تصاویر هتل کاخ امیران چالوس | امکانات هتل کاخ امیران چالوس | هتل 4 ستاره چالوس

هتل کاخ امیران چالوس + عکس و اطلاعات رزرو

هتل کاخ امیران چالوس یکی از بی نظیر ترین و زیباترین هتل هایی است که می توانید در شهر چالوس و حتی در میان هتل های 4 ستاره کشور پیدا کنید.

هتل کاخ امیران چالوس
ویکی گردی:

هتل کاخ امیران چالوس با قرار گرفتن در دل طبیعت زیبا و کوهستان های چالوس و نمایی متفاوت از هتل های دیگر، یکی از بهترین هتل های چالوس برای اقامت به شمار می رود و سفری به یاد ماندنی را برای شما به جا می گذارد. این هتل در سال 1398 در ساختمانی دو طبقه افتتاح گردید. تمامی واحد های اقامتی هتل کاخ امیران چالوس علاوه بر مجهز بودن به مدرن ترین امکانات رفاهی و خدماتی، دارای چشم اندازی زیبا از کوهستان های اطراف هتل هستند. یکی از ویژگی های مهم هتل کاخ امیران چالوس برای مسافران، نزدیک بودن این هتل به مناطق گردشگری مانند شهرک توریستی نمک آبرود، ساحل دریای خزر و بازار روز بزرگ چالوس است. این هتل با ارائه امکانات با کیفیت و داشتن پرسنل مجرب سعی در جلب رضایت بیشتر مسافران دارد. 

معماری و ظاهر هتل کاخ امیران چالوس

هتل 4 ستاره کاخ امیران چالوس از ظاهری بسیار منحصر به فرد برخوردار بوده و جذاب ترین طراحی ها و معماری های معرق کاری باستانی را در نمای بیرونی ساختمان هتل می توان مشاهده کرد، این هتل در محوطه خود تندیس های فرشته را به نماش گذاشته تا حس خوبی در گردشگران به وجود بیاورد و نام خویش را با عنوان هتل فرشته ها بر سر زبان ها بیندازد. همچنین در اطراف درهای ورودی مجسمه سرباز های هخامنشی وجود دارند و در نمای داخلی هتل می توان تندیس مصری فرعون را مشاهده کرد.

هتل دیدنی کاخ امیران چالوس با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از میهمانان عزیز و گرامی می‌ باشد. این هتل با استخدام این کارکنا توانسته سطح بالای خود را حفظ کند و جایگاه مناسبی از دیگر هتل های شهر چالوس داشته باشد. کلیه آن ها در تلاش اند تا با انجام وظایف خود به نحو احسنت و بدون هیچگونه اشتباه میهمانان را راضی نگه دارند و در اقامت های بعدی رزرو کنندگان هتلشان در الویت قرار بگیرد.

هتل کاخ امیران چالوس

اتاق های هتل کاخ امیران چالوس

همه اتاق‌ های هتل کاخ امیران مجهز به سیستم‌ تهویه مطبوع بوده و دارای امکاناتی مانند تلفن، رخت آویز، کمد لباس و دراور هستند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه را دریافت می کنند. پاکیزگی و تمیز بودن اتاق ها را می توان از جمله نقاط قوت هتل نام برد. برخی از واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن بوده و چشم اندازی رو به جنگل های سرسبز شمالی کشور دارند. چنانچه وسیله گرانبهایی همراه خود دارید که باید آن را در جایی قفل دار و امن بگذارید می توانید با خیال راحت آن را در صندوق اماناتی که داخل هر اتاق از هتل تعبیه شده گذاشته و با خیال راحت به تفریح و کارهای دیگر خود در چالوس برسید.

اگر از جمله افراد عشق چای و قهوه هستید نگران کم شدن کافئین بدنتان نباشید تمامی اتاق های هتل کاخ امیران مجهز به چای ساز هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات اتاق ها شامل میز نهارخوری، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، تلویزیون و یخچال هستند.

هتل کاخ امیران چالوس

امکانات هتل کاخ امیران چالوس

لابی هتل کاخ امیران چالوس به متراژ 250 متر مربع در طبقه همکف و با ظرفیت 30 نفر است. در بخش لابی امکاناتی همچون روزنامه، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، تلفن و اینترنت پر سرعت رایگان نامحدود در دسترس مهمانان عزیز قرار دارد. نماز خانه، فضای سبز، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات عمومی موجود در هتل کاخ نیاوران هستند. در حال حاضر در رستوران هتل کاخ امیران که در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر واقع شده است، فقط صبحانه سرو می‌شود. زمان سرو صبحانه از ساعت هشت صبح تا ده صبح است. به علاوه کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت 30 نفر آماده ارائه انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع به مسافران گرامی است. شما می‌توانید در صورت تمایل با استفاده از خدمات روم سرویس وعده صبحانه را در واحد اقامتی خود میل کنید.

پارکینگ غیر مسقف رایگان در محوطه هتل با ظرفیت 40 اتومبیل برای مهمانان عزیزی است که با اتومبیل شخصی خود به چالوس سفر کرده‌اند. در هتل کاخ امیران علاوه بر پارکینگ، تاکسی سرویس نیز در دسترس شما خواهد بود. از جمله سرگرمی‌هایی که در هتل برای شما در نظر گرفته شده است می‌توان به سالن بیلیارد اشاره نمود. لازم به ذکر است که هتل کاخ امیران استخر ندارد.

هتل کاخ امیران چالوس

رستوران و کافی شاپ هتل کاخ امیران چالوس

رستوران هتل لاکچری کاخ امیران شهر چالوس سرآشپزی حرفه ای استخدام کرده تا متنوع ترین غذا هارا با عالی ترین کیفیت طبخ کرده و برای سرو آماده کند، این سرآشپز با تازه ترین اقلام مواد اولیه غذایی شروع به آشپزی می کند و طعمی به یاد ماندنی را برای میهمانان رستوران خود به یادگار می گذارد تا حتما در سفر های بعدیشان به شهر چالوس در این مکان به میل غذا بپردازند. همچنین علاوه بر دستپخت بی نظیری که دارد بسیار خوش سلیقه نیز می باشد و همواره تمامی نکات بهداشتی را در طبخ غذاهای خود رعایت می کند.

هتل بی نظیر کاخ امیران چالوس در رستوران خود از ظروف چینی شیک برای سرو کردن غذا استفاده می کند و همچنین با خوش سلیقگی تمام و منحصر به فرد غذای سفارش داده شده میهمان را به زیبا ترین شکل ممکن تزیین کرده و تحویل گارسون می دهد تا سرو نماید. وجود میز و صندلی های استاندارد با چیدمان جذاب در کنار هم سبب شده تا ظاهری متفاوت را از خود به نمایش بگذارد. کلیه نکات بهداشتی در این رستوران انجام می شود و گردشگران با خیال راحت می توانند به میل غذایشان مشغول شوند.

کافی شاپ هتل بسیار تمیز کاخ امیران چالوس مکانی دنج را برای گذراندن ساعاتی در کنار عزیزانتان فراهم می کند. موسیقی لایت جوی آرام را برای مشتری ها به وجود می آورد، همچنین سبب شده تا افراد در این مکان آرامش بیشتری داشته باشند، کافی شاپ هتل کاخ امیران با سرو آبمیوه های طبیعی، کیک های تازه، بستنی های خوش مزه و نوشیدنی های داغ از میهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل کاخ امیران چالوس

قوانین هتل کاخ امیران چالوس

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل کاخ امیران چالوس

www.amiranpalacehotel.ir

آدرس هتل کاخ امیران چالوس

به طرف کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ، جنب کاخ مادر

تلفن هتل کاخ امیران چالوس

011524929238

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر