هتل خورشید قم + تصاویر و تلفن

رزرو هتل خورشید قم | امکانات هتل خورشید قم

اگر قصد دارید با چند دقیقه پیاده‌روی از محل اقامتتان به حرم حضرت معصومه برسید، هتل خورشید قم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

هتل خورشید قم
ویکی گردی:

هتل خورشید قم در بهترین نقطه شهر قم و در جوار حرم حضرت معصومه با کمترین فاصله از زمانی حرم مطهر واقع شده است. هتل خورشید قم در سال 1389 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره قم افتتاح شد و در سال 1400 برای ارتقا کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره دارای 63 باب سوئیت اتاق با چشم اندازی زیبا از حرم حضرت معصومه می باشد. موقعیت مکانی هتل خورشید قم و دسترسی آسان آن به مراکز تجاری، دولتی و خیابان های اصلی قم یکی از ویژگی های مهم این هتل به شمار می رود. کافی شاپ، رستوران، تالار های پذیرایی و مراسم و پارکینگ از امکانات هتل خورشید قم می باشند. پرسنل این هتل 4 ستاره نیز با بهره گیری از تجربه بالای خود بهترین پذیرایی را از میهمانان به عمل می آورند.

اتاق های هتل خورشید قم

هتل ۴ ستاره خورشید قم ۴۸ اتاق جذاب و دیدنی دارد که با به روز ترین امکانات چیده شده اند تا میهمانان مقیم در این هتل قم راحتی و آرامش بیشتری را کسب کنند.سوییت های زیبای هتل برای اقامت زوج های جوان مناسب است که می خواهند ماه عسل خود را در کنار حضرت معصومه (س) تجربه نمایند و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

هتل خورشید قم

هتل خورشید قم اتاق های زیبا و مجلل خود را به وسایلی نظیر تلویزیون صفحه تخت، یخچال، آینه دراور، کمد دیواری، پاور سوییچ، رخت آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم خوشبو کننده هوا، دمپایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و ... مجهز نموده است. نا گفته نماند چشم انداز بیشتر اتاق های این هتل قم رو به گنبد طلایی حرم است.

هتل خورشید قم

امکانات هتل خورشید قم

با انتخاب هتل خورشید قم، آسایش و راحتی را برای خود به ارمغان آورید. در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه از حرم مطهر به بازار بزرگ قم که در کنار حرم و مکانی دیدنی برای اوقات فراغت شما عزیزان است خواهید رسید. مجتمع تجاری خورشید در کنار پارکینگ طبقاتی هتل خورشید قرار گرفته است و می‌توانید در کنار زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سری به این مرکز خرید بزنید و از اوقات خود لذت ببرید. علاوه بر گشت و گذار در مراکز خرید قم و زیارت حرم مطهر، بازدید از دیگر جاهای دیدنی قم را از دست ندهید. 

هتل خورشید قم

رستوران و تالار پذیرایی لوکس «آفتاب مهتاب» با ارائه انواع غذاهای لذیذ میزبان عموم میهمانان در‌ای ام مختلف است. برای گپ و گفت‌ و دورهمی‌های دوستانه و یا برگزاری جشن‌های کوچک مثل جشن تولد می‌توانید از کافی‌شاپ خورشید استفاده کنید. هتل خورشید قم دارای یک تالار پذیرایی زیبا با ظرفیت ۵۰۰ نفر جهت برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها با ارائه بهترین خدمات است. سالن آمفی تناتر «فارابی» مجهز به امکانات کامل صوتی و تصویری، نورپردازی، ویدئو‌پروژکشن و غیره میزبان انواع کنفرانس‌ها، مجالس و کارگاه‌های آموزشی نهادها وسازمان‌ها است. سالن ویژه کنفرانس «دیپلمات» با امکاناتی چون میکروفون، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور و فیلم‌برداری آماده ارائه خدمات است. از دیگر امکانات رفاهی هتل خورشید قم می‌توان به اینترنت وای‌فای، دو طبقه پارکینگ، لابی‌های مجزا در طبقات، خدمات خشک‌شویی و پذیرش ‌۲۴‌ساعته اشاره کرد.

هتل خورشید قم

سالن های هتل خورشید قم

سالن آمفی تئاتر فارابی

سالن آمفی تئاتر فارابی برای برگزاری سمینار ها وهمایش ها طراحی شده است. صندلی‌های این سالن که به حالت ثابت قرار گرفته‌اند، بدین معنی که چیدمان سالن آمفی تئاتر هتل خورشید به صورت سینمایی در اختیارتان قرار می‌گیرد. خدماتی که با اجاره این سالن به شما ارائه می‌شود عبارتند از: گل آرایی، فیلمبرداری، عکاسی، رول آپ، مترجم همزمان، استند تابلو راهنما، تخته وایت برد، میز رجیستر و غیره. از دیگر امکاناتی که این سالن 150 نفره دارد، وجود تجهیزاتی پیشرفته نظیر ویدئو پروژکتور، اتاق فرمان، نورپردازی ثابت و اینترنت وای فای است.

هتل خورشید قم

سالن کنفرانس دیپلمات

این سالن با برخورداری از امکانات منحصر به فرد، امکان برگزاری کنفرانس‌ها در ظرفیت 40 نفره را دارد. اگر سالن کنفرانس هتل خورشید قم را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به میهمانان خود این اطمینان را بدهید که دیگر دغدغه جای پارک را نداشته باشند، چرا که می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ اختصاصی پارک نمایند. چیدمان این سالن به حالت U  شکل است و شامل تجهیزاتی پیشرفته از قبیل پرده نمایش ثابت ویدئو پروژکتور، اتاق فرمان، اینترنت وای فای، نورپردازی ثابت و میکروفون بی سیم می‌شود.

هتل خورشید قم

رستوران و کافی شاپ هتل خورشید قم

هتل خورشید قم دارای رستوران زیبا و لوکس با ظرفیت 200 نفر جهت پذیرایی از عموم مهمانان در ایام مختلف می باشد. این هتل 4 ستاره در رستوران خود انواع غذاهای بین المللی و ایرانی را با کیفیت بالایی طبخ می کند که همین اتفاق سبب محبوبیت هتل نزد زائران کریمه اهل بیت شده است. محیطی تمیز، پرسنلی مودب، کیفیت مناسب و ... از جمله شاخصه های رستوران این هتل قم می باشد.  هتل چهارستاره خورشید دارای کافی شاپ در فضایی بزرگ با کلیه امکانات و تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به ظرفیت 80 نفر می باشد.

هتل خورشید قم

فاصله هتل خورشید قم تا مراکز مهم

فاصله تا حرم حضرت معصومه: 4 دقیقه با خودرو

فاصله تا باغ گنبد سبز : 5 دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه مترو معصومیه: 6 دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جمکران: 11 دقیقه با خودرو

فاصله تا کوه خضر نبی: 12 دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع توریستی مهتاب: 23 دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار قم: 4 دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما تربیت: 4 دقیقه با خودرو

هتل خورشید قم

قوانین هتل خورشید قم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل خورشید قم

www.khorshidhotel.com

آدرس هتل خورشید قم

قم، انتهای خیابان امام خمینی، بعد از چهارراه غفاری، نبش سه راه خورشید

تلفن هتل خورشید قم

02536500040

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر