بررسی امکانات هتل آنا ارومیه | بهترین هتل های ارومیه

معرفی هتل آنا ارومیه | آدرس و شماره تلفن هتل آنا ارومیه

ارومیه دارای دو هتل 5 ستاره است که هر کدام امکانات منحصر به خود را ارائه می کند. یکی از این هتل ها، هتل آنا ارومیه است که در این مقاله با آن آشنا می شوید.

هتل آنا ارومیه
ویکی گردی:

هتل آنا ارومیه، یکی از دو هتل 5 ستاره ارومیه است. این هتل که اولین هتل 5 ستاره بین المللی ارومیه است؛ به سبک معماری مدرن ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل آنا ارومیه که در خارج از شهر واقع شده باعث شده که مسافران در مدتی که در این هتل اقامت می کنند به دور از هیاهو و شلوغی شهر باشند. اگر به دنبال اقامت در لوکس ترین هتل ارومیه هستید، هتل آنا ارومیه بهترین انتخاب برای شماست.

هتل آنا ارومیه

هتل پنج ستاره آنا در سال ۱۳۹۴ در شهر زیبای ارومیه افتتاح گردید.این هتل با ۲۱ طبقه بنا و ۱۹۶ باب اتاق و سوئیت مدرن، و امکانات رفاهی مطابق با آخرین استاندارد های صنعت هتلداری،احداث گردیده است.با اقامت در این هتل مسافران دسترسی آسانی به نقاط گردشگری شهر از جمله پارک جنگلی فدک و نمایشگاه بین المللی دارند که موجب تسهیل در رفت و امد میهمانان عزیز میگردد.هتل آنا با کادری مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل آنا ارومیه

اتاق های هتل آنا ارومیه

این هتل پنج ستاره ارومیه دارای 21 طبقه ساختمانی و 196 واحد اقامتی می باشد که هر کدام از آن ها به زیبایی طراحی شده اند. این اتاق ها شامل سوئیت های استاندارد، سوئیت رویال، سوئیت دلوکس؛ سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت می شوند که هر کدام متراژ و امکاناتی منحصر به خود را دارد.

هتل آنا ارومیه

اتاق های استاندارد

تنها 26 اتاق از واحد های اقامتی این هتل ارومیه، منحصر به اتاق های استاندارد می شود. متراژ اتاق های استاندارد 32 متر مربع بوده و به بهترین امکانات رفاهی مجهز می باشد. مینی بار عالی، یخچال، سیستم تهویه؛ سرمایش و گرمایش پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز همراه نسکافه و چای، سرویس بهداشتی و حمام و ... تنها بخشی از امکانات این اتاق هستند.

اتاق های دلوکس

اتاق های دلوکس در این هتل 143 باب هستند تا میهمانان از امکاناتی عالی نهایت لذت را ببرند. در داخل این اتاق هم مانند اتاق استاندارد امکانات مشابهی فراهم شده است که تنها قهوه ساز و حمام شیشه ای و وان، از ویژگی های اتاق دلوکس می باشند. متراژ اتاق های دلوکس 38 متر مربع می باشد.

سوئیت لاکچری

متراژ سوئیت لاکچری 55 متر مربع می باشد که از این نوع اتاق، تنها 13 باب وجود دارد. در داخل سوئیت های لاکچری هم امکانات رفاهی بسیاری تعبیه شده که شامل مینی بار عالی، یخچال، سیستم تهویه؛ سرمایش و گرمایش پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز همراه نسکافه و چای، سرویس بهداشتی و حمام وان شیشه ای می شود.

سوئیت رویال

لوکس، زیبا ترین و مجهز ترین اتاق این هتل پنج ستاره ارومیه، منحصر به سوئیت پرزیدنت است. سوئیت پرزیدنت متراژی بالغ بر 500 متر مربع داشته که از نظر امکانات رفاهی وق العاده عالی می باشد. در این سوئیت خاص 3 اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام جداگانه، آشپزخانه مدرن، میز نهارخوری، میز تحریر و ... علاوه بر امکانات دیگر اتاق ها طراحی شده است. در اتاق مستر نیز جکوزی تعبیه شده است.

رستوران های هتل آنا ارومیه

رستوران هزار و یک شب

اصلی ترین رستوران هتل؛ رستوران هزار و یک شب است که در طبقه همکف هتل واقع شده و از طراحی بسیار عالی و شیک برخوردار می باشد. بهترین استیک ها، غذاهای محلی و دیگر ملل ها توسط سرآشپزهای حرفه ای ایرانی تهیه و طبخ می شود. صبحانه هتل با تنوع بالا به صورت بوفه سلف سرویس عرضه می شود. ساعات سرویس دهی این رستوران از 7 صبح الی 23 شب می باشد.

هتل آنا ارومیه

رستوران واسابی

رستوران آسیایی واسابی با ارائه اصیل ترین غذاهای خاورمیانه و آسیا، یکی از بهترین گزینه ها برای صرف غذایی متنوع می باشد. در این رستوران شما می توانید انواع سوشی را میل نمایید. رستوران واسابی در طبقه M2 هتل قرار گرفته و از ساعت 19 تا 24 آماده ارائه خدمات می باشد.

رستوران لالونا

اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران لالونا است. در رستوران لالونا انواع غذاهای ایتالیایی مانند پاستا آلفردو، پیتزاها و ... ارائه می شود که هر کدام طعم بی نظیر مخصوص به خود را دارند. رستوران لالونا هتل آنا ارومیه در طبقه B1 قرار گرفته و از ساعت 19 الی 3 آماده ارائه خدمات می باشد.

لابی بار لاله زار

در لابی بار لاله زار شما می توانید انواع کوکتل ها و نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش و نوش جان نمایید تا خستگی سفر از تن شما بیرون رود. یا این که برای ملاقات های تجاری، دوستانه و ... به لابی بار لاله زار هتل مراجعه نمایید. این لابی بار از 8 صبح تا 12 بامداد نوشیدنی سرو می کند.

هتل آنا ارومیه

امکانات هتل آنا ارومیه

امکانات هتل آنا ارومیه شامل مجموعه های آبی مانند استخر و جکوزی، مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی و ماساژ، انواع سالن های همایش و ضیافت با به روز ترین سیستم های صوتی، روم سرویس 24 ساعته، گشت درون شهری و اینترنت رایگان می شود. 

هل آنا ارومیه

فاصله هتل آنا تا مراکز دیگر

فاصله تا پایانه مسافربری 12 دقیقه با ماشین (4.8 کیلومتر)

فاصله تا گورک سرو 47 دقیقه با ماشین (54.0 کیلومتر)

فاصله تا پاساژ عازمی 8 دقیقه با ماشین و 28 دقیقه با ماشین (2.5 کیلومتر)

فاصله تا پاساژ پردیس 8 دقیقه با ماشین و 32 دقیقه پیاده (2.9 کیلومتر)

قوانین هتل آنا ارومیه

  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

رزرو هتل آنا ارومیه

برای رزرو خدمات و یا اتاق در هتل آنا ارومیه می توانید به سایت این هتل مراجعه کنید.

www.anahotel.com

آدرس و شماره تلفن هتل آنا ارومیه

آدرس هتل آنا ارومیه:

ارومیه،خیابان جام جم (جاده بند)، مقابل گلشهر ۲، پلاک ۸۰

تلفن هتل آنا ارومیه:

04433432631

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر