستید، می‌توانید از بین هتل های ارزان شیراز محل اقامت خود را انتخاب کنید.

هتل بزرگ شیراز

لیست هتل‌های لوکس‌  شیراز شامل هتل بزرگ شیراز می‌شود. هتل ۵ ستاره شیراز ( هتل بزرگ شیراز) بر فراز شهر زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی، در همسایگی دروازه قرآن در سال ۱۳۹۲ بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در ۱۳ طبقه با رعایت استانداردهای ۵ ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز گردید که دارای ۱۵۸ باب اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر می‌باشد. از ویژگی های منحصر بفرد هتل بزرگ شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. بزرگ ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار گرفته است و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن)، یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشم آنان ظاهر می شود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از میهمانان گرامی می‌باشد. 

آدرس هتل بزرگ شیراز

شیراز، دروازه قرآن

هتل های لوکس شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز که یکی از هتل‌های پنج ستاره شیراز است، نیز در لیست هتل‌های لوکس‌  شیراز قرار می‌گیرد که در سال ۱۳۹۴ در حریم مجموعه زندیه افتتاح و واقع گردیده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز تاریخی و تفریحی از جمله بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان و ... اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از میهمانان گرامی می‌باشد. هتل زندیه شیراز دارای سالن همایش با ظرفیت 150 نفر با مدرنترین تکنولوژی روز است که مناسب برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها است. همچنین وجود رستوران کلاسیک، کافی شاپ و حیاط باغ از دیگر ویژگی‌های هتل زندیه شیراز است. از دیگر خدمات خاص هتل زندیه شیراز، وجود حمام سنتی ایرانی است. سایر خدمات شامل استخر، سونا و جکوزی، فروشگاه صنایع دستی و سالن بدنسازی است.  

آدرس هتل زندیه شیراز

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

هتل زندیه شیراز

هتل چمران شیراز

هتل پنج ستاره چمران شیراز که از هتل های لوکس شیراز نیز هست، از مرتفع ترین و بهترین ساختمان‌های پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران بوده که در بهترین نقطه ی آب و هوایی مشرف به قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های اطراف آن واقع شده است. هتل بزرگ چمران با رعایت کلیه استاندارد‌ها، سفر و خاطره ای دلپذیر را برای مسافران به یادگار می‌گذارد. امتیاز ویژه هتل بزرگ چمران در بین دیگر هتل‌های پنج ستاره شیراز، موقعیت مکانی خاص و دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی و تجاری شهر است. از جمله امکانات هتل می‌توان به وجود رستوران‌های شیک، سالن‌های پذیرایی با کیفیت و مجهز، حمام مغربی و حمام سنتی، ماساژ و آروماتراپی(ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی با خواص ضد میکروبی)، . از دیگر ویژگی‌های هتل چمران شیراز می‌توان به وجود استخر، سونا و جکوزی، کنسول بازی ایکس باکس و آتلیه اشاره کرد. 

آدرس هتل چمران شیراز

شیراز - بلوار شهید چمران - هتل چمران 

هتل چمران شیراز

هتل هما شیراز

 هتل هما شیراز هتل ۵ ستاره لوکسی است که در سال ۱۳۵۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این هتل در کنار بوستان آزادی و در منقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع گردیده است. این مجموعه دارای ۸ طبقه با ۲۳۲ بوده که به چشم اندازی رویائی و باغ پر گل یا کوه‌های بلند مشرف می‌باشد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تفریحی از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ اشاره نمود. امکانات هتل همای شیراز و خدمات آن شامل موارد بسیاری است. امکانات تفریحی همچون استخر، سونا و جکوزی و ماساژ، سالن شطرنج، میز پینگ پونگ، زمین بازی کودکان و زمین تنیس از جمله مواردی است که در هتل همای شیراز وجود دارد. علاوه بر این‌ها وجود آتلیه، آتلیه عقد و آرایشگاه نیز از جمله دیگر خدمات این هتل است. همچنین اگر به سلامت اندام خود اهمیت می-دهید، سالن بدنسازی مجهزی در این هتل هتل پنج ستاره شیراز وجود دارد. با توجه به امکانات گفته شده در هتل هما شیراز، این هتل در لیست هتل‌های لوکس‌  شیراز قرار می‌گیرد.

آدرس هتل هما شیراز

شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

هتل هما شیراز

هتل پرسولیس شیراز

هتل ۵ ستاره پرسپولیس شیراز در پایتخت فرهنگی ایران و همجوار با میراث کهن این سرزمین واقع شده است. ساختمان این هتل در ۷ طبقه و دارای ۱۰۴ اتاق و سوئیت زیبا طراحی و اجرا شده است. هتل پرسپولیس شیراز که جزء هتل‌های پنج ستاره شیراز است و جزء هتل‌های لوکس‌ شیراز نیز قرار می‌گیرد، دسترسی خوبی به اماکن تاریخی و تفریحی از جمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، حمام و بازار وکیل و ... دارد. با اقامت در هتل پرسپولیس شیراز سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. امکانات هتل پرسپولیش شیراز شامل رستوران باکیفیت، کافی‌شاپ و سالن های همایش، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و بدنسازی، فروشگاه‌ها و غرفه‌های سوغات و صنایع دستی شیراز می‌شوند. 

آدرس هتل پرسپولیس شیراز

شیراز - بلوار آزادی - حد فاصل چهارراه حافظیه به میدان اطلسی

هتل پرسپولیس شیراز

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. این هتل در منطقه معالی آباد به دور از شلوغی شهر با آرامشی دلپذیر در شمال غربی شهر شیراز واقع شده است. از مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی اماکن تاریخی و تفریحی از جمله باغ جهان نما، مسجد نصیرالملک و ... اشاره نمود. هتل الیزه شیراز که در لیست هتل‌های چهار ستاره شیراز نیز قرار می‌گیرد، شامل امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ، تور‌های گردشگری برای بازدید از اماکن تاریخی، امکانات ورزشی و تفریحی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ می‌باشد. مانند اکثر هتل های چهار ستاره شیراز، هتل الیزه شیراز نیز دارای سالن هایی است که مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی هستند و مکان مناسبی برای برگزاری انواع مراسم ها و میهمانی ها، کنفرانس ها و نشست ها می‌باشند.

آدرس هتل الیزه شیراز

شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

هتل الیزه شیراز

 

 

 

هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس شیراز در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله بازار و حمام وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و حرم مطهر شاهچراغ اشاره نمود. هتل شیرازیس در ۶ طبقه و ۵۰ باب اتاق و سوئیت است. هتل شیرازیس شیراز علاوه بر ارائه امکانات عمومی با کیفیت عالی، دارای رستورانی با ظرفیت 50 نفر در طبقه اول است که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، دریایی و سنتی در آن تهیه شده و قابل سفارش است. همچنین هتل شیرازیس، سالن همایش و کنفرانس نیز دارد که مجهز به خدمات صوتی تصویری، نورپردازی و امکانات پذیرایی است. بنابراین این هتل نیز جزء هتل‌های لوکس‌ شیراز است.

هتل شیرازیس شیراز

شیراز، بلوار زند، خیابان سعدی، خیابان مکتبی

هتل شیرازیس شیراز

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز در لیست لوکس‌ترین هتل‌های شیراز قرار گرفته که در سال ۱۳۷۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. این هتل در مرکز شهر شیراز واقع شده و از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تجاری و بازارهای اصلی و مراکز گردشگری اشاره نمود. . هتل پارسیان شیراز به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر به حافظیه، ارگ کریم خان، بازار، حمام وکیل، باغ جهان نما و شاهچراغ دسترسی دارد. تمام واحد‌های اقامتی هتل شامل امکانات کامل و مطلوبی هستند . از امکانات رفاهی هتل  پارسیان شیراز می توان به وجود سالن پردیس (مناسب برای برگزاری مجالس و سمینارها با ظرفیت ۲۵۰ نفر)، کافی شاپ، رستوران پارسه با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و خدمات ویژه مسافران در ایام نوروز اشاره کرد. 

آدرس هتل پارسیان شیراز

شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

 

لوکس ترین هتل های شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز در سال 1381 به صورت دو ساختمان مجزا از هم با 188 اتاق و سوئیت‌های بسیار شیک و زیبا در خیابان کریم خان زند افتتاح شد. موقعیت مکانی بسیار مناسب و عالی هتل پارس در خیابان کریم خان زند، دسترسی آسان و سریع به تعدادی از اماکن دیدنی و تفریحی شیراز تاریخی و زیبای را فراهم کرده است. هتل پارس شیراز شامل تعدادی رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد. رستوران فرنگی، کافی‌شاپ 24 ساعته، رستوران ایرانی با اجرای موسیقی زنده و صرف صبحانه در اتاق، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا ، جکوزی، حوضچه آب سرد و ماساژ هتل پنج ستاره پارس شیراز را به یکی از بهترین و کم‌‌نظیرترین هتل‌های جنوب کشور تبدیل کرده است. با توجه به این نکات، هتل پارس شیراز در زمره هتل‌های لوکس شیراز قرار می‌گیرد.

آدرس هتل پارس شیراز

شیراز، خیابان کریم‌خان زند

هتل پارس شیراز

هتل رویال شیراز

هتل ۴ ستاره رویال شیراز در آذر ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله دروازه قرآن، آرامگاه شاعران بزرگ حافظیه و سعدی، موزه هفت تنان، ارگ کریم خان اشاره نمود. هتل رویال شیراز در شش طبقه و ۴۴ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی می‌باشد. . از مهم‌ترین امتیاز های اقامت در هتل رویال شیراز، مانند سایر هتل های چهار ستاره شیراز، دسترسی سریع و آسان به مجموعه های گردشگری مختلف است. با اقامت در هتل رویال شیراز می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن به دروازه قرآن، حافظیه و سعدیه، موزه هفت تنان و ارگ کریم خان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر امکانات عمومی، امکاناتی نظیر خدمات ورزشی و تفریحی مانند سالن ورزشی ، استخر، سونا و جکوزی، تجهیزات بدنسازی، خدمات معلولین، سالن کنفرانس و رستوران از سایر خدماتی است که با بهترین کیفیت در هتل رویال شیراز به مسافران ارائه می‌شوند. 

آدرس هتل رویال شیراز

شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

هتل رویال شیراز

هتل ستارگان شیراز

لیست لوکس‌ترین هتل‌های شیراز شامل هتل چهار ستاره ستارگان شیراز نیز می‌شود. از مزایای هتل ستارگان شیراز میتوان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری و تفریحی از جمله باغ جهان نما، حافظیه و دروازه قرآن اشاره نمود.این هتل در شمال شهر و در منطقه‌ای خوش آب و هوا با منظره چشم نواز، پذیرای مهمانان عزیزی است که می‌خواهند دور از جنجال‌‌های شهر در محیطی زیبا و با آرامش خاطر استراحت کنند. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از میهمانان گرامی می‌باشد. امکانات هتل ستارگان شیراز شامل موارد بسیاری می‌شود ازجمله رستوران سنتی( با ظرفیت 100 نفر) و کافی شاپ، سالن ویژه برای برگزاری کنفرانس( با ظرفیت 100 نفر)، خدمات ویژه معلولین، اینترنت رایگان درلابی و سایر امکانات عمومی با کیفیت بالا در هتل ستارگان شیراز در خدمت مسافرین قرار می‌گیرد. 

آدرس هتل ستارگان شیراز

شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

هتل ستارگان شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر