رزرو هتل های 4 ستاره بندر عباس | معرفی هتل های 4 ستاره بندرعباس

لیست هتل های 4 ستاره بندرعباس + آدرس و تلفن

اگر قصد اقامت در هتل های 4 ستاره بندرعباس را دارید؛ باید بدانید که تنها دو هتل با این مشخصات در این شهر پیدا می کنید که در این مقاله آنها را به شما معرفی کرده ایم.

هتل های 4 ستاره بندر عباس
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره بندرعباس این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که با صرف هزینه کمتر در اقامتگاهی با کیفیت یک هتل 5 ستاره اقامت کنید. شهر بندر عباس به علت وجود سواحل خلیج فارس و جاذبه های گردشگری و بندر های مهم، طرفداران زیادی در بین تاجران خارجی و ایرانی پیدا کرده است. هتل های 4 ستاره بندرعباس، هتل آتیلار و هتل استاتیس، با فراهم کردن امکانات با کیفیت برای مسافران داخلی و خارجی از بهترین هتل های این شهر هستند. برای آشنایی با امکانات و اطلاعات هتل های 4 ستاره بندرعباس، این مقاله را دنبال کنید.

هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار بندرعباس در قلب شهر بندرعباس، بلندترین بنایی که به چشمتان خواهد خورد. این هتل یکی از با کیفیت‌ترین مراکز اقامتی بندرعباس محسوب می‌شود. این هتل چون در مرکز شهر قرار گرفته از نظر دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و نقاط دیدنی بسیار مناسب است. هتل 4 ستاره‌ی آتیلار در سال 1384 تاسیس شده و هربار که نیاز به بروزرسانی امکانات رفاهی باشد مورد بازسازی قرار می‌گیرد. این هتل 13 طبقه و 98 باب اتاق دارد.

هتل های 4 ستاره بندر عباس

اتاق های هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار بندرعباس دارای 98 اتاق در 13 طبقه می باشد که ظرفیت اقامت 280 نفر را دارند. اتاق یک نفره این هتل بدون ظرفیت اضافه می باشد. اتاق دو نفره و اتاق های سه نفره ویژه خانواده و ویژه تیم ورزشی دارای امکاناتی مانند عایق صدا، کارت هوشمند اتاق و مینی بار با هزینه است. سوئیت ویژه یا پنت هاوس هتل آتیلار بندر عباس که در طبقه یازدهم قرار دارد تنها سوئیت این هتل می باشد. اتاق‌ها دارای سرویس‌های متنوع از جمله: یخچال، تلویزیون، کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اطفا حریق هوشمند و ... هستند. شبکه کابلی تلویزیون دارای 14 کانال (پنج کانال ماهواره ای مجاز + پنج کانال شبکه های سراسری + یک کانال مخصوص نمایش فیلم‌های سینمایی + یک کانال مخصوص پخش قابلیت‌های تصویری هتل + دو کانال مخصوص پخش موسیقی ایرانی و خارجی برابر سلیقه و انتخاب مسافر) می‌باشد

هتل های 4 ستاره بندر عباس

امکانات هتل آتیلار بندرعباس

با رزرو اتاق در هتل آتیلار بندر عباس می توانید از امکانات با کیفیتی که این هتل در اختیارتان می گذارد استفاده کنید. از جمله امکانات این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت پذیرش 35 دستگاه خودرو، لاندری مدرن با قابلیت خشک‌شویی، آبشویی و شوتینگ ملحفه، آسانسور مخصوص جابجایی معلولین جسمی و مسافران مسن به لابی اشاره کرد.

در لابی این هتل شما امکاناتی مانند صرافی اختصاصی هتل، دفتر خدمات هوایی و گردشگری آتیلار سفر، تاکسی سرویس، کافی شاپ و خدمات روم سرویسو مرکز تلفن و فاکس مشاهده می کنید.

دو تالار این هتل، تالار های آفتاب  و مهتاب با ظرفیت پذیرش 259 میهمان مجهز به پیشرفته ترین وسایل صوتی و تصویری هستند. شما در این تالار ها می توانید انواع مراسم و میهمانی های خود را برگزار کنید.

اتاق و سالن کنفرانس و سالن سمینار محل برگزاری جلسات رسمی در هتل 4 ستاره آتیلار بندر عباس هستند. 

در اتاق بازی های کامپیوتری و سالن بیلیارد با پرداخت هزینه می توانید لحظات مفرحی داشته باشید. رستوران و چایخانه سنتی نیز از امکانات دیگر موجود در لابی هستند.

هتل های 4 ستاره بندر عباس

قوانین هتل آتیلار بندرعباس

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، 3 تا 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

هتل های 4 ستاره بندر عباس

رزرو هتل آتیلار بندرعباس

برای رزرو خدمات و امکانات در هتل آتیلار بندر عباس می توانید به سایت این هتل www.atilarhotel.ir مراجعه کنید.

آدرس هتل آتیلار بندرعباس

بندرعباس - بلوار امام خمینی (ره) - میدان 17 شهریور - مجموعه هتل‌های بزرگ آتیلار

تلفن هتل آتیلار بندر عباس

076-32227420-5

هتل استاتیس بندرعباس

هتل چهار ستاره استاتیس بندرعباس در جوار ساحل زیبای خلیج فارس سال ۱۴۰۰ با فاصله دو کیلومتری از بندرعباس واقع در بلوار امام خمینی به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع دارای ۷ طبقه و ۵۷ اتاق است. همچنین هتل استاتیس در نزدیکی معبد هندوها و در پنج کیلومتری اسکله ی شهید حقانی بوده که دسترسی مهمانان را به این اسکله، جهت سفر به جزایر خلیج فارس آسان کرده است و محیطی سرشار از آرامش و مورد اطمینان برای گردشگران فراهم آورده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل استاتیس آماده پذیرایی و سرویس دهی هر چه مطلوب تر به میهمانان گرامی می‌باشند.

هتل های 4 ستاره بندر عباس

اتاق های هتل استاتیس بندرعباس

هتل استاتیس بندر عباس دارای 57 واحد اقامتی در 10 طبقه می باشد. اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت کانکت از واحد های اقامتی این هتل هستند. اتاق های یک تخته استاندارد در طبقات دوم تا هفتم هتل استاتیس واقع شده اند و امکاناتی مانند سرویس ایرانی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، مینی بار با هزینه و تلفن در اتاق را در اختیار شما قرار می دهند. اتاق های دو تخته و سه تخته هتل در طبقات اول تا هفتم قرار گرفته اند و امکاناتی مشابه با اتاق های تک نفره دارند. واحد های اقامتی بزرگ تر هتل 4 ستاره استاتیس، سوئیت های کانکت مناسب برای یک خانواده 4 نفره هستند.

هتل های 4 ستاره بندر عباس

امکانات هتل استاتیس بندرعباس

فروشگاه و غرفه، تاکسی سرویس، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و طبقات، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس از امکانات هتل 4 ستاره استاتیس هستند. 

هتل های 4 ستاره بندر عباس

قوانین هتل استاتیس بندرعباس

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است

بانوان و آقایان نمی توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود

در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است

واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.

در صورتی که سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 3 تا 12 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ نت محاسبه می‌شود.

رزرو هتل استاتیس بندرعباس

www.staticehotel.com

آدرس هتل استاتیس بندرعباس

بندرعباس، خیابان امام خمینی، مرکز شهر، پشت سیتی سنتر، کوچه طاهر

تلفن هتل استاتیس بندرعباس

00989170305165  

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر