تلفن و آدرس هتل آوینا قشم | معرفی هتل های 4 ستاره قشم

هتل آوینا قشم | اطلاعات رزرو هتل آوینا قشم

در میان هتل های 4 ستاره جزیره قشم، هتل آوینا قشم یکی از هتل های نوساز جزیره به شمار می رود که بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل آوینا قشم
ویکی گردی:

هتل آوینا قشم در سال 1399، در مرکز جزیره قشم و در نزدیکی قلعه پرتغالی ها افتتاح شد و به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره قشم شروع به فعالیت کرد. ساختمان نوساز هتل آوینا قشم دارای 7 طبقه می باشد و تعداد 40 اتاق و سوئیت در طبقات آن قرار گرفته اند. قرار گرفتن این هتل 4 ستاره در مرکز جزیره زیبای قشم، این فرصت را برای مسافران فراهم کرده است که بعد از چند دقیقه پیاده روی به مکان های مهم تجاری و گردشگری جزیره مانند قلعه پرتغالی ها برسند. فاصله هتل آوینا قشم تا قلعه پرتغالی ها تنها 350 متر است و شما می توانید با 5 دقیقه پیاده روی از این قلعه زیبا دیدن کنید. همچنین مرکز خرید ستاره قشم و سیتی سنتر 1 و 2، از مراکز تجاری نزدیک به هتل آوینا قشم هستند. پرسنل با تجربه هتل آوینا قشم نیز در تلاش‌اند بهترین اقامت را برای مسافران این هتل 4 ستاره فراهم کنند. 

اتاق های هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم دارای چندین نوع اتاق و سوئیت شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت های یک خوابه یک نفره و دو نفره و سوئیت های دو خوابه 4 نفره می باشد. اتاق های دو تخته هتل آوینا دو نوع هستند؛ اتاق دو تخته 24 الی 27 متری با نمای خیابان و بافت قدیم، اتاق دو تخته 27 متری اکونومی رو به پاسیو. اتاق های دو تخته هتل آوینا مسلما برای دونفره ها انتخاب مناسبی است. در برخی هتل ها ممکن است اتاق های دو نفره آن ها، ظرفیت پذیرش نفر اضافه را هم داشته باشد. اما در هتل آوینا چنین امکانی تنها برای سوئیت ها صدق می کند.

هتل آوینا قشم

برای رزرو اتاق های سه تخته هتل آوینا مانند هر هتل دیگری نیاز به یکسری مدارک و توجه به برخی شرایط است. نداشتن ظرفیت اضافه، عدم دریافت هزینه اسکان از کودکان زیر 5 سال، ممنوع بودن استعمال دخانیات و ارائه کارت واکسن( در دوران اوج کرونا) از شرایط اتاق های 3 تخته هتل آوینا قشم می باشند. اتاق های سه نفره هل آوینا بدون اتاق خواب است. دو تخت یک و دو نفره در این اتاق ها قرار دارد که همگی در کنار هم هستند. متراژ این اتاق ها هم بین 30 الی 31 متر است که در طبقات 4 تا 7 هتل قرار دارند.  از امکانات اتاق های هتل آوینا قشم می توان به آینه قدی، سیستم اعلام حریق، چای ساز، ملزومات بهداشتی، میز تحریر مجهز به چراغ مطالعه و صندوق امانات دیجیتال اشاره کرد. 

هتل آوینا قشم

سوئیت های هتل آوینا قشم شامل سوئیت های یک خوابه و دو خوابه می شوند. برای رزرو در هتل آوینا قشم و رزرو سوئیت 2 خواب در این هتل باید با ویژگی و امکانات هر یک از سوئیت ها و اتاق ها آشنا شوید، سوئیت 2 خواب هتل آوینا قشم برای تجربه ی سفری لذت بخش و رویایی به شما کمک خواهد کرد تا جایی که با رزور سوئیت 2 خوابه در هتل آوینا قشم اقامت در محیطی آرام و با امکانات رفاهی تکمیل را تجربه خواهید کرد. کولر VRF  و سیستم تهویه هوای تازه، آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، ملزومات بهداشتی و اینترنت پرسرعت برخی از امکانات سوئیت های هتل آوینا قشم را تشکیل می دهند. 

هتل آوینا قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آوینا قشم

رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۵۰ نفری خود غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی سرو می کنند و بهتر است بدانید که این جزیره محل بی‌نظیری برای صرف غذاهای جدید و خوشمزه است. همچنین علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌ شاپ زیبایی دایر است و انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم در مکانی دنج ارائه می دهند که می توانید برای رهایی از خستگی های روزمره و گردش و خرید به این محل بروید. با اینکه رستوران موجود در این هتل خوب است اما شاید دلتان غذاهای فست فودی و جنوبی بخواهد که در این صورت باید به رستوران های موجود در خارج از هتل به نام های رستوران سی رول و فست فود لبنانی فطایر با ۱۰ دقیقه پیاده روی سر بزنید.

از نکات مثبت این هتل می‌توان به باز بودن شبانه‌روزی کافی‌شاپ موجود در هتل اشاره کرد. شما در هر ساعتی از روز یا برای همراهی در رسم  شب زنده‌داری جنوبی‌ها، پس از گشتی در کنار ساحل زیبای خلیج فارس به کافه‌ هتل بازگشته و پس از گشت‌ و گذار و تجربه‌ یک روز پر ماجرا با نوشیدن یک نوشیدنی خنک در محیط باصفا کافی‌شاپ به گردش خود پایان دهید.

هتل آوینا قشم

امکانات هتل آوینا قشم

پارکینگ مسقف برای آن دسته از مهمانانی است که با ماشین شخصی خود به جزیره قشم سفر کرده اند. این پارکینگ با ظرفیت بالایی که دارد مشکل همه مهمانان هتل آوینا قشم را برای پارک کردن ماشین خود در مکانی امن را حل می کند. 

اینترنت نامحدود و پرسرعت در طبقات، سالن ها و اتاق های هتل آوینا قشم از امکانات مورد علاقه اقامت کنندگان آن می باشد. از خدمات دیگری که در هتل آوینا قشم می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفررفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه های دیدنی با هزینه اضافی، آسانسور، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰ ماشین اشاره کرد. برای معلولین نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی و استعمال سیگار در داخل این هتل ممنوع است.

هتل آوینا قشم

 فاصله هتل آوینا قشم تا مراکز دیگر

فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۵ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۷ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا غار نمکدان: ۲ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا غارهای خربس: ۱۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا دره ستارگان: ۳۱ دقیقه با خودرو

فاصله تا فرودگاه بین المللی قشم: ۴۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا جنگل دریایی حرا: ۵۲ دقیقه با خودرو

هتل آوینا قشم

قوانین هتل آوینا قشم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

استعمال دخانیات ممنوع می‌باشد و شامل جریمه می‌شود.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل آوینا قشم

www.avinahotel.com

آدرس هتل آوینا قشم

قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

تلفن هتل آوینا قشم

07635223300

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر