آدرس بهترین هتل های کرمان | اطلاعات بهترین هتل های کرمان

بهترین هتل های کرمان | راهنمای اقامت در کرمان

اگر قصد سفر به کرمان را دارید و به دنبال اقامتگاهی مناسب در این شهر هستید، در این مقاله می توانید اطلاعات بهترین هتل های کرمان را مشاهده کنید.

بهترین هتل های کرمان
ویکی گردی:

بهترین هتل های کرمان، هتل های 5 ستاره و 4 ستاره ای هستند که به مسافران خدمات ارائه می کنند. این هتل ها با قرار گرفتن در بهترین نقاط شهر کرمان و دسترسی مناسب به مکان های مهم و دیدنی از شلوغ ترین اقامتگاه ها هستند. آشنایی با بهترین هتل های کرمان از مهم ترین موارد سفر به این شهر است. اگر قصد سفر به کرمان و اقامت در یکی از هتل های آن را دارید، با ویکی گردی همراه باشید تا بهترین هتل های کرمان را به شما معرفی کنیم.

هتل پارس کرمان

هتل بین المللی پارس کرمان در سال ۱۳۸۱ و در زمینی معادل ۳۲۰۰۰ متر مربع و نیز با زیر بنایی معادل ۲۴۰۰۰ مترمربع تاسیس گردید که شامل ۸ طبقه به انضمام پارکینگ و پیلوت می‌باشد. با ورود به هتل پارس کرمان، قدم به یکی از مجهزترین ، زیباترین و کامل‌ترین هتل‌های ایران گذاشته اید، اتاق‌ها دارای امکانات کامل و هتل دارای بهترین رستوران‌ها و کافی شاپ می‌باشد، اگر در زمان سفر شما موسیقی پاپ زنده که در قسمت عقبی لابی نواخته می شود وجود داشته باشد، خستگی سفر را فراموش خواهید کرد.

بهترین هتل های کرمان

امکانات هتل پارس کرمان

در رستوران های هتل پارس کرمانشاه شما می توانید انواع غذاهای با کیفیت را بچشید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای اقامت کنندگان سرو می شود. 

کافی شاپ هتل پارس کرمانشاه نوشیدنی های سرد و گرم و با متنوع ترین منویی که می توانید ببینید در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات ورزشی این هتل شامل سالن ورزشی، سونا، جکوزی، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، بیلیارد و استخر می شود.

از امکانات دیگر این هتل می توان به ماهواره، گشت درون شهری و بیرون شهری، پارکینگ پوشیده، پارکینگ اختصاصی هتل، چایخانه سنتی، نمازخانه، گیم نت، کافی نت، ترانسفر رایگان فرودگاه، پارک کودکان و سالن کنفرانس اشاره کرد.

بهترین هتل های کرمان

اتاق های هتل پارس کرمان

اتاق یک تخته، دو تخته، دو تخته پارس، سوئیت ارگ برای سه نفر، آپارتمان آریا برای دو نفر و آپارتمان پارس برای چهار نفر از واحد های اقامتی هتل پارس کرمان هستند.

امکانات این اتاق ها شامل تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و سیستم اعلام حریق می شود.

بهترین هتل های کرمان

قوانین هتل پارس کرمان

شرایط کنسلی هتل پارس کرمان: از لحظه رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود میهمان مبلغ 20% یک شب در محدوده بین 48 ساعت تا 24 ساعت قبل از ورود میهمان مبلغ 50% یک شب در محدوده بین 24 ساعت تا ساعت 9 صبح روز ورود مبلغ 70% یک شب از ساعت 9 صبح روز ورود تا ساعت 12 همان روز مبلغ کل یک شب کسر می گردد. شرایط کنسلی در ایام نوروز متفاوت می باشد. در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

آدرس هتل پارس کرمان

کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

تلفن هتل پارس کرمان

0343-2119301-32

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۵۳ افتتاح و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و رفاه میهمانان در سال ۱۳۹۷ مورد باز سازی قرار گرفت.این هتل ۴ ستاره که زیر مجموعه گروه هتل های جهانگردی می‌باشد با ۲ طبقه بنا و ۶۱ باب اتاق از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که همواره مورد توجه گردشگران و مسافران شهر کرمان قرار دارد.همچنین موقعیت مکانی هتل باعث دسترسی راحت به برخی از اثار باستانی از جمله حمام و کاروانسرای گنجعلی خان و بازار کرمان گردیده است که با فاصله ی تقریبا ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.هتل ۴ ستاره جهانگردی کرمان با کادری مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از شما میهمانان گرامی را دارند.

بهترین هتل های کرمان

امکانات هتل جهانگردی کرمان

در هتل جهانگردی کرمان شما می توانید در طول مدت اقامتتان در فروشگاه  گشت بزنید و خرید کنید. 

کافی شاپ، رستوران و سالن صبحانه خوری در بیشتر ساعات شبانه روز آماده سرویس دهی به شما می باشند. رستوران و سالن صبحانه خوری این امکان را به شما می دهند تا بدون نیاز به رستوران های درون شهر، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

کارکنان این هتل آماده پذیرایی از میهمانان خارجی نیز هستند و کاملا به زبان انگلیسی مسلط‌اند.

شما همچنین در طول مدت اقامتتان در این هتل می توانید از سالن بدنسازی، سالن ماساژ و بیلیارد استفاده کنید.

روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، خدمات بیدار باش، فکس، اتاق چمدان، پرینت، فتوکپی و اتاق چمدان از امکانات این هتل هستند.

بهترین هتل های کرمان

اتاق های هتل جهانگردی کرمان

اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق دبل، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه از واحد های اقامتی این هتل هستند.

در این اتاق ها شما می توانید از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلفن، صبحانه، سیستم اطفا حرق، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار با هزینه و پاور سوئیچ استفاده کنید.

بهترین هتل های کرمان

قوانین هتل جهانگردی کرمان

هزینه برای اقامت کودکان زیر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 4 سال نفر اضافه محاسبه می شود

آدرس هتل جهانگردی کرمان

کرمان - بلوار جمهوری اسلامی - چهارراه شفا - هتل جهانگردی (شعبه 1)

تلفن هتل جهانگردی کرمان

03432445204

هتل گواشیر کرمان

 هتل سه ستاره گواشیر در شهر فرهنگی کرمان نزدیک به اماکن دیدنی زیادی قرار گرفته است. همچنین نزدیکی به فرودگاه(15دقیقه) و پایانه مسافر بری نیز از امتیازات این هتل به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به واحدهای اقامتی متنوع مجهز به امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، رستوران در حال بازسازی پارکینگ و سالن بیلیارد اشاره کرد. هتل گواشیر با به کارگیری کادری آزموده و مجرب تلاش دارد تا رضایت میهمانان گرامی و ارجمند خود را فراهم آورده و اقامتی دلنشین را برای آنان به ارمغان می آورد.

بهترین هتل های کرمان

امکانات هتل گواشیر کرمان

پاور سوئیچ، صبحانه، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، تلفن و تلویزیون در لابی، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، فکس، خدمات خانه داری، کپس.ل آتش نشانی، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش از امکانات هتل گوشیر کرمان هستند.

بهترین هتل های کرمان

اتاق های هتل گواشیر کرمان

اتاق یک تخته ویژه، اتاق دو تخته توئین، اتااق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت شش نفره از واحد های اقامتی این هتل هستند.

امکانات این واحد ها حمام، یخچال، دراور، صبحانه، پاورسوئیچ، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان هستند.

بهترین هتل های کرمان

قوانین هتل گواشیر کرمان

هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود

آرس هتل گواشیر کرمان

کرمان، بزرگراه امام، نبش بلوار امام حسین

تلفن هتل گواشیر کرمان

32510734

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر