هتل بین المللی کیش | معرفی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش | اطلاعات کامل + عکس

جزیره کیش به عنوان یک جزیره توریستی دارای هتل های 5 ستاره مجلل زیادی است و شما در این مقاله با یکی از بهترین آن‌ها، هتل بین المللی کیش آشنا می شوید.

هتل بین المللی کیش
ویکی گردی:

هتل بین‌المللی کیش یکی از هتل های تازه تاسیس و 5 ستاره کیش است که در ابتدای سال 1396 افتتاح شد. این هتل دارای 14 طبقه و 336 باب اتاق با کامل ترین و به روزترین امکانات موجود است. موقعیت مکانی مناسب هتل بین‌المللی کیش باعث دسترسی آسان آن به اسکله تفریحی کیش، مراکز تجاری از جمله مرکز خرید مریم و ونوس شده است. این هتل دارای پرسنل با تجربه و آموزش دیده می باشد که به بهترین نحو از مهمانان پذیرایی می کنند. همچنین با توجه به امکانات موجود در هتل بین‌المللی کیش، این هتل یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت درجزیره زیبای کیش می باشد. 

اتاق های هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش دارای 336 اتاق و وسوئیت می باشد که این اتاق ها عبارتند از اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته سینگل و سوئیت چهار نفره. اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل بین‌المللی کیش بسیار شیک و راحت هستند و همگی با امکانات رفاهی عالی در اختیار میهمانان گرامی قرار می گیرند. اتاق ها در این هتل دارای طراحی سنتی و مدرنی هستند و فضای گرم و صمیمی برای مسافران ایجاد می کنند. در داخل اتاق ها از مدرن ترین تکنولوژی‌ ها استفاده گردیده و همگی شامل طراحی و دکوراسیونی شیک هستند. از امکانات اتاق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان و تختخواب های شیک، چای ساز، مینی بار با هزینه، تلویزیون و تلفن، روم سرویس، گاوصندوق و یخچال هستند. در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، دمپایی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند. اتاق ها به دو حالت رو به جزیره و رو به دریا قرار هستند و لازم به ذکر است هیچ یک از اتاق ها ظرفیت اضافی نداشته و باید براساس تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را انتخاب نمایید.

هتل بین المللی کیش

امکانات هتل بین‌المللی کیش

رستوران هتل بین‌المللی کیش

رستوران بخش مهمی از هر هتل به شمار می‌رود؛ زیرا شرط دوم لذت بردن از سفر، بعد از داشتن اقامتگاه بکر و راحت، خوردن غذاهای لذیذ و باکیفیت می‌باشد. خوشبختانه رستوران هتل بین‌المللی جزیره کیش منوی بسیار متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین عطر و طعم برای مهمانان و گردشگران عزیز سرو می‌شوند. 

سرآشپزهای مجموعه سعی می‌کنند تا رضایت حداکثری مهمانان را با پخت بهترین غذاها جلب نمایند. منظره رستوران رو به دریا است و شما می‌توانید شام خود را در غروب دل انگیز جزیره مرجانی کیش در کنار عزیزان‌تان میل کنید و از دیدن منظره لذت ببرید. 

هتل بین المللی کیش

استخر هتل بین‌المللی کیش

مجموعه آبی هتل بین‌المللی کیش یکی از زیباترین منظره های دید رو به دریا را دارا می باشد. پنجره های بسیار بزرگی رو به دریا دقیقا کنار استخر قرار دارد که می توانید همزمان با شنا کردن از طبیعت بکر و زیبای جزیره نیز استفاده کنید.

این مجموعه از دو قسمت استخر و جکوزی تشکیل شده است که استخر آن بسیار بزرگ و به صورت نیم دایره می باشد.

هتل بین المللی کیش

زمین بازی کودکان

اگر به همراه خانواده به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنید و تمایل دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید، بایستی این خبر خوب را به شما بدهیم که کودکان شما می‌توانند در زمین بازی هتل که از استاندارد و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، ساعت‌ها بازی کنند و سفری خوش و به یاد ماندنی داشته باشند. 

فاصله هتل بین‌المللی کیش  تا مراکز دیگر

فاصله تا مرکز تجاری: ۱۱ دقیقه پیاده ‌روی

فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس 1: ۴ دقیقه با خودرو 

فاصله تا بازار مروارید: ۳ دقیقه با خودرو 

فاصله تا پارک هنگام: ۴ دقیقه با خودرو 

فاصله تا سینما لبخند: ۶ دقیقه با خودرو 

فاصله تا شهر باستانی حریره: ۱۰ دقیقه با خودرو

فاصله تا پدیده شاندیز: ۱۱ دقیقه با خودرو 

فاصله تا کشتی یونانی: ۱۸ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پارس خلیج: ۱۳ دقیقه با خودرو

هتل بین المللی کیش

قوانین هتل بین‌المللی کیش

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین کنسلی هتل

به دلیل چارتر بودن هتل، امکان کنسلی و تغییر تاریخ نمی باشد

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 5 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 5 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل بین الملللی کیش

www.ikishhotel.com

آدرس هتل بین‌المللی کیش

ایران – استان هرمزگان – جزیره کیش – تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا – هتل بین‌المللی کیش

تلفن هتل بین‌المللی کیش

982122738838+

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر