اطلاعات هتل پارسیا قم | تلفن هتل پارسیا قم

هتل پارسیا قم + اطلاعات رزرو

هتل پارسیا قم یکی از هتل‌های بزرگ و مجلل شهر مقدس قم به شمار می‌رود و با تعداد 42 واحد اقامتی و امکانات متعدد، آماده پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه می‌باشد.

هتل پارسیا قم
ویکی گردی:

هتل پارسیا قم در سال 1391 در ابتدای بلوار الغدیر تاسیس شد. این هتل 4 ستاره دارای 42 واحد اقامتی به صورت اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت های رویال می باشد. فاصله هتل پارسیا قم تا حرم حضرت معصومه به اندازه 15 دقیقه پیاده روی است.  همچنین دسترسی راحت به مسجد جمکران و مراکز خریدی همچون مرکز تجاری سالاریه و عصر‎جدید از جمله دلایل انتخاب این هتل به‌شمار می‌رود. پرسنل مجرب هتل پارسیا قم نیز در تلاش‌اند بهترین اقامت را برای مسافران این هتل فراهم کنند.

اتاق های هتل پارسیا قم

اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، تلویزیون مسطح، مبل و مینی‌بار اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آن را در گاوصندوق اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.

یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل اتاق‌های استاندار دوتخته است که به دو صورت دبل با یک تخت دو نفره و توئین با دو تخت یک نفره ارائه می‌شود. بخش دیگر سوئیت‌های هتل هستند که با فضای بیشتر و امکانات بهتر، اقامتی لوکس تر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. این سوئیت‌ها انواع مختلفی داشته و دارای ظرفیت‌های دو و سه نفر هستند.

هتل پارسیا قم

امکانات هتل پارسیا قم

هتل پارسیا قم دارای 42 اتاق است که با چیدمان یک، دو، سه نفره، کانکت چهار و پنج نفره و سوئیت‌های دونفره چیده شده‌اند. دکوراسیون این هتل و خدمات و تسهیلاتش مطابق با استانداردهای روز هتل داری است. سالن مراسم هتل برای برگزاری جشن‌ها و رویدادها متناسب است و می‌توانید به تجهیزات آن مطمئن باشید. در رستوران هتل نیز غذاهای ایرانی متنوعی سرو می‌شود و می‌توانید از لحظات خود در آنجا لذت ببرید. هتل پارسیا هتلی بسیار بزرگ و دلباز است که از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد و با لبخند رضایت راهی شهر خود خواهید شد.

هتل پارسیا قم

رستوران ها و کافی شاپ هتل پارسیا قم

رستوران «چشم‌انداز» هتل با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و صبحانه سلف‌سرویس میزبان میهمانان هتل است. این رستوران در طبقه ششم واقع شده و با چشم‌اندازی رو به کوه از شما پذیرایی می‌کند.همچنین در فضای مدرن «رست‌فود بین‌المللی پارسیا پلاس» واقع در طبقه همکف هتل می‌توانید طعم واقعی غذاهای فرنگی و بهترین فست‌فودها را تجربه ‌کنید.کافی‌شاپ هتل در فضایی شیک و آرام با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع بستنی و دسر لحظات خوشی برای شما در کنار خانواده و دوستان فراهم می‌آورد.

هتل پارسیا قم

سالن های مراسم هتل پارسیا قم

سالن برلیان گل ها

سالن برلیان گل ها هتل پارسیا قم یکی از سالن های لوکس قم که با چشم‌انداز جذاب و بی‌نظیرش، قرار است لحظات خوشی را برای شم و میهمانانتان خلق سازد. شما با اجاره سالن برلیان گل‌ ها از شرکت عمده فروش خدمات گردشگری علاءالدین تراول در چیدمان مهمانی با طرح تئاتر و سینمایی، ظرفیتی حدودا 120 نفر مهمان را دارد.

هتل پارسیا قم

تالار برلیان سجاد

تالار برلیان سجاد هتل پارسیا قم از جذابترین و معروفترین سالن های شهر قم است که میزبان بسیاری از برنامه‌های خاص اهالی شهر قم و میهمانان این شهر است. این سالن مجلل قم دارای 450 متر مربع مساحت و ارتفاع سال 3 متر است که چیدمان صندلی‌های آن به صورت اختیاری است.

هتل پارسیا قم

تالار یاقوت سجاد

یکی از سالن‌های زیبا و شیک این مجموعه سالن یاقوت سجاد نام دارد که مکانی زیبا با رنگ دکور شاد مناسب برای جشن تولد، سالگرد ازدواج، نامزدی و میتینگ های دوستانه شما محسوب می‌شود.

هتل پارسیا قم

سالن چشم انداز سجاد

سالن چشم انداز هتل پارسیا قم یکی از معروفترین سالن های شهر قم است که با داشتن تمامی خدمات مورد نیاز در برگزاری مراسم و برنامه های خاص شما قرار است بهترین‌ها را برایتان رقم بزند.

هتل پارسیا قم

موقعیت مکانی هتل پارسیا قم

مجاورت با حرم حضرت معصومه، دسترسی های مناسب به کوه خضر، مسجد جمکران، فرودگاه بین المللی شهر قم و ورزشگاه یادگار، سالن های چند منظوره، رستوران های لوکس و بسیاری امکانات دیگر در هتل پارسیا مجموعه‌ای بسیار مجلل را تشکیل داده‌اند تا هر آنچه لازمه میهمان‌نوازی اصیل ایرانی است در اختیارتان قرار گیرد.

هتل پارسیا قم

قوانین هتل پارسیا قم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل پارسیا قم

www.parsiahotel.com

آدرس هتل پارسیا قم

 قم - بلوار امین - میدان ارتش - ابتدای بلوار الغدیر

تلفن هتل پارسیا قم

۳۲۶۰۳۰۵۰ ۲۵

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر