رزرو هتل های 4 ستاره کرمانشاه | اطلاعات هتل های 4 ستاره کرمانشاه

هتل های 4 ستاره کرمانشاه + آدرس و تلفن

اگر به دنبال اقامت در هتل های 4 ستاره کرمانشاه در مدت سفرتان هستید، باید بدانید تنها دو هتل با این مشخصات در کرمانشاه وجود دارد که در این مقاله با آن آشنا می شوید.

هتل های 4 ستاره کرمانشاه
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره کرمانشاه، هتل جمشید و هتل آزادگان هستند که خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می کنند. این دو هتل در یکی از بهترین نقطه های شهر کرمانشاه قرار گرفته اند. هتل های 4 ستاره کرمانشاه، علاه بر موقعیت مکانی مناسب، دارای امکاناتی با کیفیت بالا و خدماتی برابر با یک هتل 5 ستاره هستند. اگر قصد سفر به کرمانشاه و اقمت در آن را دارید، هتل های 4 ستاره کرمانشاه یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هستند.

هتل جمشید کرمانشاه

هتل شیک چهار ستاره جمشید در یکی از خوش آب و هواترین نقاط کرمانشاه در سال 1385 با مدرنترین امکانات رفاهی افتتاح شده است. این هتل فاصله کمی تا بسیاری از امکان تاریخی و دیدنی از جمله بیستون و غار قوری قلعه، دو پارک بزرگ و زیبا در غرب و شرق آن و فرودگاه دارد. قرار گیری در کنار دریاچه و معماری چشم نواز این هتل که شبیه به قلعه های قدیم و سپید رنگ است و نماد فروهر بر بالای نما آن خودنمایی می کند، نظر بسیاری از گردشگران را جذب کرده و آنها را یاد دوران تاریخی ایران می اندازد. از امکانات این هتل می توان به رستوران با ظرفیت 200 نفر، امکانات فضای سبز ، آلاچیق، کافی شاپ، رستوران سنتی ، لابی ، چشم انداز به فضای سبز اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره کرمانشاه

اتاق های هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید کرمانشاه، دارای سوئیت های 6 نفره می باشد که با امکاناتی مجهز، مناسب برای خانواده ها خواهند بود. همچنین در اتاق های دیگر این هتل نیز امکانات مناسبی ایجاد شده، اما هیچ یک از آن ها به عنوان واحد اقامتی خاص معرفی نمی شوند و تمامی در یک سطح از نظر کیفیت دیزاین و امکانات قرار گرفته اند.

هتل زیبای جمشید کرمانشاه در خود حدود 40 باب اتاق را ایجاد کرده که از جمله امکانات موجود در اتاق های این هتل می توان به چای ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، مبلمان راحتی، مینی بار با هزینه و ... اشاره نمود. شما می توانید اقامتی راحت و دغدغه را در اتاق های لوکس این هتل سپری نمایید. 

هتل های 4 ستاره کرمانشاه

رستوران هتل جمشید کرمانشاه

رستوران هتل لوکس جمشید کرمانشاه در طبقه منهای یک قرار گرفته است که با ظرفیت 300 نفر، پذیرای مهمانان مقیم در این هتل می باشد. منوی غذایی این رستوران علاوه بر اینکه توسط سر آشپزان حرفه ای سرو می شود و تمامی غذاهای موجود، دارای کیفیت و طعمی لذید هستند، از تنوع خوبی هم برخوردار است و انواع غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. 

امکانات هتل جمشید کرمانشاه

هتل چهار ستاره جمشید کرمانشاه دارای امکانات بسیار مناسبی است که باعث رضایت کامل شما از اقامت در این هتل خواهند شد. از جمله امکانات این هتل می توان به آب نمای موزیکال داخل هتل اشاره کرد. هتل جمشید کرمانشاه امکاناتی نظیر پارکینگ، آسانسور، مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی، تهیه بلیط ،دستگاه واکس کفش، تبدیل ارز، فضای سبز و آلاچیق و باغچه های زیبا در محوطه هتل شامل میشود. 

فاصله هتل جمشید در کرمانشاه تا مکان های تاریخی و تجاری بسیار نزدیک است. از هتل تا بازار برنجی ها 15 دقیقه، تا فرودگاه 8 دقیقه و به موزه تاریخ شناسی حدود 15 دقیقه فاصله می باشد که دسترسی را برای شما بسیار راحت و بی دغدغه می کند.

هتل های 4 ستاره کرمانشاه

آدرس هتل جمشید کرمانشاه

کرمانشاه - میدان طاق بستان

تلفن هتل جمشید کرمانشاه

08334296002

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه در سال 1367 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شد. این هتل دارای 111 باب اتاق می باشد که در سه طبقه پراکنده شده اند. هتل آزادگان در شهرک تعاون واقع است و به اثر تاریخی شکارگاه خسرو پرویز، که تنها شکارگاه بازمانده از دوره ساسانیان است، دسترسی آسانی دارد. هتل چهار ستاره آزادگان کرمانشاه با بهره مندی از پرسنل مجرب و ارائه خدمات با کیفیت، اقامتی خاطره انگیز را از شهر کرمانشاه در ذهن مهمانان گرامی ثبت می کند. قابل توجه مهمانان گرامی بخش های مختلف هتل آزادگان در حال بازسازی می باشد که موجب ایجاد سر و صدا در طول مدت اقامت می شود.

هتل های 4 ستاره کرمانشاه

اتاق های هتل آزادگان کرمانشاه

اتاق های هتل آزادگان کرمانشاه شامل اتاق دوتخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت رویال و کانکت چهار نفره می شود.

از امکانات این اتاق ها می توان به لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، تلفن در اتاق، اینترنت رایگان، مبلمان و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره کرمانشاه

رستوران هتل آزادگان کرمانشاه

در رستوران اصلی این هتل غذاهای مختلفی سرو می شود و در اکثر ساعات شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران می باشد. 

امکانات هتل آزادگان کرمانشاه

فکس، لابی، فتوکپی، آسانسور، فضای سبز، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان، پله اضطراری، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، اینترنت در لابی و طبقات، اتاق تلفن از امکانات این هتل 4 ستاره هستند.

آدرس هتل آزادگان کرمانشاه

کرمانشاه ،ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاون

تلفن هتل آزادگان کرمانشاه

08334225593

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر