معرفی بهترین هتل های ارومیه | راهنمای سفر به ارومیه

هتل های 5 ستاره ارومیه | معرفی لوکس ترین هتل های ارومیه

هتل های 5 ستاره ارومیه، در بهترین نقاط این شهر واقع شده‌اند وبا امکاناتی منحصر به فرد پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشند.

هتل های 5 ستاره ارومیه
ویکی گردی:

هتل های 5 ستاره ارومیه، هتل آنا و هتل دنیز ارومیه هستند. این دو هتل تنها هتل های 5 ستاره ارومیه و از بهترین هتل های 5 ستاره کشور هستند. هتل های 5 ستاره ارومیه، با امکانات و خدمات بی نشیر با کیفیت خود، پذیرای مهمانان خارجی وداخلی هستند. ارومیه یکی از توریستی ترین شهر های ایران است و مسافران زیادی هر ساله به آن سفر می کنند و هتل های 5 ستاره ارومیه سعی می کنند بهترین اقامت را برای آنها فراهم می کنند. 

هتل آنا ارومیه

. هتل آنا ارومیه تنها هتل پنج ستاره ارومیه است که از نظر زیبایی و خدمات، فوق العاده بوده و بی همتا می باشد. این هتل ارومیه دارای بهترین امکانات و خدمات با به روز ترین تجیزات است تا رفاه میهمانان مقیم در هتل بیش از پیش تامین شود. این هتل ارومیه، در سال 1394 به بهره برداری رسیده و در میان تمامی هتل های ارومیه، سرآمد است.

هتل آنا ارومیه از یک لابی فوق العاده وسیع و شیک برخوردار می باشد که یک لابی بار هم درون آن وجود دارد. پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اتاق چمدان و ... از جمله امکاناتی هستند که در لابی این هتل پنج ستاره ارومیه تعبیه شده اند. رفتار حرفه ای پرسنل، تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی از ویژگی های هتل می باشد.

هتل های 5 ستاره ارومیه

اتاق های هتل آنا ارومیه

این هتل پنج ستاره ارومیه دارای 21 طبقه ساختمانی و 196 واحد اقامتی می باشد که هر کدام از آن ها به زیبایی طراحی شده اند. این اتاق ها شامل سوئیت های استاندارد، سوئیت رویال، سوئیت دلوکس؛ سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت می شوند که هر کدام متراژ و امکاناتی منحصر به خود را دارد.

اتاق های استاندارد

تنها 26 اتاق از واحد های اقامتی این هتل ارومیه، منحصر به اتاق های استاندارد می شود. متراژ اتاق های استاندارد 32 متر مربع بوده و به بهترین امکانات رفاهی مجهز می باشد. مینی بار عالی، یخچال، سیستم تهویه؛ سرمایش و گرمایش پیشرفته، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز همراه نسکافه و چای، سرویس بهداشتی و حمام و ... تنها بخشی از امکانات این اتاق هستند.

اتاق های دلوکس

اتاق های دلوکس در این هتل 143 باب هستند تا میهمانان از امکاناتی عالی نهایت لذت را ببرند. در داخل این اتاق هم مانند اتاق استاندارد امکانات مشابهی فراهم شده است که تنها قهوه ساز و حمام شیشه ای و وان، از ویژگی های اتاق دلوکس می باشند. متراژ اتاق های دلوکس 38 متر مربع می باشد.

سوئیت لاکچری، سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنت واحد های اقامتی دیگر هتل آنا ارومیه هستند. 

هتل های 5 ستاره ارومیه

رستوران های هتل آنا ارومیه

در هتل پنج ستاره آنا ارومیه 4 رستوران وجود دارد که با بهترین کیفیت غذایی آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. این رستوران ها شامل رستوران هزار و یک شب، رستوران واسابی، رستوران لالونا و لابی بار لاله زار می شود.

هتل های 5 ستاره ارومیه

امکانات هتل آنا ارومیه

در هتل آنا ارومیه امکاناتی فراهم می شود که همه نیاز های مهمانان را برآورده می کند.  مجموعه آبی و ورزشی، خدمات روم سرویس 24 ساعته، پارکینگ، خدمات لاندری، خدمات پذیرش 24 ساعته، گشت درون شهری، اینترنت رایگان و ... از جمله امکانات این هتل می باشند.

 

مجموعه آبی و ورزشی هتل آنا ارومیه

جهت استفاده از استخر؛ سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی هتل باید به طبقات 14 و 15 مراجعه نمایید. ضمن این که حمام ترکی هم در این طبقات قرار داشته و پوستی لطیف و عاری از آلودگی را به شما هدیه می دهد. ساعت خدمت رسانی به بانوان از 9 صبح تا 3 عصر و برای آقایان از ساعت 4 عصر تا 10 شب می باشد.

سالن های هتل آنا ارومیه

سالن همایش و تالار عروسی هتل آنا ارومیه با مجهز ترین سیستم صوتی و تصویری طراحی شده اند. این سالن ها مکانی ایده آل برای برپایی همایش ها یا ضیافت های عروسی می باشد که با برگزاری مراسم عقد یا عروسی در تالار هتل، 1 شب اقامت رایگان را دریافت خواهید کرد. یک اتاق کنفرانس هم برای جلسات کوچک نیز در هتل وجود دارد.

هتل های 5 ستاره ارومیه

قوانین هتل آنا ارومیه

  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس هتل آنا ارومیه

ارومیه - خیابان شهید بهشتی (جاده بند) - خیابان جام جم

هتل دنیز ارومیه

هتل دنیز (مجتمع گردشگری باری) مجموعه‌ای اقامتی، درمانی، ورزشی، گردشگری که در ساحل زیبا و کم‌نظیر دریاچه‌ی ارومیه بنا شده است. این مجتمع از نظر آب و هوایی و مناظر طبیعی در یکی از بی‌ نظیرترین مناطق جغرافیایی کشور قرار گرفته است. از امکانات این هتل می‌توان به سوئیت‌های مستقل، ویلاهای خصوصی، اقامتی ویلایی، سالن همایش جهت برگزاری انواع مراسم: سمینار، نمایشگاه، کنسرت و جشنواره، رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ، استخر آب شور و شیرین، سوارکاری، بیلیارد، دوچرخه‌سواری، تیراندازی(اسکیت تراپ)، فضای بازی کودکان و حیات وحش بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی استان آذربایجان غربی شامل: ارومیه، منطقه انزل ، دریاچه مارمیشو، مهاباد و غار سهولان و پیست اسکی خشاکو اشاره کرد.

هتل های 5 ستاره ارومیه

رستوران و کافی شاپ های هتل دنیز ارومیه

سالن صبحانه خوری هتل دنیز واقع در طبقه اول است. ساعت کاری  سالن صبحانه از ساعت 8:30 الی ساعت 10:30 است.

رستوران هتل دنیز که در محوطه این رستوران واقع شده، عذاهای با کیفیتی را سرو می کند. ساعت کاری این رستوران 13:00 الی 16:00 و 17:00 الی 23:00 است.

هتل های 5 ستاره ارومیه

امکانات هتل دنیز ارومیه

هتل دنیز ارومیه امکاناتی را ارائه می کند که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود. در این هتل خدماتی مانند روم سرویس، پذیرس 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات تور، دستگاه واکس کفش، اینترنت در لابی و اتاق ارائه می شود. از دگیر امکانات این هتل می توان به فروشگاه و غرفه، نمازخانه، سالن همایش و کنفرانس، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، امکانات ورزشی و نمای دریاچه و فضای سبز اشاره کرد. 

هتل های 5 ستاره ارومیه

قوانین هتل دنیز ارومیه

  • پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 5 سال نفر اضافه محاسبه می شود

آدرس هتل دنیز ارومیه

ارومیه (با فاصله 55 کیلومتری) – قوشچی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر