هتل های ارزان شیراز | اقامتی کم هزینه در هتل های ارزان شیراز

لیست هتل های ارزان شیراز | هتل های مقرون به صرفه شیراز

هتل های ارزان شیراز، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شیراز در این شرایط اقتصادی هستند. اگر مقصدتان شیراز است می توانید محل اقامتتان را از این مقاله انتخاب کنید.

هتل های ارزان شیراز
ویکی گردی:

لیست  هتل‌های ارزان شیراز را برای آن دسته از افرادی که به دنبال محل اقامت مناسب و در عین حال مقرون به صرفه هستند، جمع آوری کرده ایم. هتل‌های ارزان شیراز معمولا شامل هتل‌های دوستاره شیراز و هتل‌های سه ستاره شیراز هستند که به بسیاری از مسافران و گردشگران در حال خدمت رسانی هستند. شیراز شهری توریستی است و به همین دلیل هتل های ارزان شیراز بسیار پرطرفدار اند. مهم‌ترین نکته انتخاب هتلی است که موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیک به آثار تاریخی مثل مسجد وکیل، ارگ کریمخان و دیگر جاذبه‌های شیراز را داشته باشد.

این روزها به دلایل بسیاری، از جمله بالا رفتن قیمت اقامت در هتل‌های مختلف، مسافران به دنبال محل اقامتی هستند که علاوه بر اینکه امکانات و خدمات خوب و با کیفیتی را ارائه دهد، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد. اگر شما نیز به دنبال هتلی مناسب با قیمت خوب در حین سفر خود به شیراز هستید و می خواهید که سفرتان از لحاظ اقتصادی برایتان به صرفه باشد، لیست ارزانترین هتل‌های شیراز برای شماست. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از لیست هتل های ارزان شیراز، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل تالار شیراز

هتل ۳ ستاره تالار شیراز در سال ۱۳۷۰ افتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی انجام داده است. هتل تالار شیراز که یکی از هتل های سه ستاره شیراز است، در حال حاضر سه طبقه و ۵۴ باب اتاق و سوئیت دارد. موقعیت مکانی هتل تالار و دسترسی مناسب به جاذبه های دیدنی از جمله دروازه قران، بازار وکیل و آرامگاه سعدی و حافظ در کنار برخورداری از پرسنل حرفه ای و قیمت مناسب نسبت به امکانات، از عواملی هستند که این هتل را در شمار هتل های محبوب شیراز قرار می دهند. هتل تالار برای رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود خشکشویی، خدمات خانه داری، خودپرداز و اتاق چمدان هم برای آنها در نظر گرفته و با فراهم کردن یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو و تاکسی سرویس مقدمات راحتی هر چه بیشتر آنها را مهیا کرده است. شما می توانید برای صرف غذای خود از رستوران هتل استفاده کنید که در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. کافی شاپ هتل با ارائه نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و سالن همایش مجهز به خدمات صوتی و تصویری و ویدئوپروژکتور آماده پذیرایی و میزبانی جلسات، همایش ها و کنفرانس ها می باشند. با توجه به نکات بیان شده، این هتل در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار میگیرد.

آدرس هتل تالار شیراز

شیراز، خیابان فردوسی

هتل تالار شیراز

هتل نیایش شیراز

هتل نیایش در ۱۷ بهمن ماه ۱۳۸۸ در شهر شیراز به بهره برداری رسید. این هتل از معماری زیبای خانه های سنتی شیرازی برخوردار بوده و جایگاهی تاریخی دارد. این هتل نیز که یکی از هتل‌های سه ستاره شیراز است در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد. هتل نیایش شیراز، اتاق‌هایی طراحی شده به سبک خانه های قدیمی شیراز دارد اما تمامی این اتاق‌ها از تجهیزات بالایی برخوردار هستند. این هتل با نزدیکی به بازار و مرکز شهر و مجاورت با بارگاه ملکوتی شاهچراغ، نزدیکترین هتل به مرکز شهر در محیطی آرام و تاریخی است که با داشتن فضای سبز، آب نما، حیاط های بزرگ، رستوران های بزرگ و کافی شاپ های متعدد، کارگاه تولید کاشی هفت رنگ تا خیاط خانه، کارگاه مینیاتور و پارک بازی کودکان، مجموعه سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد و کلاس های یوگا رایگان، اتاق ماساژ و غیره، بهشتی زیبا برای خانواده های ایرانی است. 

آدرس هتل نیایش شیراز

شیراز، سه راه نمازی ، به طرف شاه چراغ ، کوچه کلانتری عباسی ، بعد از بی بی دختران ، کوچه شاهزاده جمالی ، پلاک 10

لیست هتل های مقرون به صرفه شیراز

هتل رودکی شیراز

هتل رودکی شیراز که میان هتل‌های سه ستاره شیراز قرار می‌گیرد، نیز جزء لیست ازرانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد که در سال ۱۳۵۸ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت در سال ۱۳۹۴ باز سازی شده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله مسجد نصیرالملک، آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، باغ جهان نما، آرامگاه حافظیه اشاره نمود. این هتل در پنج طبقه و ۳۳ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. از امکانات این هتل، می توان به سیستم اعلام حریق، فضای سبز و صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس هتل رودکی شیراز

شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی، نبش خیابان ایزدی

هتل رودکی شیراز

 هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز نیز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می گیرد. هتل سه ستاره ارگ شیراز در مرکز این شهر واقع گردیده و در سال ۱۳۷۰ بنا شده و بعد از چند سال مجددا در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. فاصله هتل ارگ تا مراکز دیدنی شهر مانند باغ ارم، شاه چراغ، تخت جمشید، بازار وکیل، حافظیه، ارگ کریم خان و نارنجستان قوام بسیار کم می باشد. این هتل 3 ستاره اتاق‌هایی یک تا چهار تخته دارد که در عین سادگی، تمیز و راحت چیده شده‌اند. رستوران ایرانی هتل مکان خوبی را برای صرف غذاهای ایرانی فراهم کرده است. برای کمی استراحت هم می‌توانید به کافه فضای باز هتل ارگ شیراز سر بزنید و با یک نوشیدنی سرد یا گرم خستگی به در کنید. همچنین پرسنل حرفه‌ای و خوش‌روی مجموعه تلاش می‌کنند تا در طول اقامتتان به بهترین شکل از شما پذیرایی شود. بنابراین، هتل ارگ شیراز جزء لیست ارزانترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شود.

آدرس هتل ارگ شیراز

شیراز، خیابان تختی (شهناز سابق)

هتل ارگ شیراز

 هتل ساسان شیراز

هتل ساسان شیراز یکی از بهترین و ارزانترین هتل‌های دو ستاره شیراز، در خیابان انوری در مرکز شهر قرار دارد و با داشتن اتاق هایی دنج و راحت و با امکانات استانداردی مثل: آسانسور، رستوران به صورت بیرون بر، خدمات تور، کانال های منتخب ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وایرلس، لاندری، پارکینگ محدود، صبحانه رایگان، و ... فضایی آرام و دلنشین را برای مسافرانش تدارک دیده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در خیابان کریم خان زند قرار گرفته است که دسترسی آسانی به ارگ کریم خانی دارد، همچنین هتل ساسان در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر شاهچراغ، 5 کیلومتری آرامگاه حافظ و 7 کیلومتری آرامگاه سعدی واقع شده است. با توجه به امکانات و خدمات معرفی شده در هتل ساسان شیراز، این هتل از ارزانترین هتل های شیراز محسوب شده و می‌تواند گزینه انتخابی مسافران باشد.

آدرس هتل ساسان شیراز

شیراز، خیابان زند، خیابان انوری

هتل های مقرون به صرفه شیراز

هتل ریتون شیراز

هتل ریتون شیراز که میان هتل‌های دوستاره شیراز قرار می‌گیرد، یکی از هتل های شیک و سنتی این شهر می باشد که در سال 1398 با 14 اتاق در سه طبقه در نزدیکی خیابان لطفعلی خان زند تاسیس شده است. اتاق‌های نقلی هتل ریتون، مرتب، تمیز، و با سلیقه چیده شده‌اند و پرسنل خوش‌برخورد آن تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و خدمات با کیفیتی را به شما عرضه کنند.  امکانات هتل ریتون شیراز شامل موارد زیادی است. برای صرف یک نوشیدنی سرد یا گرم می‌توانید به کافی‌شاپ 24 ساعته هتل ریتون سر بزنید. همچنین هتل ریتون شیراز خدمات گردشگری را  نیز در کنار امکاناتی نظیر اینترنت و پارکینگ ارائه می‌دهد. سایر امکانات عمومی نیز در هتل ریتون شیراز مانند سایر هتل های شیراز است و در خدمت مسافرین قرار می‌گیرد. این هتل نیز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد.

آدرس هتل ریتون شیراز

شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه‌چراغ، خیابان ۶ دستغیب، جنب مسجد

هتل های مقرون به صرفه شیراز

 هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز که از هتل‌های دو ستاره شیراز است، نیز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد. از بهترین مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری از جمله بازار و حمام وکیل، خانه زینت الملوک، آرمگاه حافظ و ... اشاره نمود. رزرو این هتل برای مسافرانی مناسب است که می‌خواهند اقامتی مقرون به صرفه را در شهر شیراز تجربه کنند، اما نه به بهای از دست دادن کیفیت! امکانات و خدمات بسیاری در هتل آناهیتا ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، رستوران و سالن غذاخوری را نام برد. 

با توجه به اطلاعات گفته شده راجع به هتل آناهیتا شیراز، این هتل نیز جزء لیست ارزانترین هتل های شیراز قرار میگیرد و میتوانید با رزرو این هتل اقامتی مقرون به صرفه داشته باشید. 

آدرس هتل آناهیتا شیراز

شیراز، میدان ولیعصر

هتل های مقرون به صرفه شیراز

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز از که از هتل‌های دوستاره شیراز است، از جمله هتل هایی است که در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار میگیرد. با توجه به خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل، اقامتی مقرون به صرفه خواهید داشت. . هتل دو ستاره حافظ شیراز در مرکز شهر شیراز واقع شده و به برخی اماکن تاریخی مانند ارگ کریم خان دسترسی آسانی دارد. دیگر امکانات هتل حافظ هم مانند رستوران، چایخانه سنتی، و کافه فضای باز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات هتل حافظ شیراز شامل دسترسی به اینترنت، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه و پارکینگ می‌باشد. هتل حافظ شیراز در میان سایر هتل های دوستاره، اقامتی مقرون به صرفه و قابل قبول را در بین هتل‌های شهر شیراز ارائه می‌کند. 

آدرس هتل حافظ شیراز

شیراز، خیابان فردوسی ، چهارراه پارکینگ ، به سمت خیابان هجرت، اولین کوچه سمت چپ

untitled

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز که جزء هتل‌های دوستاره شیراز قرار می‌گیرد، در 5 طبقه بنا شده و دارای 58 باب اتاق می باشد. برای بهبود کیفیت خدمت رسانی، در سال 1395 اتاق های طبقات دوم، سوم و پنجم هتل آریانا بازسازی شدند. . امکانات هتل آریانا شیراز شامل موارد سیار است. برای صرف غذاهای دلچسب نیازی نیست از هتل خارج شوید، کافیست به رستوران واقع در هتل سری زده و غذای مورد علاقه خود را نوش‌جان کنید. همچنین کافی شاپ موجود در هتل انواع مختلفی از نوشیدنی ها و دسر ها را دراختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در هتل آریانا شیراز، به پارکینگ، وای فای و بیلیارد دسترسی خواهید داشت. بنابراین هتل آریانا شیراز نیز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد.

آدرس هتل آریانا شیراز

شیراز، بلوار کریم خان زند - خیابان انوری - کوچه اهلی

هتل های مقرون به صرفه شیراز

 هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز نیز از جمله هتل‌هایی است که در لیست ارزانترین هتل های شیراز قرار می‌گیرد که در سال ۱۳۷۰ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. این هتل در سه طبقه با ۵۰ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله حرم شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک اشاره نمود. سالن صبحانه خوری، پارکینگ، چایخانه سنتی و اینترنت از جمله امکاناتی از که در کنار امکانات عمومی این هتل ارائه می‌شود. 

آدرس هتل کوثر شیراز

شهر شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی انوری، هتل کوثر

هتل های مقرون به صرفه شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می گیرد. هتل صدرا شیراز از جمله هتل‌های دوستاره شیراز، واقع در مرکز شهر تاریخی این شهر، در سال ۱۳۹۵ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. این هتل نیز در لیست ارزانترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری و مراکز تجاری از جمله بازار وکیل، باغ ارم، باغ جهان نما، ارگ کریم خان، دروازه قرآن اشاره نمود. با اقامت در هتل صدرا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را تجربه نمایید. هتل صدرا شیراز نیز مانند بسیاری از هتل های شیراز امکاناتی نظیر اینترنت، خدمات ویزه معلولین را ارائه می‌دهد. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۲۵ خودرو، رستوران با گنجایش ۵۰ نفر، چایخانه سنتی، کافی شاپ، سالن بیلیارد و خدمات تور نیز مجموعه خدمات هتل صدرا را کامل تر کرده اند. 

آدرس هتل صدرا شیراز

شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی

هتل های ارزان قیمت شیراز

 هتل نصیرالملک شیراز

هتل نصیرالملک شیراز از جمله هتل های دوستاره است که در لیست ارزانترین هتل های شیراز قرار می‌گیرد. هتل نصیر الملک شیراز در اسفند ماه سال 1395 به بهره برداری رسید. این هتل دارای دو طبقه است که 34 باب اتاق آن در طبقات اول و دوم پراکنده شده اند. موقعیت مکانی مناسب هتل نصیر الملک، موجب دسترسی آسان به حرم مطهر شاهچراغ می شود که رضایت گردشگران گرامی را به همراه داشته است. هتل دو ستاره نصیر الملک شیراز با ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی داشته است. ابی ساده و شیک هتل نصیرالملک در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند، اتاق‌ها و سوئیت‌ها هم احساس آرامش و پاکیزگی را به شما منتقل می‌کنند. رستوران ایرانی هتل مکانی مناسب را برای صرف غذا، گپ و گفت، و استراحت فراهم کرده است. پس اگر به دنبال ارزانترین هتل‌های شیراز هستید، این هتل را فراموش نکنید.

آدرس هتل نصیر الملک شیراز

شیراز، حرم مطهر شاه چراغ، خیابان حضرت، نبش میدان شاهزاده قاسم

هتل های ارزان شیراز

 هتل لطفعلی خان شیراز

هتل لطفعلی خان شیراز از جمله ارزانترین هتل‌های شیراز است. این هتل در سه طبقه ساخته شده و دارای 23 واحد اقامتی می باشدکه در تیرماه 1395 به سبک مدرن مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در بافت تاریخی شهر قرار دارد و دسترسی سریع به اماکن سیاحتی، تجاری، زیارتی و درمانی را ممکن می سازد. از آثار تاریخی نزدیک به این هتل می‌توان به بناهای نارنجستان قوام و منزل زینت الملوک و موزه فارس شناسی اشاره کرد. واحدهای اقامتی هتل لطفعلی خان، بسیار تمیز و شیک هستند و از اقامت در آن ها احساس راحتی خواهید داشت. بوفه صبحانه رایگان هتل، متناسب با فصل بوده و به دو صورت سرد و گرم سرو می شود. شما می توانید از بین دو رستوران فست فود و یا ایرانی این هتل به میل خود انتخاب کنید. بنابراین نکات گفته شده، هتل لطفعلی خان شیراز که از جمله هتل‌های دوستاره شیراز نیز هست، علاوه بر ارائه خدمات خوب، جزءلیست ارزانترین هتل‌های شیراز نیز می‌شود.

آدرس هتل لطفعلی خان شیراز

شیراز، خیابان فتحعلی خان زند، روبروی نارنجستان قوام،هتل لطفعلی خان

هتل های مقرون به صرفه شیراز

امیدواریم لیست ارزانترین هتل‌های شیراز توانسته باشد به شما در انتخاب هتل مقرون به صرفه مورد نظرتان کمکی کرده باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر