هتل شهاب ناهار خوران گرگان | هتل های 4 ستاره گرگان

معرفی هتل شهاب ناهار خوران گرگان | آدرس هتل شهاب ناهار خوران گرگان

درمیان هتل های 4 ستاره گرگان، هتل شهاب ناهار خوران گرگان با ارائه خدمات رفاهی با کیفیت، امکانات مدرن و قرار گرفتن در منطقه ای خوش آب و هوا، یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره گرگان به شمار می آورد.

هتل شهاب ناهار خوران گرگان
ویکی گردی:

هتل شهاب ناهار خوران گرگان با چشم اندازی بی نظیر از جنگل های سرسبز گرگان، موقعیت مکانی مناسب، امکانات رفاهی با بالاترین سطح کیفیت و پرسنلی مجرب، سفری به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل در سال 1393 در 4 طبقه ساخته شد. هتل شهاب ناهار خوران گرگان دارای 43 واحد اقامتی می باشد و تمامی این واحد ها مجهز به امکانات کاملی هستند. یکی از ویژگی های مهم هتل شهاب ناهار خوران گرگان دسترسی آن به جاذبه های طبیعی و گردشگری زیبای گرگان مانند جنگل النگ دره و روستای زیارت می باشد. اگر شما نیز می خواهد چند روز را در یکی از بهترین هتل های گرگان بگذرانید و سفری فراموش نشدنی داشته باشید، هتل شهاب ناهار خوران گرگان این فرصت را در اختیار شما قرار داده است.

اتاق های هتل شهاب ناهار خوران گرگان

هتل شهاب گرگان در 4 طبقه بنا شده است و دارای 43 واحد اقامتی مجهز می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره شامل:اتاق دو تخته، سوئیت دو نفره، اتاق سه تخته معمولی، اتاق سه تخته ویژه و سوئیت رویال دوخوابه چهار نفره می‌باشد. واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی می‌باشند. از جمله امکانات موجود در واحدهای اقامتی این هتل 4 ستاره عبارتند از: وسایل لوکس و مدرنی نظیر مبلمان شیک، چای‌ساز، میز تحریر، دراور، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم اطفاء حریق، آباژور و تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان وای فای، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله هتلی و…مجهز شده است. همچنین لازم به ذکر است که بالکن تعبیه شده در هر واحد اقامتی، مهمانان را قادر می‌سازد تا از نمای فوق‌العاده زیبا و رویایی اطراف هتل لذت برده و بخشی از طبیعت زیبای گرگان را در قاب پنجره خود داشته باشند.

هتل شهاب ناهار خوران گرگان

امکانات هتل شهاب ناهار خوران گرگان

اگر با ماشین شخصی خود به شهر گرگان سفر کرده‌اید، از پارکینگ هتل برای قراردادن وسیله نقلیه خود استفاده کنید. اگر خودرو ندارید و می‌خواهید گشتی در شهر بزنید، تاکسی سرویس هتل آماده ارائه خدمت به شماست. ترانسفر رفت‌وبرگشت نیز با پرداخت هزینه، برای شما فراهم شده است.

برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران سنتی هتل بروید و انواع غذاهای لذیذ را میل کنید. اگر می‌خواهید یک میان وعده و یا دسر میل کنید، کافی‌شاپ هتل آماده پذیرایی از شماست. یک چای‌خانه نیز در هتل وجود دارد که برای برخی افراد یک نکته خیلی مهم است.

شاید نیاز به مکانی برای برپایی جلسات داشته باشید، سالن اجتماعات با ظرفیت 200 نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت 250 نفر  برای شما قابل‌استفاده هستند که امکاناتی چون ویدئو پروژکتور، نورپردازی و خدمات صوتی تصویری را به همراه دارند.

هتل شهاب گرگان با امکانات مختلفی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات بیدارباش، لاندری، تلویزیون، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، اتاق چمدان، فضای سبز، نمازخانه، فکس، پرینتر و غیره تجربه اقامت شیرینی را به شما می‌دهد.

هتل شهاب ناهار خوران گرگان

سالن های هتل شهاب ناهار خوران گرگان

سالن یک هتل شهاب

سالن یک هتل شهاب از جمله سالن های خوب و لوکس گرگان به شمار می‌آید که در هتل 4ستاره شهاب قرار گرفته است. از این سالن، به عنوان محل برگزاری جشن تولد، ضیافت شام و مهمانی، مراسم عروسی و مجلس ترحیم استفاده می‌شود. سالن یک هتل شهاب گرگان دارای صندلی های ثابت با طرح میهمانی با میز کامل و رو به سن است. این سالن در چیدمان ضیافتی گنجایش 200 نفر مهمان و در طرح مهمانی رو به سن ظرفیت 150 نفر میهمان را دارد.

سالن دو هتل شهاب

سالن دو هتل شهاب، یکی از بهترین تالارهای و سالن های لوکس گرگان برای برگزاری مراسم و برنامه های متنوع و متفاوت شماست. با انتخاب سالن دو هتل شهاب گرگان می‌توانید از باشکوه برگزار شدن مراسم خود مطمئن شوید، چرا که این سالن 500 مترمربع مساحت و 4 متر ارتفاع دارد و همین امر امکان گل آرایی متناسب با سلیقه شما را در سالن فراهم می‌کند.

هتل شهاب ناهار خوران گرگان

قوانین هتل شهاب ناهار خوران گرگان

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 10 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 10 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

رزرو هتل شهاب ناهار خوران گرگان

www.hotelshahab.com

آدرس هتل شهاب ناهار خوران گرگان

گرگان، بلوار نهار خوران ، 300 متر مانده به کلانتری

تلفن هتل شهاب ناهار خوران گرگان

1732544419

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر