معرفی هتل دلفین بندر انزلی | اقامت در هتل دلفین بندر انزلی

رزرو هتل دلفین بندر انزلی | امکانات هتل دلفین بندر انزلی

تعداد هتل های 4 ستاره بندر انزلی زیاد نیست اما همین هتل ها با ارائه امکانات سعی در راضی نگه داشتن مسافران دارند. هتل دلفین بندر انزلی، یکی از این هتل هاست که در ادامه به معرفی کامل آن پرداخته ایم.

هتل دلفین بندر انزلی
ویکی گردی:

هتل دلفین بندر انزلی، از هتل های لوکس 4 ستاره بندرانزلی است. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی دریا، سطح بالای کیفیت خدمات و امکانات با کیفیت در مجموعه بهترین هتل های 4 ستاره کشور قرار می گیرد. از امکانات هتل دلفین بندر انزلی می توان به اتاق ماساژ، اسکله اختصاصی، جت اسکی و رستوران ساحلی اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل دلفین بندر انزلی را دارید، این مقاله را دنبال کنید.

هتل دلفین بندر انزلی یکی از هتل های ساحلی شهر زیبای بندر انزلی می باشد که در منطقه ی ساحل قو از سال 1390 بهره برداری شده است. این هتل با فضاهای اقامتی متنوع در 4 طبقه با بهترین خدمات و امکانات اقامتی براساس آخرین استانداردهای مدرن هتلداری، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و گرامی خود می باشد. دسترسی سریع به ساحل شنی، مرکز خرید، بازار انزلی، مرداب، کاخ شاه، بنادر کشتیرانی و منطقه آزاد از امتیازات این هتل به شمار می روند. با اقامت در این هتل میهمانان می توانند اقامتی رویایی با چشم اندازهای زیبا از ساحل و دریا داشته باشند. از امکانات رفاهی هتل دلفین می توان به رستوران ساحلی، اسکله اختصاصی همراه با ورزش های آبی مانند جت اسکی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

اتاق های هتل دلفین بندر انزلی

سوئیت VIP

این سوئیت از سوئیت های لوکس و مجلل هتل دلفین بندر انزلی است. امکانات این سوئیت شامل سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، دید رو به دریا، اینترنت رایگان، مشبکه پخش فیلم خارجی، یخجال می شود.

سوئیت عروس

دید رو به دریا، اسپیلت، شوفاژ، مینی بار، شبکه پخش فیلم خارجی، اینترنت رایگان، یخچال، ماشین ظرفشویی، تلفن از امکانات این سوئیت هستند.

هتل دلفین بندر انزلی

سوئیت رویال

در سوئیت رویال شما می توانیدد از امکانات با کیفیتی بهره مند شوید. این امکانات شامل نمای دریا، اینترنت وای فای، شبکه پخش فیلم خارجی و سیستم گرمتیشی و سرمایشی می شوند.

سوئیت رویال دوخوابه

سوئیت رویال دوخوابه، از بهترین سوئیت های هتل دلفین می باشد. این سوئیت امکاناتی متفاوت از سوئیت های دیگر هتل دارد و شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از پنجره اتاقتان مشاهده کنید.

هتل دلفین بندر انزلی

رستوران و کافی شاپ هتل دلفین بندر انزلی

اگر می‌خواهید غذای خود را در کنار آب‌های نیلگون دریای خزر با منظره‌ای دل‌انگیز میل کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران ساحلی هتل دلفین است. زیبایی بی‌همتای دریا، حتماً به شما لحظات خوشی را هدیه خواهد کرد. این رستوران غذاهای ایرانی و محلی متنوع و با کیفیتی دارد. همچنین شما می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را در این رستوران سفارش داده و میل کنید.

در کافی شاپ های هتل دلفین شما می توانید از انواع نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید. این کافی شاپ، تنها کافی شاپ هتل بندر انزلی است و در بیشتر ساعات روز آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

هتل دلفین بندر انزلی

موقعیت مکانی هتل دلفین بندر انزلی

موقعیت مکانی هتل زیبای دلفین انزلی این است که به اکثر مکان های تفریحی این شهر نزدیک بوده و یکی از مزینت های هتل دلفین محسوب می شود. کلیسای پروتستان غازیان، مرداب گم شده کرد محله، پارک تکاوران، بازار کاسپین، کاخ موزه نظامی میان پشته و ... اماکن گردشگری نزدیک به این هتل هستند.

هتل دلفین بندر انزلی

فاصله هتل دلفین تا مکان های مهم

فاصله تا بیمارستان شهید بهشتی :  9 دقیقه با ماشین

فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی:  65 دقیقه پیاده روی

فاصله تا ایستگاه قایق سواری مارال: 7 دقیقه با ماشین

فاصله تا تالاب بین المللی انزلی : 43 دقیقه با ماشین

فاصله تا اسکله چوبی آبکنار: 41 دقیقه با ماشین

فاصله تا پارک جنگلی اشپلا :  36 دقیقه با ماشین

فاصله تا دهکده ساحلی:  8 دقیقه با ماشین 

فاصله تا کلیسای پروتستان غازیان: 52 دقیقه پیاده روی

فاصله تا پل بزرگ غازیان: 52 دقیقه پیاده روی

قوانین هتل دلفین بندر انزلی

قوانین کنسلی

در صورت کنسل نمودن 10 روز پیش از اقامت بدون جریمه ، 5 روز پیش از اقامت 50 % مبلغ یک شب اقامت ، 48 ساعت پیش از اقامت کل مبلغ یک شب کسر میشود چنانچه به هر دلیلی راههای ارتباطی استان و شهرستانها مسدود گردد جریمه ای کسر نخواهد شد

قوانین خردسال

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

اطلاعات مهم دیگر

پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

قابل توجه میهمانان محترم:

آسانسور هتل دلفین بندر انزلی تنها تا نیم طبقات تعبیه شده است و از نیم طبقه تا طبقه مورد نظر بایستی 15 پله طی شود.

رزو هتل دلفین بندر انزلی

www.hotel-dolphin.net

آدرس هتل دلفین بندر انزلی

بندرانزلی، خیابان اطبا، هتل دلفین

تلفن هتل دلفین بندر انزلی

۴ – ۴۳۴۴۴۰۰۰ ۰۱۳

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر