امکانات هتل خلیج فارس بندرعباس | هتل های 5 ستاره بندرعباس

رزرو آنلاین هتل خلیج فارس بندرعباس + تلفن

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بندرعباس، هتل خلیج فارس بندرعباس می باشد که با شعار" در خلیج فارس خانه خود را احساس کنید"، بهترین اقامت را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل خلیج فارس بندرعباس
ویکی گردی:

هتل خلیج فارس بندرعباس در سال 1384 در فاصله 25 کیلومتری از بندرعباس تاسیس شد. این هتل در سال 1398 به منظور ارائه امکاناتی با کیفیت تر به مسافران، مورد بازسازی قرارگرفت و سطح کیفیت خدمات خود را بالاتر برد. هتل خلیج فارس بندرعباس در کیلومتر 13 اتوبان شهید رجائی و ور در منطقه ویژه صنایع مدنی و فلزی خلیج فارس قرار گرفته است؛ به همین دلیل بهترین گزینه برای کسانی است که با هدف کسب و کار به بندرعباس سفر می کنند. این هتل دارای 156 واحد اقامتی می باشد که در 7 طبقه جای گرفته اند و دارای امکانات متعددی مانند روم سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار و چشم اندازی از آب های خلیج فارس می باشند. هتل خلیج فارس بندرعباس با ارائه امکانات با کیفیت همواره در تلاش است بهترین میزبانی را از اقامت کنندگان این هتل به عمل بیاورد.

اتاق های هتل خلیج فارس بندرعباس

156 اتاق هتل خلیج فارس بندرعباس، از امکانات و قیمت های مختلفی برخوردار هستند. اتاق های یک تخته و دو تخته 6 ساعته این هتل، اتاق های با محدودیت زمانی هستند و فاقد هرگونه خدمات هتل می باشند. اتاق های دوتخته این هتل که در طبقات اول تا ششم این هتل قرار گرفته اند، دارای قابلیت یک نفر اضافه می باشند. سوئیت های این هتل نیز با امکاناتی مانند دوش، کف پوش سرامیک، مینی بار با هزینه و قفل الکترونیک درب اتاق در طبقات اول تا ششم این هتل قرار گرفته اند. اتاق‌های هتل خلیج فارس بندرعباس مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجزا، مینی بار، حمام، چای ساز، اینترنت بی‌سیم رایگان، لوازم بهداشتی هستند و خدمات روم سرویس به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. سوئیت‌های هتل فضای دل‌بازی دارند که با چشم‌انداز رو به آب‌های خلیج آرامش خاصی را برای اقامت مهمانان عزیز فراهم کرده‌اند. در بعضی از سوئیت‌ها وجودِ بخش نشیمن و کاناپه تقریبا فضایی شبیه به خانه را تداعی می‌کند. البته اکثر اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رو به آب‌های نیلگون خلیج دارند و به همین جهت اکثر مهمانان از موهبت تماشایی‌ترین منظره‌های شب برخوردار خواهند بود.

هتل خلیج فارس بندرعباس

امکانات هتل خلیح فارس بندرعباس

از امکانات قابل توجه هتل بین‌المللی خلیج فارس بندرعباس می‌توان به سالن آمفی تئاتر و امکانات برای معلولین اشاره کرد. آمفی تئاتر هتل ظرفیت حدود 200 نفر دارد که از آن برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلف استفاده می‌شود. همچنین، در بیرون از هتل، باغچه، فضای سبز و فضای سنتی برای نشستن مهمانان در نظر گرفته شده ا‌ند. در لابی هتل خلیج فارس بندرعباس نیز جهت رفاه و استراحت مهمانان امکاناتی نظیر تلویزیون، میز، مبلمان، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آسانسور، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، روزنامه، فروشگاه و غرفه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. همچنین در این هتل پارکینگ غیرمسقف رایگان با ظرفیت 100 خودرو وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل لوکس می‌توان به خدماتی نظیر لاندری، خشکشویی، اتو، روم سرویس، ترانسفر پولی، تهیه بلیط، خدمات اینترنتی، راهنمای تور، فکس و فتوکپی، اشاره کرد. همچنین هتل بین المللی خلیج فارس دارای مجموعه ورزشی کاملی است. بهترین کلوپ‌های ورزشی، سونا و جکوزی، تنیس روی میز، استخر سر پوشیده و مرکز تناسب اندام از امکانات ورزشی و تفریحی این هتل است.

هتل خلیج فارس بندرعباس

رستوران و کافی شاپ هتل خلیج فارس بندرعباس

در طبقه همکف هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس رستوران بین‌المللی با ظرفیت 200 مهمان وجود دارد و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، عربی، دریایی، گیاهی و فست فود را در این رستوران نوش جان کنند. ساعات کاری رستوران در وعده صبحانه از 5 الی 9 صبح، ناهار 12 الی 15 ظهر و شام از 19 الی 23 شب می‌باشد. همچنین، در طبقه همکف کافی شاپ هتل از ساعت 7 صبح الی 23 شب انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

هتل خلیج فارس بندرعباس

فاصله هتل خلیح فارس بندرعباس تا مراکز دیگر

فاصله هتل خلیج فارس تا محله باستانی سورو: 19 کیلومتر

فاصله هتل خلیج فارس تا موزه بزرگ بندرعباس: 20 کیلومتر

فاصله هتل خلیج فارس تا سیتی سنتر: 23 کیلومتر

فاصله هتل خلیج فارس تا ستاره جنوب: 24 کیلومتر

فاصله هتل خلیج فارس تا فرودگاه: 34 کیلومتر

هتل خلیج فارس بندرعباس

قوانین هتل خلیج فارس بندرعباس

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

هتل از پذیرش مهمانان در صورت نداشتن کارت واکسن دیجیتالی معذور می‌باشد.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل خلیج فارس بندرعباس

www.iranhotelonline.com

آدرس هتل خلیج فارس بندرعباس

استان هرمزگان , بندر عباس کیلومتر 13 اتوبان شهید رجائی , خون سرخ 

تلفن هتل خلیج فارس بندرعباس

07633592281

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر