هتل ولایت مشهد

مجتمع فرهنگی اقامتی هتل ولایت مشهد | عکس های هتل ولایت مشهد

هتل ولایت مشهد، هتلی تک ستاره اما تک با بهترین امکانات برای تجربه اقامتی بی نظیر در مشهد.

هتل ولایت مشهد
ویکی گردی:

یکی از مراکز اقامتی یک ستاره که با قیمت مناسب، امکان اقامتی راحت را برای شما و همراهانتان در شهر مشهد فراهم می کند، هتل ولایت مشهد هست. در این مورد از هتل های مشهد که در خیابان طبرسی جای گرفته، تمامی امکانات رفاهی در قالب 27 اتاق مجزا در اختیار مسافران قرار گرفته و اوقات شادی را برای آنان فراهم می آورد. کارکنان مجموعه هتل ولایت مشهد اقامتی کارآزموده و مجرب هستند و با دقت و سرعت به امور مسافران خود رسیدگی می کنند. یکی از علل محبوبیت هتل ولایت مشهد در سال های اخیر بخصوص در بین افرادی که به قصد زیارت به شهر مشهد می آیند، نزدیکی به حرم حضرت رضا (ع) بوده که مردم می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به حرم دسترسی یابند (15 دقیقه).

هتل ولایت مشهد

امکانات هتل ولایت مشهد

 این مرکز اقامتی، مجهز به امکاناتی نظیر رستوران، خدمات خانه داری، لابی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری و نمازخانه بوده و نسبت به سطح قیمت و امکاناتش تاکنون نارضایتی مشاهده نشده است. مدیریت این هتل آپارتمان به نظرات مسافران احترام گذاشته و حتی الامکان این نظرات را در جهت بهبود وضعیت هتل بکار می برد. لازم است بدانید که به مانند سایر مراکز اقامتی، ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 اعلام شده که در صورت عدم رعایت، با جریمه مواجه خواهید شد.

انواع اتاق مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد

اتاق دو تخته هتل ولایت مشهد :

هتل ولایت مشهد

اتاق سه تخته هتل ولایت مشهد :

هتل ولایت مشهد

هتل ولایت مشهد

اتاق یک تخته چهارنفره هتل ولایت مشهد :

هتل ولایت مشهد

رستوران هتل ولایت مشهد

مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد دارای ۵ سالن غذاخوری با ظرفیت حدود ۱۰۰۰ نفر و با سرو انواع غذاهای خوش عطر و طعم ایرانی که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تهیه شده اند میزبان مسافران  تور مشهد می باشد .سنت سرای مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد با انواع دمنوش و نوشیدنی های طبیعی و بستنی های سنتی از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد .

هتل ولایت مشهد

بازی و سرگرمی در هتل ولایت مشهد

برنامه‌ های شاد و متنوع آموزشی با مفاهیم دینی در قالب بازی و مسابقه ، ویژه پسران ۳ تا ۸ سال و دختران ۳ تا ۱۱ سال از جمله فعالیت های فرهنگی مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد  است .

هتل ولایت مشهد

هتل ولایت مشهد

فروشگاه هتل ولایت مشهد

فروشگاه مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد انواع سوغات مشهد از قبیل زرشک ، زعفران ، تنقلات ، اسباب بازی ، محصولات بهداشتی و البسه روحانیت را عرضه می کند .

هتل ولایت مشهد

پارکینگ هتل ولایت مشهد

پارکینگ مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد هم به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد و مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل از بابت جای پارک و امنیت خودروی خود نگرانی و دغدغه نخواهند داشت . همچنین بر طبق قوانین مجتمع فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان خواهد بود و کودکان بالای ۵ سال هم نفر اضافه محسوب می شوند .

هتل ولایت مشهد

مشاوره و خدمات طب سنتی هتل ولایت مشهد

مشاوره و ارائه خدمات طب سنتی از جمله: بادکش درمانی، ماساژ درمانی، حجامت و عرضه محصولات سنتی و گیاهی.

هتل ولایت مشهد

آرایشگاه هتل ولایت مشهد

ارائه خدمات پیرایشی به آقایان محترم و فرزندان پسر.

هتل ولایت مشهد

کتابخانه هتل ولایت مشهد

ارائه کتاب به صورت امانی با موضوعات متنوع از قبیل: خانواده، تربیت فرزند، گردشگری، کودک و نوجوان و … جهت مطالعه در ایام اقامت.

هتل ولایت مشهد

اطلاعات هتل ولایت مشهد :

رزرو هتل ولایت مشهد:

www.velayathotel.ir

مسیر شماره یک :

مشهد ، خیابان شهید نواب صفوی 10،بلوار شهید شوشتری ، شهید شوشتری 9

مسیر شماره دو :

بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، میدان امر به معروف، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری 9 و 11

تلفن هتل ولایت مشهد :

33159703_051

آدرس دفتر مرکزی مجتمع های ولایت :

مشهد مقدس ، خیابان شهید نواب صفوی ، خیابان شهید شوشتری ، بین شهید شوشتری 9 و11 ، مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر