اطلاعات هتل های 3 ستاره قم | آدرس هتل های 3 ستاره قم

لیست هتل های 3 ستاره قم | معرفی هتل های ارزان قم

شهر قم به عنوان یکی از شهر های مذهبی ایران پذیرای زائران داخلی و خارجی زیادی است. هتل های 3 ستاره قم در کنار اقامتگاه های دیگر این شهر آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

هتل های 3 ستاره قم
ویکی گردی:

هتل های 3 ستاره قم با ارائه بهترین خدمات و امکانات جوابگوی تعداد بالای مسافران هستند که به این شهر سفر می کنند. شهر قم، دومین شهر مذهبی ایران، اقامتگاه ها و هتل های زیادی دارد. هتل های 3 ستاره قم نمونه ای از این اقامتگاه ها هستند. این هتل ها با خدمات و امکانات با کیفیتی که دارند به خوبی از پس نیاز های همه مسافران بر می آیند. اگر قم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید؛ هتل های 3 ستاره قم می توانند از بهترین اقامتگاه ها برای شما باشند.

هتل صادقیه قم

هتل سه ستاره صادقیه قم واقع در بلوار بهار در سال ۱۳۹۳ با حدود ۳۷۰۰ متر زیربنا و ۲۹ باب اتاق احداث و بهره برداری شده است. این هتل با دکوراسیون مدرن و معماری اصیل اسلامی، نزدیکترین هتل به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) می‌باشد به صورتی که از پشت بام هتل نمای حرم مشاهده می‌گردد. از مزیت های این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز تجاری و بازارها اشاره نمود. هتل صادقیه با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل صادقیه قم

خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، آژانس مسافرتی، پرینتر، فتوکپی، فروشگاه، کتابخانه، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس

آدرس هتل صادقیه قم

قم، چهار راه حجتیه، بلوار بهار، کوچه ششم

هتل سلوی قم

هتل رستوران سلوی با کادر مجرب و رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق با تجهیزات کامل دارای یخچال و تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت های استاندارد با کیفیت عالی و بهترین تشک های خوشخواب- هتل سلوی با قرارگیری در مرکز شهر قم و دسترسی مناسب به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مراکز خرید آماده ی پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل سلوی قم

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، تلفن در اتاق، سوئیت، اینترنت رایگان، تلویزیون، نمازخانه

آدرس هتل سلوی قم

قم ، خیابان امیرکبیر(اراک)، کوچه13، پلاک 13

هتل آپارتمان صفا قم

هتل آپارتمان صفا واقع در مرکز شهر قم در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردید و جهت بهبود امکانات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اتوبان قم و فاصله حدودا دو کیلومتری تا حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مراکز خرید اشاره کرد. این مجموعه با پرسنلی مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل آپارتمان صفا قم

کافی شاپ، صرافی، پرینتر، فنوکپی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، خودپراز، خشکشویی

آدرس هتل آپارتمان صفا قم

قم، میدان شهدا، خیابان معلم، نبش کوچه ۵

هتل آپارتمان نیاوران قم

هتل آپارتمان سه ستاره نیاوران واقع در منطقه خوش آب و هوای بلوار شهید بهشتی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. این مجموعه در ۶ طبقه بنا گردیده و شامل ۱۶ واحد آپارتمان و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، اماکن دیدنی و محل دائمی نمایشگاه های شهر قم اشاره کرد. پرسنل هتل آپارتمان نیاوران قم اقامتی دلنشین را برای شما زائرین و میهمانان محترم آرزومند هستند.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل آپارتمان نیاوران قم

سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سیستم اطفا حریق، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری

آدرس هتل آپارتمان نیاوران قم

قم، بلوار شهید بهشتی، مابین میدان آزادگان و میدان ۷۲ تن

هتل آپارتمان تشریفات قم

هتل تشریفات قم در سال 1391 برای میزبانی از زائران حرم حضرت معصومه (س) افتتاح شد. این هتل دارای 36 باب اتاق در 6 طبقه می باشد، که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است. هتل سه ستاره تشریفات قم در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س) قرار دارد، که دسترسی زائران را به این مکان زیارتی آسان کرده است. لازم به ذکر است هتل تشریفات در فاصله کوتاهی تا ایستگاه راه آهن نیز واقع شده است. هتل سه ستاره تشریفات از هتل های نزدیک به حرم مطهر در مرکز شهر می باشد که تنها به اندازه 2 دقیقه با آن فاصله دارد. از امتیازات ویژه این هتل می توان به دسترسی آسان به راه آهن، مراکز خرید، طراحی مدرن، خدمات مطلوب و سرویس دهی مناسب اشاره کرد. هتل تشریفات با کارکنانی مهربان و خوش برخورد و همچنین با ارائه امکانات رفاهی مناسب میزبان میهمانان گرامی خود بوده و تلاش دارد تا لحظاتی به یادماندنی همراه با آرامش را به آنها هدیه دهد.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل آپارتمان تشریفات قم

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی

آدرس هتل آپارتمان تشریفات قم

قم، خیابان امیرکبیر (اراک سابق)، کوچه هفتم، پلاک 16

هتل راسپینا قم

هتل راسپینا قم از دیگر هتل های قیمت مناسب قم است که دارای 5 طبقه ساختمانی بوده که 38 واحد اقامتی در این طبقات جای گرفت اند. این هتل قم از نظر زیبایی عالی بوده و اتاق هایی بسیار زیبا دارد. لابی زیبا و دنج این هتل 3 ستاره قم نیز برای خستگی میهمانان در بدو ورود به هتل تدابیری را اندیشیده است که در زمان داخل شدن به هتل خواهید فهمید.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل راسپینا قم

رستوران، کافی شاپ، رستوران بام، تاکسی سرویس، خدمات خشکشویی، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، فروشگاه و غرفه، سوئیت

آدرس هتل راسپینا قم

قم، خیابان سپاه، جنب بانک ملت

هتل جمیل قم

هتل آپارتمان جمیل نزدیک به حرم مطهر در شهر مقدس قم واقع شده است. این هتل به دلیل واقع شدن در لبه خارجی محدوده طرح ترافیک و به دلیل نزدیک بودن به حرم مطهر، فرودگاه بین المللی امام خمینی، ترمینال مسافربری و مسجد مقدس جمکران دسترسی راحتی برای میهمانان خود فراهم می آورد.

هتل های 3 ستاره قم

امکانات هتل جمیل قم

کافی نت، خدمات کافی شاپ، اینترنت وایرلس پرسرعت، صندوق امانات، اتاق چمدان، فروشگاه سوغات و صنایع دستی وچایخانه و رستوران

آدرس هتل جمیل قم

قم، 45 متری عمار یاسر، نبش کوی4، روبروی بیت النور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر