معرفی هتل پارس ائل گلی تبریز | هتل های 5 ستاره تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز | اطلاعات هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز برای آن دسته از افرادی که به دنبال اقامتی راحت و با کیفیت در شهر تبریز هستند، بهترین انتخابی است که می توانند داشته باشند.

هتل پارس ائل گلی تبریز
ویکی گردی:

هتل پارس ائل گلی تبریز در کنار یکی از معروف ترین پارک های این شهر، پارک ائل گلی تبریز در سال 1380 افتتاح شد و شروع به فعالیت کرد. هتل پارس ائل گلی تبریز که یکی از هتل های 5 ستاره شهر تبریز و هتلی از مجموعه هتل های پارسیان می باشد، دارای و 17 طبقه و 178 باب سوئیت و اتاق، با کامل ترین امکانات اقامتی می باشد.  امکانات این هتل شامل کافی شاپ، چندین رستوران، تالار ها و سالن های همایش و جلسات، مجموعه ورزشی و تاکسی سرویس می باشد. در ادامه مقاله بیشتر با امکانات و واطلاعات رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز آشنا خواهید شد.

اتاق های هتل پارک ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز 178 اتاق دارد که در 17 طبقه لوکس جای گرفته اند و شامل سوئیت های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و سوئیت های رویال می شود. لازم به ذکر است اتاق های این هتل چشم اندازی رو به کوه و جنگل دارند که طبق سلیقه میهمانان و با توجه به خالی بودن در زمان مراجعه به آنان ارائه می شود. اگر به تنهایی سفر کرده‌اید اتاق‌های یک‌تخته هتل مناسب شماست. زوج‌ها و گروه‌های دو نفره هم می‌توانند از اتاق‌ها دو نفره که شامل یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره است، استفاده کنند. این اتاق‌ها با دو چشم‌انداز رو به کوه و رو به پارک ارائه می‌شوند. سوئیت‌های دوخوابه هم برای خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره در نظر گرفته شده‌است. البته این سوئیت‌ها قابلیت اضافه کردن دو نفر ظرفیت را هم دارند. این هتل با رستوران‌های متنوعی پذیرای میهمانان خود است.

هتل پار س ائل گلی تبریزدر تمامی اتاق های خود علاوه بر طراحی فوق العاده لوکس، امکانات رفاهی بسیار خوبی مانند تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تخت، تلفن، یخچال، مینی بار و ... را تدارک دیده است. همین عوامل سبب می شود تا آسایش و رفاه میهمانان هرچه بیشتر تامین شود.

هتل پارس ائل گلی تبریز

امکانات هتل پارس ائل گلی تبریز

کافی‌شاپ، خشک‌شویی، پارکینگ، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه، بانک، صندوق امانات، آتلیه عکاسی، خودپرداز بانک، تهویه مطبوع، فضای سبز اختصاصی، روزنامه، کافی‌نت، کتابخانه، کلینیک، سالن الماس، سالن عقد و ... اشاره کرد.

علاوه بر این موارد سالن بدن‌سازی، استخر، جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، اسپا، سالن کنفرانس، سالن همایش‌ها و خدمات نگهداری کودک نیز در خدمت مهمان‌ها قرار دارد و مسافران در صورت نیاز می‌توانند از ویلچر برای معلولان استفاده کنند.

در این هتل لوکس، مسافران می‌توانند از خدمات تهیه بلیط بهره برده و با خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و گشت‌های داخل و خارج شهری سفر به‌یادماندنی را تجربه کنند.

گفتنی است که ایستگاه مترو در فاصله چند دقیقه‌ای و در رو‌به‌روی هتل قرار دارد و مسافران به‌راحتی می‌توانند در شهر رفت و آمد کنند. همچنین برای راحتی مسافران خدمات سرویس ترانسفر فرودگاهی رایگان ارائه می‌شود.

این هتل لوکس علاوه بر اقامت روزانه، امکان اقامت ساعتی را نیز برای گردشگران فراهم کرده است و مسافران می‌توانند با اقامت ۶ ساعته از سفر خود لذت ببرند.  

هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران های هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز تنها هتل در این شهر است که رستوران گردان دارد. رستوران گردان این هتل تبریز چشم اندازی فوق العاده جذاب و خیره کننده از درختان سبز مخملی دارد که همین اتفاق سبب می شود شما با صرف انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی، سنتی و ... لذت فراوانی ببرید. جهت رزرو رستوران گردان هتل با شماره های مربوطه می توانید ارتباط برقرار کنید.

قیمت غذا در رستوران گردان هتل پارس تبریز کمی گران بوده که البته نسبت به کیفیت غذای ارائه شده منصفانه است. این هتل تبریز دارای رستوران های دیگری شامل رستوران زمرد، الماس و یاقوت دارد که تمامی آن ها منوی غذایی انتخابی و باز دارند. این اتفاق سبب می شود تا حق انتخاب برای میهمانان بسیار راحت باشد.

رستوران گردان

رستوران گردان و معروف تبریز در طبقه ۱۷ این هتل لوکس واقع شده و با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در خدمت مهمانان است. اگر دوست دارید هنگام صرف غذا دیدی ۳۶۰ درجه به شهر تبریز داشته باشید پس این گزینه را فراموش نکنید. هرچند با توجه به موقعیت قرارگیری و امکانات لوکس در مقایسه با دیگر رستوران‌ها، هزینه بالایی دارد.

هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران یاقوت

رستوران یاقوت نیز مانند رستوران زمرد در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را دارد. غذاهای ایرانی و فرنگی را در منوی این رستوران می‌توان دید اما کباب کوبیده، ماهی قزل‌آلا و جوجه کباب بدون استخوان از غذاهای معروف این رستوران در وعده‌های ناهار و شام هستند. 

هتل پارس ائل گلی تبریز

رستوران زمرد

رستوران زمرد در طبقه همکف این هتل واقع شده و ظرفیت پذیرایی ۳۰۰ مهمان را دارد. این رستوران با معماری مدرن و دکوراسیونی زیبا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست فود را در منوی خود جای داده است. این رستوران لوکس چند منظوره بوده و امکان برگزاری مهمانی‌های بزرگ و مراسم‌ ضیافت را نیز دارد. مسافران هتل صبحانه خود را در این رستوران سرو می‌کنند.

هتل پارس ائل گلی تبریز

سالن های هتل پارس ائل گلی تبریز

سالن ضیافت

سالن ضیافت هتل پارس ائل گلی تبریز یکی از لوکس‌ترین سالن‌ها در برگزاری مراسم بزرگ جشن نامزدی، تولد، مهمانی‌ سفارت‌ها، جلسات اتاق بازرگانی، ضیافت‌های فامیلی و عروسی‌های مجلل است. 

سالن وی آی پی 1

هتل پارس ائل گلی تبریز دارای دو سالن اختصاصی برای برگزاری جلسات است که سالن مخصوص شماره یک ۳۵ نفر ظرفیت دارد و با امکانات نورپردازی، میکروفون برای هر صندلی، میزبان نشست‌های سیاسی و خبری بوده است. علاوه‌ بر این سالن بیزنیس روم نیز نامیده می‌شود.

هتل پارس ائل گلی تبریز

سالن وی آی پی 2

این سالن اختصاصی با ظرفیت ۲۰ نفر، میزبان نشست‌های خبری و جلسات اداری بوده است. سالن وی آی پی ۲ دارای امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور، پرده نمایش ثابت، میکروفون ثابت برای هر صندلی و نورپردازی است.  

سالن الماس

سالن الماس یکی دیگر از سالن‌های اختصاصی این هتل لوکس است که در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت ۷۰ مهمان کاربری چندمنظوره دارد. این سالن میزبان همایش‌های پزشکی و دارویی بوده است و با توجه به ظرفیت آن می‌توانید به‌صورت غذاخوری این سالن را رزرو کنید یا جهت برگزاری نشست‌های خبری و همایش‌ها از آن بهره ببرید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

مجموعه ورزشی هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارک ائل گلی تبریز با دارابودن مجموعه آبی بسیار زیبا توانسته است نظر میهمانان را به سمت خود جلب کند. مخصوصاً که این هتل برای میهمانان مقیم خود استفاده از سونا، استخر، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و ... را رایگان نموده است. سالن بدنسازی هتل هم با به روز ترین دستگاه های پیشرفته مهیای میهمانان است.

هتل پارس ائل گلی تبریز

قوانین هتل پارس ائل گلی تبریز

قوانین عمومی پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

قوانین کنسلی

کنسلی رزرو تا 20 روز قبل از ورود مهمان بدون جریمه می‌باشد

کنسلی رزرو تا 11 روز قبل از ورود مهمان شامل 20% جریمه کنسلی از نرخ برد به ازای یک شب

کنسلی رزرو تا 6 روز قبل از ورود مهمان شامل 30% جریمه کنسلی از نرخ برد به ازای یک شب

کنسلی رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 50% جریمه کنسلی از نرخ برد به ازای یک شب

کنسلی رزرو تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 70% جریمه کنسلی از نرخ برد به ازای یک شب

کنسلی رزرو تا 0 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 100% جریمه کنسلی از نرخ برد به ازای یک شب

رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز

برای رزرو اتاق در پارس ائل گلی تبریز می توانید به سایت های مختلف رزرو هتل مراجعه کنید.

www.iranhotelonline

آدرس هتل پارس ائل گلی تبریز

 تبریز - اتوبان شهید کسائی - جنب پارک ائل گلی – هتل پارس ائل گلی

تلفن هتل پارس ائل گلی تبریز

04133807821

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر