هتل های 4 ستاره قم | امکانات هتل استقلال قم

هتل استقلال قم | رزرو هتل استقلال قم

هتل استقلال قم به عنوان یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر مقدس قم هر ساله پذیرای زائران خارجی و داخلی بسیاری است که برای زیارت حرم حضرت معصومه به این شهر سفر می‌کنند.

هتل استقلال قم
ویکی گردی:

هتل استقلال قم در سال 1389 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره قم شروع به کار کرد و در سال 1395 در راستای بهبود کیفیت خدمات و ارائه امکانات بهتر به مسافران مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره دارای 24 باب واحد اقامتی و امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و تالار پذیرایی می باشد. دسترسی آسان هتل استقلال قم به حرم حضرت معصومه و همچنین فاصله اندک این هتل با مراکز مهم شهر قم، آن را به یکی از هتل های پرطرفدار در میان مسافران تبدیل کرده است. هتل استقلال قم با کارکنان آموزش دیده و مسلط به زبان های انگلیسی و عربی آماده پذیرایی از شما مهمانان است.

اتاق های هتل استقلال قم

این هتل 4ستاره در قم،  27 واحد اقامتی دارد که به شکل اتاق و رویال سوئیت در 9 طبقه قرار گرفته‌اند. اتاق‌های یک تخته از جمله مجلل ترین واحدهای اقامتی هتل به شمار می‌رود که نمای ویژه‌ای مشرف به شهر مقدس قم دارد. اتاق‌های دوتخته دبل نیز یک تخت دونفره دارد و چیدمان و رنگ بندی آرامبخش و رمانتیکش باعث شده تا به اتاقی عالی برای گذراندن ماه عسل تبدیل شود.

هتل استقلال قم

این اتاق‌ها امکاناتی نظیر سرویس فرنگی،تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش، سیستم هوشمند اطفا حریق، درب های هوشمند پاور، سیستم بیدارباش ویکاپ و تلویزیون هوشمند اشاره کرد. اتاق های تریپل یا همان سه نفره دکور سلطنتی دارد و با داشتن امکاناتی که در بالا ذکر شد، اتاقی دلباز و محبوب به شمار می‌آید. اتاق‌های فور بد یا چهارتخته دارای دو اتاق خواب‌اند، اتاقی با یک تخت دبل و اتاقی با تخت توئین. طراحی داخلی سوئیت های چهارتخته هتل استقلال قم، طراحی و معماری به سبک ایران اسلامی دارد و از انتخابش لذت خواهید برد. تمامی این اتاق ها دلباز طراحی شده‌اند به گونه‌ای که با اقامت در آن‌ها احساس آرامش خواهید کرد.

هتل استقلال قم

امکانات هتل استقلال قم

از جمله امکانات عمومی هتل استقلال قم می‌توان به روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، آسانسور، پارکینگ روباز با گنجایش 20 خودرو، رستوران، کافی‌شاپ، سالن پذیرایی، فروشگاه و غرفه، صرافی، اینترنت بی‌سیم رایگان، کافی‌نت، تاکسی سرویس شبانه‌روزی و... اشاره کرد.

تلویزیون LED، یخچال، مینی‌بار (با هزینه)، مبلمان، چیلر، آباژور، سشوار، میز آرایش، فرش، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی و... نیز از جمله امکاناتی است که در اتاق‌های هتل استقلال قم وجود دارد.

هتل استقلال قم

سالن های هتل استقلال قم

تالار بانوان

تالار بانوان هتل استقلال قم یکی از محبوب‌ترین سالن های قم برای برگزاری هرگونه مراسم خاص و متفاوت شماست. شما می‌توانید با رزرو سالن بانوان هتل استقلال قم از باشکوه برگزار شدن مراسم خود در این سالن مطمئن باشید. سالنی با نورپردازی زیبا، دکوراسیون جذاب که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افراد سخت پسند باشد. از امکانات ثابت و پیشرفته‌ای که این هتل 5 ستاره به شما ارائه خواهد کرد،  می‌توان به پرده نمایش ویدئو پروژکتور ثابت، اینترنت وای فای، دوربین فیلمبرداری ثابت، اتاق عقد و اتاق فرمان اشاره کرد.

هتل استقلال قم

تالار آقایان

تالار آقایان هتل استقلال قم این امکان را برای شما فراهم می‌کند  که مراسم خود را در چیدمان‌های مختلف برگزار کنید. در چیدمان میهمانی با طرح میز کامل امکان پذیرایی از 300 نفر را خواهید داشت. در چیدمان طرح تئاتر و سینمایی می‌توانید میزبان 400 نفر باشید یا در چیدمان طرح کوکتل پارتی 300 نفر را جای دهید. البته همانطور که از نام تالار پیداست، سالن مربوطه تنها به آقایان اختصاص دارد، بدین معنا که در این سالن فقط آقایان حق ورود به آن را دارند.

هتل استقلال قم

رستوران و کافی شاپ هتل استقلال قم

در رستوران هتل استقلال قم انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های متعدد سرو می‌شود که از طعم خوبی برخوردارند و باعث شده تا به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های قم محبوب همگان باشد. کی از ویژگی‎های خوبی که رستوران هتل استقلال قم دارد، پرسنل حرفه‌ای آن است که به خوبی از افراد پذیرایی می‌کنند و خاطره‌ای خوش را برایشان رقم می‌زنند. رستوران قصر استقلال، سینی مزه های ویژه مهمان را ثبت و ابداع کرده که می‌توانید طعم متفاوتش را امتحان کنید. این رستوران دو بخش ویژه و خانوادگی و سه طبقه کافی شاپ مجهز دارد. 

هتل استقلال قم

فاصله هتل استقلال قم تا مراکز مهم

فاصله تا مسجد جامع : دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار قم : ۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا بیمارستان خصوصی گلپایگانی : ۶ دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه مترو معصومیه: ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع) : ۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری عصر جدید : ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جمکران : ۱۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع رفاهی زیتون: ۲۱ دقیقه با خودرو

هتل استقلال قم

قوانین هتل استقلال قم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 12 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل استقلال قم

www.esteghlalhotel.org

آدرس هتل استقلال قم

قم، ۵۵ متری عماریاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه ی نهم

تلفن هتل استقلال قم

0253194

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر