معرفی هتل پارس کاروانسرای آبادان | رزرو هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کارونسرای آبادان + عکس و آدرس

اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس و مناسب در آبادان هستید، هتل پارس کاروانسرای آبادان انتخاب مناسبی برای شماست.

هتل پارس کاروانسرای آبادان
ویکی گردی:

هتل پارس کاروانسرای آبادان، تنها هتل 5 ستاره این شهر است. این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب، سطح بالای خدمات و ارائه امکانات با کیفیت، جزو بهترین هتل های 5 ستاره قرار می گیرد. آبادان یکی از شهر های جنوبی ایران است و افرادی که به این شهر سفر می کنند، هتل پارس کاروانسرای آبادان را اولویت خود در انتخاب اقامتگاه قرار می دهند. اگر شما نیز قصد رزرو خدمات در هتل پارس کاروانسرای آبادان را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کاروانسرا آبادان دارای جمعا 93 باب اتاق و سوئیت می باشد. قدمت بنای این هتل به حدود سال 1350 باز می گردد. در سال های جنگ تحمیلی فعالیت هتل متوقف شد و در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت. بعد از پایان جنگ ایران و عراق، کار بازسازی هتل کاروانسرا آبادان، به دستور دادستانی انقلاب در سال 1370 آغاز شد و مجدد در سال 1374 شروع به فعالیت نمود. این هتل در سال 1387 به عضویت گروه هتل های پارس در آمد. معماری ساختمان هتل پنج ستاره کاروان سرای پارس آبادان، به صورت طبقات همکف، نیم طبقه اول و طبقه اول می باشد که واحدهای اقامتی هتل پارس در نیم طبقه اول و طبقه اول واقع شده اند. سالن همایش و کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، و چایخانه سنتی برخی از امکانات این هتل هستند.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

اتاق های هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کاروانسرای آبادان دارای 93 واحد اقامتی می باشد که هر کدام از نوع منحصر به خود می باشند. در این هتل سه تیپ اتاقی وجود دارد که شامل اتاق، سوئیت و اتاق های کانکت می شوند. گران ترین واحد های هتل نیز سوئیت های رویال و سوئیت های جونیور هستند که از نظر امکانات و دیزاین، خاص تر ایجاد شده اند و می توانند اقامتی لوکس را برای شما رقم زنند.

البته که در تمامی اتاق های هتل زیبای پارس کاروانسرا آبادان دارای امکانات رفاهی کاملی هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند. به عنوان مثال از جمله امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان راحتی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، روم سرویس، یخچال، تلفن و ... اشاره نمود. 

 اتاق های ساعتی این هتل دارای محدودیت اقامت می باشند و بعد از تمام شدن ساعت اقامت اجازه کاندن در این اتاق ها را ندارید.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

رستوران های هتل پارس کاروانسرای آبادان

هتل پارس کاروانسرای آبادان در فضای خود دارای سه رستوران است. رستوران های این هتل غذاهای باکیفیت و متنوعی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهند. رستوران های هتل مذکور با نام های رستوران شقایق، رستوران نسترن و رستوران ارکیده شناخته می شوند که اصلی ترین رستوران آن رستوران ارکیده می باشد. شما می توانید با مراجعه به طبقه همکف هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، فست فود و سنتی را در این رستوران صرف کنید. ضمن اینکه رستوران ارکیده دارای 250 نفر ظرفیت است، اما رستوران نسترن و شقایق تنها 60 نفر ظرفیت دارند.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

امکانات هتل پارس کاروانسرای آبادان

امکانات عمومی 

امکانات عمومی این هتل شامل فروشگاه و غرفه، دستگاه ATM، نمای فضای سبز، نمای رو به حیاط، پذیرش بیست و چها ساعته، روم سرویس، خدمات بیدار باش، چایخانه سنتی، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی و طبقات)، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی و طبقات) می شود.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

امکانات ورزشی و تفریحی

در هتل پارس کاروانسرای ابادان انواع امکانات ورزشی و تفریحی وجود دارد که شما کی توانید در مدت زمان حضورتان در این هتل، از آنها استفاده کنید. سالن بدنسازی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، زمین تنیس، زمین فوتبال، پینگ پنگ و بیلیارد از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه هستند.

هتل پارس کاروانسرای آبادان

فاصله هتل تا مراکز دیگر

فاصله تا فرودگاه آبادان 9 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)

فاصله تا اداره کل بندر و کشتیرانی آبادان 7 دقیقه با ماشین (5 کیلومتر)

فاصله تا پالایشگاه نفت آبادان 6 دقیقه با ماشین (4.2 کیلومتر)

فاصله تا سینما نفت آبادان 8 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)

فاصله تا موزه آبادان 10 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)

فاصله تا کلیسای مسیحیان آبادان 8 دقیقه با ماشین (6.1 کیلومتر)

فاصله تا مسجد رنگونی ها 5 دقیقه با ماشین (4.5 کیلومتر)

فاصله تا سازه های آبی شوشتر و بند میزان (شوشتر) 2 ساعت و 45 دقیقه با ماشین (230 کیلومتر)

فاصله تا اهواز 1 ساعت و 40 دقیقه با ماشین (130 کیلومتر)

فاصله تا خرمشهر 11 دقیقه با ماشین (9 کیلومتر)

فاصله تا چزابه 3 ساعت با ماشین (210 کیلومتر)

فاصله تا ایذه 3 ساعت و 45 دقیقه با ماشین (300 کیلومتر)

آدرس هتل پارس کاروانسرای آبادان

آبادان - خیابان بریم - میدان بریم 

 

تلفن هتل پارس کاروانسرای آبادان

06153264002 الی 06153264009

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر