هتل لاله پارک تبریز | معرفی هتل های 5 ستاره تبریز

هتل لاله پارک تبریز + اطلاعات رزرو و شماره تلفن

اگر قصد سفر به تبریز و اقامت در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر را دارید، هتل لاله پارک تبریز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

هتل لاله پارک تبریز
ویکی گردی:

هتل لاله پارک تبریز یکی از هتل های 5 ستاره لوکس تبریز و کشور است که در منطقه خوش آب و هوای رشدیه تبریز واقع شده است. قرار گرفتن هتل لاله پارک تبریز در همسایگی کوه عینالی، چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد را برای کسانی به ارمغان می آورد که این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. این هتل که در سال 1395 افتتاح شد، دارای 14 طبقه و 220 اتاق و سوئیت با کامل‌ترین و به‌ روز‌ترین امکانات اقامتی می باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل لاله پارک تبریز باعث دسترسی راحت مسافران به مراکز تجاری و تفریحی مانند پارک ائل گلی تبریز شده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده این هتل با میزبانی خوبی که دارند، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما به جا می گذارند.

اتاق ها و سوئیت های هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک با داشتن ۲۲۰ اتاق مشتمل بر ۱۷۳ اتاق استاندارد، ۲۰ اتاق کانکت (دو اتاق مخصوص معلولین)، ۱۰ سوئیت جونیور، ۱۶ سوئیت اگسکیوتیو، یک سوئیت رویال، خدمات اقامتی را برای مهمانان گرامی با سلایق مختلف فراهم می کند. تمامی اتاق ها مجهز به پیشرفته ترین سیستم های ایمنی می باشند و طراحی داخلی اتاق ها نیز مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام شده است. نمای متفاوت کوهستان و شهر، چشم اندازی زیبا را برای اتاق های مشرف به ارمغان می آورد . این اتقا ها همچنین  دارای امکاناتی مانند سیستم اعلام حریق پیشرفته، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تهویه هوا، صندوق امانات الکترونیکی، میز و آرایش، تلفن، سشوار، مینی بار، دوش و سرویس بهداشتی، درب با قفل الکترونیکی و خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس می باشند.

اتاق دلوکس

اتاق های دلوکس (۳۵ مترمربع) با داشتن چشم انداز شهر و کوه و طراحی و مبلمان مدرن فضایی پر آرامش برای مهمانان هتل فراهم می کنند. این اتاق ها دارای دو نوع تخت خواب می باشند. 

هتل لاله پارک تبریز

اتاق کانکت

اتاق های کانکت با داشتن دو اتاق مجزای (یک اتاق با تخت بزرگ دو نفره و یک اتاق با دو تخت یک نفره مجزا) پیشنهاد ما به خانواده های ۴ نفره می باشد.

سوئیت جونیور

سوئیت های جونیور(۶۴ مترمربع) با طراحی منحصر بفرد، اولین پیشنهاد ما به عروس و دامادها برای طی کردن دوران ماه عسل شان می باشد.

هتل لاله پارک تبریز

سوئیت اگسکیوتیو

طراحی منحصربفرد سوئیت های اگسکیوتیو (۶۲ مترمربع) فضای این سوئیت را به دو قسمت مجزای خواب و نشیمن تقسیم می کند.

سوئیت رویال

سوئیت رویال( ۱۶۳ مترمربع) با طراحی منحصر به فرد اقامتی خاص و متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل لاله پارک تبریز

سالن های کنفرانس و همایش هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک دارای ۹ سالن کنفرانس و جلسه چند منظوره (کنفرانس، جلسه، کارگاه آموزشی، همایش، سمینار، کنگره، گالری و نمایشگاه، تولد، دورهمی، عقد و عروسی، جشنواره، ضیافت و کنسرت) با ظرفیت و چیدمان های متفاوت می باشد؛ تمامی سالن ها مجهز به سیستم پیشرفته سمعی و بصری (ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، سیستم صوتی، میکروفن، تریبون و اینترنت) بوده و امکان چینش های مختلف را با توجه به درخواست و سلیقه مهمانان گرامی فراهم می آورند. ۴ سالن در طبقه اول و ۵ سالن در طبقه دوم هتل امکان برگزاری هر گونه جلسه از ظرفیت ۵ نفر تا ظرفیت ۱۲۰۰ نفری را فراهم می کنند. 

سالن لاله بزرگ

سالنی به متراژ ۱۰۵۳ متر مربع، دارای سن پرتابل و ۴ عدد ویدئو پروژکتور ، نهایت ظرفیت ۱۲۰۰ نفر با چیدمان سینمایی ، نهایت ظرفیت ۹۰۰ نفر با چیدمان میز گرد ، نهایت ظرفیت ۲۰۰ نفر با چیدمان یو شکل، نهایت ظرفیت ۷۰۰ نفر با چیدمان کلاسی، نهایت ظرفیت ۶۰۰ نفر با چیدمان میز گرد به همراه سن و استیج

هتل لاله پارک تبریز

سالن لاله یک

سالنی به متراژ ۷۱۴ متر مربع، دارای سن پرتابل و ۲ عدد ویدئو پروژکتور ، نهایت ظرفیت ۵۰۰ نفر با چیدمان سینمایی ، نهایت ظرفیت ۱۴۰ نفر با چیدمان یو شکل ، نهایت ظرفیت ۳۰۰ نفر با چیدمان کلاسی، نهایت ظرفیت ۴۰۰ نفر با چیدمان میز گرد

هتل لاله پارک تبریز

سالن لاله دو

سالنی به متراژ ۳۵۷ متر مربع، دارای سن پرتابل و ۲ عدد ویدئو پروژکتور ،نهایت ظرفیت ۴۰۰ نفر با چیدمان سینمایی ، نهایت ظرفیت ۲۰۰ نفر با چیدمان ناهار خوری، نهایت ظرفیت ۶۰ نفربا چیدمان یو شکل ، نهایت ظرفیت ۱۰۰نفر با چیدمان کلاسی، نهایت ظرفیت ۲۰۰ نفر با چیدمان میز گرد( استیج و سن)

هتل لاله پارک تبریز

سالن شهریار

سالنی به متراژ ۱۱۲ متر مربع، نهایت ظرفیت ۱۵۰ نفر با چیدمان سینمایی، نهایت ظرفیت ۳۴ نفر با چیدمان یو شکل، نهایت ظرفیت ۴۸ نفر با چیدمان کلاسی ، نهایت ظرفیت ۵۰ نفر با چیدمان میزگرد

هتل لاله پارک تبریز

سالن حافظ

سالنی به متراژ ۹۰ متر مربع، نهایت ظرفیت ۱۰۰ نفر با چیدمان سینمایی ، نهایت ظرفیت ۴۵ نفر با چیدمان یو شکل، نهایت ظرفیت ۷۲ نفر با چیدمان کلاسی ، نهایت ظرفیت ۸۰ نفر با چیدمان میز گرد

هتل لاله پارک تبریز

سالن ستارخان

سالنی به متراژ ۵۴ متر مربع، دارای میز گرد ثابت ۱۵ نفره جهت برگزاری مراسمات وی آپی جلسه و یا ضیافت خاص

هتل لاله پارک تبریز

سالن صائب تبریزی

سالنی به متراژ ۵۹ متر مربع، نهایت ظرفیت ۵۰ نفر با چیدمان سینمایی، نهایت ظرفیت ۱۶ نفر با چیدمان یو شکل، نهایت ظرفیت ۳۰ نفر در چیدمان کلاسی، نهایت ظرفیت ۲۰ نفر با چیدمان میز گرد

هتل لاله پارک تبریز

سالن پروین اعتصامی

سالنی به متراژ ۵۴ متر مربع، نهایت ظرفیت ۱۰۰ نفر با چیدمان سینمایی ، نهایت ظرفیت ۴۵ نفر با چیدمان یو شکل، نهایت ظرفیت ۷۲ نفر با چیدمان کلاسی ، نهایت ظرفیت ۸۰ نفر با چیدمان میز گرد

هتل لاله پارک تبریز

سالن سلیمی

سالنی به متراژ ۴۸ متر مربع، واقع در طبقه اول دارای میز ثابت جلسه با نهایت ظرفیت ۱۰ نفر، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، ویدئو پروژکتور، تلویزیون و امکان سرو میان وعده در داخل و خارج سالن

هتل لاله پارک تبریز

سالن نسیمی

سالنی به متراژ ۵۰ متر مربع، واقع در طبقه اول دارای میز ثابت جلسه با نهایت ظرفیت ۱۲ نفر، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، ویدئوپروژکتور، تلویزیون و امکان سرو میان وعده در داخل و خارج سالن

هتل لاله پارک تبریز

رستوران ها و کافی شاپ های هتل لاله پارک تبریز

فضای دلنشین و زیبای رستوران و کافه های هتل به همراه منوی متنوع غذا و نوشیدنی های ایرانی و بین المللی، سرویس رسانی صمیمی و گرم و مهارت مثال زدنی سرآشپز و آشپز های با تجربه هتل استفاده از رستوران و کافه ها را به تجربه ای به یادماندنی برای مهمانان بدل می سازد

رستوران اصلی

رستوران اصلی واقع در طبقه دوم هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. طراحی منحصر به فرد و مبلمان زیبا، فضای دنج، دسترسی آسان و کیفیت غذاهای ایرانی و بین الملل رستوران اصلی را به اولین انتخاب برای قرارهای کاری و دوره همی های دوستانه و خانوادگی و مراسمات تبدیل کرده است.

هتل لاله پارک تبریز

کافی شاپ هتل

"کافی شاپ" هتل با طراحی زیبا و به روز و مبلمانی خاص و متفاوت، فضایی زیبا و دلنشین را برای برگزاری مراسمات تولد و دورهمی های کوچک و گذران اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده فراهم می آورد؛همچنین طراحی فضای مشترک برای لابی و کافی شاپ، مخاطبین این کافه را نیز به اجرای عصرگاهی پیانو مهمان می کند.

هتل لاله پارک تبریز

کافه تراس

"کافه تراس" هتل با فراهم کردن فضایی مجزا از "کافی شاپ" که حتی در شکل مبلمان نیز متجلی شده انتخاب اول مهمانانی است که به دنبال فضایی دنج و آرام تر هستند؛ محدوده "کافی تراس" همچنین تنها فضایی در هتل است که امکان استفاده از دخانیات را به مهمانان عزیز می دهد.

هتل لاله پارک تبریز

امکانات ورزشی هتل لاله پارک تبریز

از امکانات ورزشی هتل لاله پارک تبریز می‌توان به مجموعه تفریحی و ورزشی هتل اشاره کرد. این مجموعه از‌ بخش‌های متعددی تشکیل شده‌است.اگر به ورزش و تناسب اندام علاقه دارید می‌توانید از سالن بدنسازی مجهز هتل و نیز اتاق‌های پیلاتس و یوگا استفاده کنید. مجموعه آبی هتل هم به شما انرژی مضاعف میبخشد. می‌توانید از شنا در استخر لذت برده و در حمام ترکی و سونای موجود در محل ریلکس کنید. اتاق ماساژ هم بهترین مکان برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی است.

هتل لاله پارک تبریز

قوانین هتل لاله پارک تبریز

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین پذیرش

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

رزرو هتل لاله پارک تبریز

www.hotellalehpark.com

آدرس هتل لاله پارک تبریز

آذربایجان شرقی، تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، هتل لاله پارک

تلفن هتل لاله پارک تبریز

۴۱-۳۱۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر