هتل های 5 ستاره کرمانشاه | تلفن هتل پارسیان کرمانشاه

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه | اطلاعات هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کرمانشاه و همچنین کشور به شمار می‌رود و با امکاناتی منحصر به فرد اقامتی به یاد ماندنی را به مسافران هدیه می‌کند.

هتل پارسیان کرمانشاه
ویکی گردی:

هتل پارسیان کرمانشاه یکی از 22 هتل لوکس و مجلل شرکت هتل های پارسیان می باشد. این هتل در بهمن ماه سال 1389 به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره کرمانشاه شروع به کار کرد. قرار گرفتن هتل پارسیان کرمانشاه در مرکز شهر، دسترسی آسان به مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری شهر از جمله طاق بستان را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل دارای 9 طبقه و 100 واحد اقامتی لوکس مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی می باشد. هتل پارسیان کرمانشاه با مدرن ترین امکانات آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به میهمانان محترم می‌باشد.

اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان کرمانشاه دارای 9 طبقه و 100 اتاق لوکس است. در بین اتاق های این هتل، واحد هایی خاص و متفاوت وجود دارد که با کمی هزینه بالا تر، اقامتی متفاوت و به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم می زنند. هتل دارای اتاق‌های یک‌تخته ، دو‌تخته ، سوئیت‌های حونیور و رویال و نیز اتاق‌های مخصوص افراد کم‌توان است.

ضمن اینکه امکانات رفاهی مناسبی در اتاق های این تعبیه شده که هنگام اقامت، راحتی را به شما هدیه می دهند. به عنوان مثال روم سرویس، چای ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان راحتی، آباژور و ... از جمله امکانات داخل اتاق های این هتل می باشند. 

هتل پارسیان کرمانشاه

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

کانسیرژ

کانسیرژ بخشی  در هتل که پیگیری مستمر ، جامع و حرفه ای نیاز های مهمانان را بر عهده داشته  و رابط میان هتل و میهمان برای ارائه خدمات در هتل و یا بیرون از محیط آن میباشد . این بخش به نحوی ‌وظایفی پیشرفته تر از همکاران میز پذیرش دارد و به سوالات مهمانان درباره خدماتی که داخل‌ هتل برای آنها در نظر گرفته شده ‌است و یا حتی اطلاعاتی‌ درباره شهر و یا جاذبه ‌های دیدنی‌ اطراف پاسخ می دهد.

آژانس مسافرتی

آژانس خدمات سفر و گردشگری اکسیژن تریپ مستقر در هتل در زمینه های گوناگون از جمله تورهای ورودی ،توریسم سلامت ،تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد.

هتل پارسیان کرمانشاه

تاکسی سرویس

تاکسی سرویس هتل پارسیان با رانندگانی مجرب و متعهد آماده خدمات رسانی به صورت 24 ساعته به شما مهمانان عزیز می باشند.

پارکینگ طبقاتی

پارکینگ طبقاتی هتل با ظرفیت 250 اتومبیل ، فضای پارک مطمئنی برای میهمانان هتل و مراسمات فراهم آورده است.

هتل پارسیان کرمانشاه

سالن های هتل پارسیان کرمانشاه

سالن قصر شیرین

سالن تشریفات مجلل قصرشیرین واقع در ضلع شمالی شرقی هتل با ‌گنجایش ۱۲۵۰ نفر، محل مناسبی برای برگزاری جشنهای عروسی، ‌کنفرانسها، جلسات و سمینارهای مجلل است. سالن فوق را می‌توان ‌به جرأت مجلل‌ترین و کارآمدترین سالن تشریفات در غرب کشور نامید که همه روزه از ساعت 8 لغایت ۲۳  آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است.

هتل پارسیان کرمانشاه

سالن آناهیتا

سالن آناهیتا یکی از بهترین سالن های هتل پارسیان کرمانشاه به شمار می‌رود که برای برگزاری همایش، سمینار، میتینگ‌ها و جلساتتان می‌توانید روی آن‌ها حساب باز کنید. این سالن با حداکثر 400 نفر ظرفیت با چیدمان اختیاری آماده برگزاری مراسم شماست که بر اساس درخواست و نوع مراسمتان در 5 حالت مختلف کلاسی، طرح میهمانی با میز کامل، سینمایی، U شکل و میز جلسه چیده می‌شود. 

هتل پارسیان کرمانشاه

سالن آمفی تئاتر بیستون

سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان کرمانشاه یکی از بهترین سالن‌های آمفی تئاتر کرمانشاه محسوب می‌شود که بسیاری از نهادها و افراد، همایش‌ها و سمینارهای خود را در آن برگزار می‌کنند. چیدمان صندلی‌های این سالن ثابت است و 150 نفر ظرفیت دارد. سطح سالن شیب دار است و سالن اتاق فرمان، تور پردازی ثابت و دوربین فیلم‌برداری دارد که این امکانات برگزاری یک همایش را برایتان راحت‌تر می‌کند.

هتل پارسیان کرمانشاه

سالن VIP

چیدمان صندلی‌های سالن به صورت ثابت و به شکل میهمانی طراحی شده است و امکانات لوکس و محیط حرفه‌ای سالن، آن را به انتخاب اول افرادی که پرستیژ کاری برایشان اهمیت دارد، تبدیل کرده است. سالن VIP هتل پارسیان کرمانشاه، سالن غذاخوری مجزا و نورپردازی ثابت دارد و امکاناتی از قبیل ویدیو پروژکتور ، تخته وایت برد، استند تابلو، میز رجیستر و میکروفون بی‌سیم در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

هتل پارسیان کرمانشاه

سالن جلسات الماس

سالن الماس یکی از سالن‌های حرفه‌ای هتل پارسیان کرمانشاه است که با امکانات مناسبش در زمره بهترین سالن های کرمانشاه قرار می‌گیرد. این سالن امکان تغییر چیدمان دارد و با توجه به درخواست شما، به صورت طرح‌های کلاس درس، سینمایی، U شکل و میز جلسه چیده می‌شود. سالن الماس بین 20 تا 40 نفر ظرفیت دارد که با توجه به نوع چیدمان این ظرفیت‌ها تغییر می‌کند؛ در چیدمان با کلاس درسی می‌توانید حداکثر 20 میهمان داشته باشید، در چیدمان U شکل و میز جلسه سالن الماس 30 نفر و در طرح سینمایی حداکثر می‌توانید از 40 میهمان پذیرایی کنید.

هتل پارسیان کرمانشاه

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان کرمانشاه

رستوران چشم انداز

رستوران چشم انداز هتل پارسیان کرمانشاه ، با چشم اندازی زیبا و بی همتا  و فضای خانوادگی و خصوصی اش شما را هنگامی که به تماشای کرمانشاه نشسته اید از دیگر میهمان ها جدا می کند تا بر فراز شهرتان تنها باشید و طعم های پنج ستاره غذای ایرانی را بچشید.

هتل پارسیان کرمانشاه

کافه آدم برفی

کافه آدم برفى با سابقه ده سال فعالیت در دو فضاى مجزاى سالن و بالکن،در طبقه همکف هتل پارسیان کرمانشاه قرار دارد. این کافه با یک محیط دنج و خانوادگى با سرو انواع قهوه و نوشیدنى سرد و دسرهاى متنوع میزبان خوبى براى میهمانان شهر کرمانشاه است. در این کافه انواع غذاهاى فست فود هم با ارائه کیفیت ممتاز سرو می شود.

هتل پارسیان کرمانشاه

فاصله هتل پارسیان کرمانشاه تا مراکز مهم

فاصله تا طاق بستان : 8 دقیقه با خودرو

فاصله تا درخت رحمت: 8 دقیقه با خودرو

فاصله تا پایانه مسافربری کاویان: ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری ارگ : ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما آزادی : ۱۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا سرآب نیلوفر : ۳۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا تندیس هرکول: ۳۱ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه شهید اشرفی : 8 دقیقه با خودرو

هتل پارسیان کرمانشاه

قوانین هتل پارسیان کرمانشاه

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته و ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند، نرخ هتل برای مهمانان خارجی متفاوت بوده و نیازمند استعلام است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

پذیرش مهمان خارجی فقط با همراه داشتن اصل پاسپورت امکان پذیر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل پارسیان کرمانشاه

www.kermanshahpih.ir

آدرس هتل پارسیان کرمانشاه

کرمانشاه ، خیابان شهید کشوری ، جنب پل ولایت

تلفن هتل پارسیان کرمانشاه

 34219151-60 -083

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر