لیستی از خانه های بومگردی قدیمی کاشان + آدرس

اقامتگاه‌ های سنتی شهر کاشان

اگر قصد دارید به کاشان سفر کنید و چند روزی را در بناهای به جا مانده از دوره قاجار و دوره پهلوی سپری کنید، با ما همراه باشید تا لیست اقامتگاه های سنتی کاشان را دیده و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

اقامتگاه های کاشان
ویکی گردی:

اقامتگاه های سنتی شهر کاشان، اقامتگاه هایی با معماری حیرت انگیز گذشته و امکانات روز دنیا هستند. شهر کاشان، زادگاه یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان بنام سیلک (تپه سیلک) با قدمتی بیش از هفت هزار سال است. این شهر، اولین تمدن یکجانشینی و شهرنشینی را دارد. کاشان با بیش از ۱۷۰۰ اثر تاریخی که ۳۳۳ اثر آن ثبت ملی و باغ فین هم ثبت یونسکو شده‌است. اقامتگاه های سنتی شهر کاشان از جمله مهم ترین آثار تاریخی این شهر و محلی مناسب برای اقامت هستند. این اقامت گاه ها در واقع خانه های تاریخی کاشان بودند که بازسازی شده و به محل اقامت مسافران تبدیل شدند. تعداد اقامتگاه های سنتی شهرکاشان بسیار زیاد است بنابراین اگر قصد دارید به کاشان سفر کنید و چند روزی را در بناهای به جا مانده از دوره قاجار و دوره پهلوی سپری کنید، با ما همراه باشید. در این مقاله معروف ترین اقامتگاه های سنتی کاشان تا معمولی ترین آن ها را معرفی کرده ایم.

اقامتگاه سنتی عامری‌ها

مجموعه خانه تاریخی عامری ها که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته با مساحت حدود ۹۰۰۰ متر مربع شامل ۸۵ اتاق و ۳ خانه با ۵ حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع، یکی از قدیمی ترین خانه های تاریخی کاشان محسوب می شود. این اقامتگاه از لحاظ وسعت بزرگترین خانه سنتی ایران به شمار می رود. بازسازی خانه تاریخی عامری‌ها کاشان در سال در سال 1393 به پایان رسید و معماری سنتی این اقامتگاه، در بازسازی‌های انجام شده، محفوظ مانده است. سرای عامری‌ها دارای حیاط‌های اندرونی و بیرونی، مناسب برای گذراندن اوقات به یادماندنی در فضایی دلنشین است.

امکانات: کافی شاپ، رستوران، شربت خانه سنتی، سالن آمفی تئاتر، اتاق میهمانی و جلسات کاری، اتاقی برای سیگار کشیدن و اتاق ویژه معلولین

آدرس: کاشان - محله ملا میر احمد - خیابان علوی

اقامتگاه سنتی عامری ها

اقامتگاه سنتی فلاحتی

اقامتگاه سنتی فلاحتی خانه‌ای متعلق به دوران قاجار است که در فروردین ماه سال 1398 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه دارای 20 باب اتاق است که اتاق ها در دور تا دور محوطه و در طبقات زیرزمین، همکف و اول واقع شده اند.اقامتگاه سنتی فلاحتی در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان مانند خانه بروجردی‌ها، خانه باکوچی، مسجد آقا بزرگ و بازار سنتی کاشان قرار دارد.

امکانات: تاکسی سرویس، سالن صبحانه‌خوری و قابلیت سرو صبحانه در اتاق

آدرس: کاشان – میدان امام خمینی – خیابان محتشم – خیابان قدر 24 – محله سر پله – جنب مسجد قاسم ابن الحسن

اقامتگاه سنتی فلاحتی

اقامتگاه سنتی مرشدی 2 (خانه ادیب)

اقامتگاه سنتی مرشدی 2 (خانه ادیب) خانه‌ای متعلق به دوران قاجار است که در سال 1397 به بهره برداری رسید. ین هتل سنتی 250 سال قدمت دارد. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه خانه ادیب، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان نظیر مسجد آقا بزرگ، بقعه خواجه تاج الدین، بازار سنتی، خانه تاریخی بروجردی‌ها و خانه تاریخی عباسی کاشان را فراهم کرده‌است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان  طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

امکانات: پارکینگ، کافی شاپ و رستوران فست فود

آدرس: کاشان – میدان کمال الملک – خیابان فاضل نراقی – کوچه موحد پور

اقامتگاه سنتی مرشدی 2 (خانه ادیب)

اقامتگاه سنتی یاسمین راهب

اقامتگاه سنتی یاسمین راهب خانه‌ای متعلق به اواخر دوران قاجار است که در فروردین ماه سال 1398 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه دارای 15 اتاق است که اتاق‌ها در دور تا دور محوطه و در طبقات زیرزمین، همکف و اول واقع شده‌اند. اتاق هایی که دور حیاط با درب های چوبی و شیشه های رنگی و نقاشی های اصیل ایرانی بر سقف نمایی از فرهنگ ایرانی را در خانه یاسمین راهب میتوان مشاهده کرد. اقامتگاه یاسمین راهب در خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی قرار گرفته‌است و امکان دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر کاشان نظیر خانه بروجردی‌ها، مسجد آقا بزرگ و بازار سنتی کاشان را میسر کرده‌است.

امکانات: پارکینگ، کافی شاپ و سالن صبحانه‌خوری

آدرس: کاشان – خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی – قدمگاه علی – کوچه سرسنگ – محله آب انبار سیقین

اقامتگاه سنتی یاسمین راهب

اقامتگاه سنتی آمیرزا

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان خانه‌ای بازمانده از دوران قاجار است که قدمت آن به بیش از 130 سال پیش باز می‌گردد. این خانه در فروردین ماه سال 1397 بازسازی و به عنوان اقامتگاه سنتی به بهره برداری رسید. از بهترین مزیت‌های این اقامتگاه سنتی نزدیک بودن به مجموعه خانه‌های تاریخی نظیر خانه طباطبائی‌ها، خانه بروجردی‌ها، حمام سلطان امیراحمد و دیگر جاذبه‌های گردشگری می‌باشد، به طوری که مهمان بدون نیاز به وسیله نقلیه و تنها با ۵ دقیقه پیاده روی قادر به بازدید از آن‌ها خواهد بود. نکته مهمی راجب این اقامتگاه این است که به دلیل القاء حس نوستالژیک، برخی از واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اقامتگاه تعبیه شده‌است.

امکانات: تاکسی سرویس

آدرس: کاشان - میدان کمال الملک - خیابان فاضل نراقی - کوچه فرهنگ 24

اقامتگاه سنتی آمیرزا

اقامتگاه سنتی اطلسی

اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان خانه‌ای باستانی متعلق به 200 سال پیش است که در مهرماه سال 1397 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه در خیابان علوی واقع است و گردشگران گرامی دسترسی آسانی به خانه بروجردی‌ها، خانه عباسیان و حمام تاریخی سلطان امیر احمد خواهند داشت. خانه ی اطلسی دارای 13 باب اتاق است که در طبقه های مختلف این اقامتگاه سنتی قرار گرفته است. اتاق شماره چهار دارای یک تخت دونفره است و در طبقه بالا و هم سطح با خیابان قرار گرفته است.تمامی اتاق های این اقامتگاه دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، شوفاژ، اسپیلت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی است. این خانه با حیاطی بزرگ و حوضی با ماهی های رقصان در وسط حیاط، یکی از محیط های نوستالژیک و زیبای کاشان است.

امکانات: تاکسی سرویس و سالن صبحانه‌خوری

آدرس: کاشان - خیابان علوی - کوچه باستان پنجم - پلاک 6

اقامتگاه سنتی اطلسی

اقامتگاه سنتی بابا افضل

اقامتگاه سنتی بابا افضل کاشان خانه‌ای است با معماری گودال باغچه که پیشینه آن به دوره قاجار باز می‌گردد. این اقامتگاه در اسفند ماه سال 1397 به بهره‌برداری رسید. اقامتگاه بابا افضل دارای یک اتاق نمک می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه سنتی باباافضل، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری نظیر بازار سنتی، مسجد آقا بزرگ، مسجد جامع، خانه تاریخی عباسیان، خانه بروجردی‌ها، خانه طباطبایی و حمام تاریخی سلطان امیر احمد را میسر کرده‌است. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه سنتی بابا افضل طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

امکانات: تاکسی سرویس و سالن صبحانه‌خوری

آدرس: کاشان – میدان کمال الملک – خیابان فاضل نراقی – کوچه فرهنگ 31 – کوچه حرم

اقامتگاه سنتی بابا افضل

اقامتگاه سنتی مرشدی

اقامتگاه سنتی مرشدی کاشان با قدمتی بیش از 250 سال، در بافت تاریخی شهر قرار دارد. این اقامتگاه جهت استقبال و پذیرایی از گردشگران، با حفظ معماری سنتی خود بازسازی شد و در سال 1395 به بهره‌برداری رسید. این اقامتگاه دارای یک حیاط حوض خانه می‌باشد.در هتل خانه مرشدی کاشان مهمانان در اتاق‌هایی اعیانی به سبک سنتی اقامت می‌کنند که با فرش‌های نفیس دستباف و عتیقه‌جات تزئین شده و پنجره‌هایش رو به حیاط باصفای خانه باز می‌شود. 

امکانات: پارکینگ، اینترنت، آشپزخانه عمومی، کافی شاپ ،رستوران، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، سالن صبحانه خوری و کافه سنتی

آدرس: کاشان - میدان کمال الملک - خیابان دروازه اصفهان - کوچه بوستانی

اقامتگاه سنتی مرشدی

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ در خیابان فاضل نراقی واقع شده‌است که متعلق به دوره پهلوی اول می‌باشد. این اقامتگاه در خرداد ماه سال 1395 بازسازی شد و به بهره برداری رسید. اقامتگاه سرای درب باغ دارای حیاطی به نام گودال باغچه است که در آن حوضچه آب قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه سرای درب باغ، دسترسی آسان به بازار سنتی کاشان، مراکز تجاری و مسجد آقا بزرگ را فراهم ساخته‌است.

امکانات: رستوران

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - کوچه فرهنگ ۳۱ - سمت راست کوچه - گذر درب باغ

اقامتگاه سنتی سرای درب باغ

اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه

اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان خانه‌ای متعلق به دوران قاجار است که در نوروز 1398 پس از اتمام عملیات بازسازی، به بهره برداری رسید. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه امیر السلطنه کاشان در نزدیکی مسجد آقابزرگ، بازار کاشان و خانه تاریخی عباسیان دسترسی داشته باشند. نکته قابل توجه این است که به دلیل حفظ معماری سنتی، 2 باب از اتاق‌های این اقامتگاه فاقد حمام و سرویس بهداشتی می‌باشند. حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه تعبیه شده‌است.

امکانات: پارکینگ، تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی شاپ ،رستوران، چایخانه سنتی، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، شربت خانه سنتی، سالن صبحانه خوری، کافه سنتی، اجاره ماشین با راننده و اتاق VIP

آدرس: کاشان - خیابان محتشم - کوی سرپله - مقابل درمانگاه طالبیان

اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه

اقامتگاه سنتی خانه پارسی

اقامتگاه سنتی خانه پارسی پس از اتمام عملیات بازسازی، در نوروز 97 به بهره‌برداری رسید. قدمت بنای اقامتگاه به بیش از 200 سال پیش باز می‌گردد و مربوط به اواخر دوران قاجار و اوایل دوران پهلوی می‌باشد. فضای سنتی و با صفای اقامتگاه پارسی تداعی کننده حس دلپذیر زندگی در زمان گذشته است. این اقامتگاه در خیابان فاضل نراقی واقع است و به جاذبه‌های تاریخی این شهر نظیر مسجد آقابزرگ، خانه تاریخی عباسیان و خانه بروجردی‌ها دسترسی آسانی دارد.

امکانات: تاکسی سرویس شبانه روزی و سالن صبحانه خوری

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - فرهنگ 5 - انتهای کوچه سمت راست - مقابل خانه معماران

اقامتگاه سنتی خانه پارسی

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب یکی از بناهای تاریخی دوره قاجار است که در محله درب باغ واقع شده‌است. قدمت این خانه تاریخی که به شاه یلانی نیز معروف است، به حدود دویست سال پیش باز می‌گردد. خانه تاریخی مهینستان راهب در سال 1389 با حفظ معماری سنتی آن بازسازی شد و در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه دارای فضاهای معماری شامل دو سرداب، شاه نشین، هشتی، ورودی و یک بادگیر است.

امکانات: فروشگاه و غرفه، پارکینگ، فروشگاه صنایع دستی، کافی شاپ، رستوران و سالن صبحانه خوری

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - محله درب باغ - کوچه فرهنگ31

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب

اقامتگاه سنتی سرای صباغیان

بوتیک هتل صباغیان با قدمتی بیش از 250 سال از بناهای دوره قاجار و از معدود خانه‌های تاریخی کاشان می باشد که ثبت ملی شده‌است. سرای صباغیان نزدیک‌ترین هتل سنتی به بازار سرپوشیده کاشان که یکی از گنجینه‌های بی‌نظیر معماری سنتی ایران است به شمار می‌آید. سرای صباغیان در مسیر ارتباطی بازار بزرگ کاشان و مسجد جامع شهر واقع شده‌است. از مزایای این بوتیک هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله بازار سنتی، مسجد جامع، باغ فین، تپه‌های سیلک و مسجد آقابزرگ اشاره کرد.

امکانات: پارکینگ و چایخانه سنتی

آدرس: کاشان - خیابان بابا افضل - خیابان باب الحوائج - حاجت هفتم

اقامتگاه سرای صباغیان کاشان

اقامتگاه سنتی سنگ پلوی

اقامتگاه سنتی سنگ پلوی خانه‌ای متعلق به دوران قاجار است که در سال 1398 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه در خانه‌ای با سبک معماری گودال باغچه است. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه سنتی سنگ پلوی، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی شهر کاشان نظیر خانه تاریخی عباسیان ، خانه طباطبایی و خانه بروجردی‌ها، مسجد آقا بزرگ، مسجد جامع و بازار سنتی کاشان را فراهم ساخته‌است.

امکانات: تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری و تبدیل ارز

آدرس: کاشان – خیابان علوی – کوی سلطان امیر احمد – بالاتر از خانه طباطبائی – کوچه سنگ پلوی

اقامتگاه سنتی سنگ پلوی

هتل بوتیک سرای سهراب سپهری

هتل بوتیک یک ستاره سرای سهراب سپهری کاشان در سه طبقه و با 9 اتاق در سال 1400 به بهره برداری رسید. این هتل بوتیک در فاصله یک کیلومتری خانه تاریخی عباسیان، خانه تاریخی بروجردی‌ها و خانه تاریخی طباطبایی قرار دارد و دسترسی مهمانان را جهت بازدید اماکن تاریخی کاشان فراهم نموده‌است.

امکانات: سالن صبحانه خوری

آدرس: اصفهان - کاشان - خیابان علوی - باستان نهم کوشک صفی - کوچه فاطمیه - خانه طهرانچی

هتل بوتیک سرای سهراب سپهری

اقامتگاه سنتی منوچهری

اقامتگاه سنتی منوچهری یکی از گنجینه‌های معماری سنتی ایران به شمار می آید که 400 سال قدمت دارد. این اقامتگاه دارای دو فاز می‌باشد که فاز اول آن در سال 1390 و فاز دوم آن نیز در سال 1396 به بهره برداری رسید. اتاق نهارخوری خانه تاریخی منوچهری کاشان، یکی از زیباترین فضاهای سنتی بنا است که با پنجره‌های ارسی با شیشه های رنگی‌اش برای صرف صبحانه و غذای سنتی ایرانی مهیا شده‌است.

امکانات: فروشگاه و غرفه، رستوران، سالن کنفرانس، نگارخانه، تبدیل ارز و اتاق چمدان

آدرس: کاشان – میدان کمال الملک – خیابان محتشم کاشانی

اقامتگاه سنتی منوچهری

اقامتگاه سنتی نگین

اقامتگاه سنتی نگین با قدمت بیش از 250 سال یکی از خانه‌های باستانی این شهر با معماری سنتی ایرانی می‌باشد که در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. اقامتگاه نگین کاشان در خیابان محتشمی واقع شده و به بازار کاشان دسترسی آسانی دارد.

امکانات: پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، اتاق میهمانی و جلسات کاری، تبدیل ارز و اتاق چمدان

آدرس: کاشان - خیابان محتشم - کوچه شهیدان ثابت

اقامتگاه سنتی نگین کاشان

اقامتگاه سنتی آریانا

اقامتگاه سنتی آریانا کاشان که قدمت آن به اوایل دوران پهلوی باز می‌گردد، در سال 1396 پس از بازسازی برای پذیرایی از علاقه‌مندان به این خانه‌های سنتی به بهره برداری رسید. از لحاظ موقعیت مکانی نیز در خیابان ملاحبیب الله شریف یا دروازه اصفهان واقع شده و به مسجد آقا بزرگ کاشان که از بناهای تاریخی و مساجد دوره قاجار است دسترسی آسانی دارد.

امکانات: پارکینگ، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران

آدرس: کاشان - خیابان ملاحبیب الله شریف (دروازه اصفهان) - کوچه شریف 31 - فرعی سوم

اقامتگاه سنتی آریانا

اقامتگاه سنتی خادمی

اقامتگاه سنتی خادمی بنایی با قدمت 250 ساله است که پس از مرمت و بازسازی سرانجام در سال 1397 به عنوان اقامتگاه سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. در و پنجره‌های رنگی، سقف‌های گنبدی شکل و معماری کاملا سنتی و متناسب با اقلیم کاشان در فضایی سرسبز و خوش آب و هوا، جذابیت دو چندانی به اقامتگاه خادمی بخشیده‌است. اقامتگاه سنتی خادمی به دلیل قرارگیری در بافت قدیم کاشان، دسترسی به اماکن تاریخی و گردشگری نظیر خانه طباطبایی، خانه بروجردی‌ها، خانه عامری‌ها، بازار سنتی کاشان را به آسانی فراهم می‌سازد.

امکانات: پارکینگ، کتابخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی و اتاق چمدان

آدرس: کاشان – خیابان علوی – باستان نهم – بعد از گذر سرفره – کوچه میرزا تقی خان

اقامتگاه سنتی خادمی

اقامتگاه سنتی سپنج

اقامتگاه سنتی سپنج خانه‌ای با قدمتی مربوط به 200 سال پیش، در سال 1399 به بهره برداری رسید. از مزایای موقعیت مکانی اقامتگاه سپنج می‌توان به فاصله نزدیک آن تا مسجد آقا بزرگ اشاره کرد، که باعث به وجود آمدن منظره بی‌نظیر گنبد از فراز خانه سپنج شده‌است. همچنین اقامتگاه سنتی سپنج کاشان امکان دسترسی آسان به بازار سنتی، مسجد جامع و خانه تاریخی عباسیان را فراهم ساخته‌است.

امکانات: فروشگاه و غرفه، تاکسی سرویس، کافی شاپ و سالن صبحانه خوری

آدرس: کاشان – خیابان فاضل نراقی – کوچه مسجد آقا بزرگ – دربند مخبر – کوچه امامی پور – پلاک 110

اقامتگاه سنتی سپنج

اقامتگاه سنتی سرای امیر

اقامتگاه سنتی سرای امیر خانه‌ای متعلق به دوران قاجار است که قدمت آن به 150 سال پیش باز می‌گردد. این خانه در تابستان سال 1397 پس از انجام عملیات بازسازی، به عنوان اقامتگاه سنتی به بهره برداری رسید. قرارگیری اقامتگاه سنتی سرای امیر در خیابان فاضل نراقی، موجب دسترسی آسان گردشگران به خانه بروجردی‌های کاشان، حمام تاریخی سلطان امیر احمد و خانه تاریخی طباطبایی‌ها می‌شود.

نکته قابل توجهی در مورد این اقامتگاه این است که به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق‌های طبقه همکف اقامتگاه سرای امیر فاقد حمام و سرویس بهداشتی و برخی از آن‌ها فاقد تخت نیز هستند و حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه و ساختمان اقامتگاه تعبیه شده‌است. شایان ذکر است اتاق‌های این مجموعه نیز فاقد یخچال و تلویزیون هستند. یخچال به صورت عمومی در آشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه، امکان استفاده از آن برای گردشگران فراهم شده‌است.

امکانات: تاکسی سرویس و سالن صبحانه خوری

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - کوچه فرهنگ سوم - پلاک 5

اقامتگاه سنتی سرای امیر

اقامتگاه بوم گردی ثنا

اقامتگاه بوم گردی ثنا کاشان دارای قدمتی 200 ساله است که مرمت آن از سال 1395 آغاز و سرانجام در سال 1396 به بهره برداری رسید. نورگیر و پنجره های رنگی بسیار زیبا و سقف های گنبدی شکل در اتاق ها، از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه بومگردی می باشد. خانه سنتی ثنا دارای 12 باب اتاق می باشد که این اتاق ها در طبقه همکف و محوطه طبقه پایین هتل واقع شده اند. به دلیل موقعیت مکانی اقامتگاه بوم گردی ثنا و قرارگیری آن در بافت قدیم شهر، دسترسی به جاذبه های تاریخی نظیر خانه بروجردی، بازار کاشان و خانه عباسیان با فاصله ی حداکثر 1.5 کیلومتر امکان پذیر می باشد.

امکانات: اتاق ها متنوع، نمای رو به حیاط، تبدیل ارز

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی – کوچه مسجد آقابزرگ – کوی مخبر

اقامتگاه های سنتی شهر کاشان

اقامتگاه سنتی فانوس ویونا

اقامتگاه سنتی فانوس ویونا کاشان، خانه‌ای باستانی با قدمت بیش از 120 سال است که پیشینه آن به دوران پهلوی باز می‌گردد. این اقامتگاه در فروردین ماه سال 1397، با تکمیل فرآیند مرمت و بازسازی، به بهره برداری رسید. قرارگیری اقامتگاه سنتی فانوس ویونا در بافت تاریخی کاشان، موجب دسترسی آسان گردشگران به مسجد آقا بزرگ، حمام تاریخی سلطان امیر احمد و قلعه جلالی و حصار سلجوقی می‌شود.

امکانات: تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن صبحانه خوری

آدرس: کاشان - خیابان فاضل نراقی - پشت مسجد آقابزرگ - کوچه آشتی کنان - پلاک 2

اقامتگاه سنتی فانوس ویونا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر