آدرس اقامتگاه های بوم گردی تبریز | اقامتی دلنشین در تبریز

اقامتگاه های بوم گردی تبریز | تجربه حس و حالی قدیمی در تبریز

شهر تبریز یکی از شهر های تاریخی و گردشگر پذیر ایران است و اقامتگاه های بوم گردی آن این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا یک زندگی روستایی را تجربه کنید. در این مقاله به معرفی اقامتگاه های بوم گردی تبریز پرداخته ایم.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز
ویکی گردی:

اقامتگاه های بوم گردی تبریز، اقامتگاه هایی هستند که در دل بافت تاریخی این شهر قرار گرفته اند. این اقامتگاه ها کاروانسرا ها یا خانه های قدیمی هستند که به زیبایی باز سازی شده اند. اقامتگاه های بوم گردی تبریز، امکاناتی متناسب با موقعیت مکانی و دسترسی شان به شهر در اختیار شما قرار می دهند. اگر قصد دارید سفری کم هزینه و تجربه ای جدید داشته باشید، اقامتگاه های بوم گردی تبریز این فرصت را برایتان فراهم می کنند. 

اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی تبریز

اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی، در فاصله ی ۲۱۵ کیلومتری شهر تبریز یک اقامتگاه بوم گردی جذاب و منحصر به فرد برای شما است. این اقامتگاه در نزدیک جنگل و کوهستان واقع شده است و  از فضای سرسبز آن در فصل تابستان می توانید لذت ببرید و یادتان باشد که همه چیز در آن سنتی است. خوشبختانه تا حدود ۱۰۰ نفر پذیرش مسافر دارد. این اقامتگاه در شهر کلیبر قرار دارد و نزدیک قلعه کلبیر به حساب می آید و از بزرگترین اقامتگاه های بوم گردی تبریز محسوب می شود.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی تبریز

استان آذربایجان شرقی ،  شهر کلیبر ،  ۱۰کیلومتری جاده کلیبر به طرف جانانلو

اقامتگاه بوم گردی همای تبریز

اقامتگاه بوم گردی همای تبریز در روستای صخره ای کندوان واقع است. این اقامتگاه در اسفندماه سال 1396 مرمت و به بهره برداری رسید. اقامتگاه بوم گردی هما دارای 2 واحد اقامتی است که با برخورداری از فضای سنتی متناسب با فرهنگ بومیان کندوان، میزبان مهمانان گرامی است. یک باب از سوئیت های اقامتگاه هما در بخش همکف قرار دارد و سوئیت دیگر نیز در بخش فوقانی، که ورودی آن دارای پله می باشد. قرارگیری واحدهای اقامتی در قلب کوه های صخره ای کندوان، فرصتی ایده آل برای تجربه سفری آرامش بخش است. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه همای کندوان در فاصله 22 کیلومتری از شهر اسکو و 55 کیلومتری از شهر تبریز واقع است. این اقامتگاه به دلیل قرارگیری در منطقه ییلاقی و کوهستانی، فاقد سیستم سرمایشی داخل اتاق ها است. افراد سالمند، خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند و یا افرادی که مشکل پیاده روی دارند توجه نمایند که روستای کندوان و ورودی اقامتگاه هما به صورت پلکانی است و فاقد هرگونه بالابر و آسانسور می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بوم گردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی همای تبریز

تبریز ،  شهرستان اسکو ،  روستای کندوان ،  جنب مدرسه قدیمی

اقامتگاه بوم گردی تقی زاده تبریز

این اقامتگاه نزدیک به ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و در فضایی برابر با دو هزار مترمربع در فاصله ۴۰ کیلومتری از شهر تبریز ساخته شده است. به دلیل فاصله اندک این اقامتگاه با شهر اسکو می توانید به راحتی علاوه بر تبریز، به این شهر نیز سر بزنید. همچنین در فاصله ۱۵ کیلومتری از این اقامتگاه، روستای سنگی کندوان قرار دارد که از روستاهای زیبا و توریستی کشورمان محسوب می شود. علاوه بر این ها، برای سفر به این منطقه می توانید از وب سایت الی گشت اقدام به رزرو هتل نمایید.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی تقی زاده تبریز

استان آذربایجان شرقی ، شهر اسکو ، کیلومتر ۶ جاده اسکو به کندوان ،  روستای اسفنجان ،  جنب سنگک پزی تقی زاده

اقامتگاه بوم گردی سیروس رنجبر تبریز

اقامتگاه بوم گردی سیروس رنجبر کندوان تبریز در سال 1397 با هدف خدمت رسانی به گردشگران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. اقامتگاه سیروس رنجبر کندوان دارای 1 واحد اقامتی می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، اقامتگاه سیروس رنجبر در روستای کندوان و در فاصله 56 کیلومتری از شهر تبریز و 21 کیلومتری از شهر اسکو واقع شده است. گردشگران می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان این منطقه، از اقامت در روستای صخره ای و باستانی کندوان لذت ببرند. این روستا به دلیل معماری خاص خود در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. اقامتگاه بوم گردی سیروس رنجبر دارای یک واحد اقامتی است و تنها در اختیار یک خانواده یا یک گروه قرار می گیرد. افراد سالمند، خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند و یا افرادی که مشکل پیاده روی دارند توجه نمایند که اقامتگاه در مسیر شیب دار قرار گرفته است و این مسیر بایستی به صورت پیاده طی شود. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی سیروس رنجبر طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی سیروس رنجبر تبریز

تان آذربایجان شرقی ،  56 کیلومتری جنوب تبریز ،  روستای کندوان، محله گیله جان 

اقامتگاه بوم گردی داریوش کندوان تبریز

اقامتگاه بوم گردی داریوش کندوان تبریز در سال 1396 با هدف خدمت رسانی به گردشگران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه دارای 2 باب سوئیت آجری و یک باب سوئیت صخره ای می باشد، که سوئیت های آجری و صخره ای در فاصله ای حدود 70 متر از یکدیگر قرار گرفته اند. از لحاظ موقعیت مکانی، اقامتگاه داریوش در روستای کندوان و در فاصله 56 کیلومتری از شهر تبریز و 21 کیلومتری از شهر اسکو واقع شده است. گردشگران می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان این منطقه، از اقامت در روستای کندوان و در  قلب کوه های صخره ای لذت ببرند. این روستا به دلیل معماری خاص خود در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. سوئیت های اقامتگاه بوم گردی داریوش به دلیل قرارگیری در منطقه سردسیری، فاقد سیستم سرمایشی می باشند. افراد سالمند، خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند و یا افرادی که مشکل پیاده روی دارند توجه نمایند که روستای کندوان و ورودی اقامتگاه داریوش به صورت پلکانی است و فاقد هرگونه بالابر و آسانسور می باشد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی داریوش طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی داریوش کندوان تبریز

استان آذربایجان شرقی ، 56 کیلومتری جنوب تبریز ،  روستای کندوان ،  مقابل چشمه آب معدنی

اقامتگاه بوم گردی بهار تبریز

خانه سنتی 2 طبقه بهار با 200 متر حیاط و فضایی سرسبز و بسیار دلنشین شامل 7 اتاق به صورت 2 اتاق دو تخته، 2 اتاق چهار تخته، 2 اتاق پنج تخته و یک اتاق شش تخته است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 28 گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان عزیز می بایست از سرویس بهداشتی موجود در هر طبقه ( یک توالت ایرانی و سه توالت فرنگی ) و دو حمام به صورت مشترک استفاده نمایند. نزدیک بودن به بزرگترین بازار سرپوشیده جهان ( بازار سنتی تبریز ) از ویژگی های منحصر به فرد این خانه قدیمی است.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی بهار تبریز

 تبریز، خیابان فلسطین، خیابان بهار شرقی، کوچه حاج تقی پهلوان، پلاک 28

اقامتگاه بوم گردی مولایی تبریز

اقامتگاه بوم گردی مولایی کندوان تبریز در سال 1396 با هدف خدمت رسانی به گردشگران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه دارای 1 واحد اقامتی می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، اقامتگاه مولایی در روستای کندوان و در فاصله 57 کیلومتری شهر تبریز و 21 کیلومتری شهر اسکو واقع شده است. گردشگران می توانند ضمن آشنایی با زندگی بومیان این منطقه، از اقامت در روستای صخره ای کندوان، که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده ‌است، لذت ببرند. واحد اقامتی اقامتگاه بوم گردی مولایی به دلیل قرارگیری در منطقه سردسیری، فاقد سیستم سرمایشی می باشد. اقامتگاه بوم گردی مولایی دارای یک واحد اقامتی است و تنها در اختیار یک خانواده یا یک گروه قرار می گیرد. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی مولایی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی مولایی تبریز

تبریز ، اسکو، روستای کندوان، جنب حمام قدیمی

اقامتگاه بوم گردی گلوسنگ تبریز

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های بوم گردی تبریز، گلوسنگ نام دارد؛ فاصله این اقامتگاه از شهر تبریز زیاد است و به ۱۸۶ کیلومتر می رسد. با این حال، قرارگیری این اقامتگاه در منطقه کلیبر باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. این اقامتگاه در فاصله ۱۰ کیلمتری از قلعه بابک ساخته شده و اطراف آن را درختان احاطه کرده اند. اقامتگاه بوم گردی گلوسنگ طرفیت پذیرش ۱۲ گردشگر را داراست و برای آن ها که می خواهند از دنیا برای مدتی کناره بگیرند، عالی است. چراکه آنتن دهی موبایل در این منطقه کمی ضعیف است.

اقامتگاه های بوم گردی تبریز

آدرس اقامتگاه بوم گردی گلوسنگ تبریز

  استان آذربایحان غربی، کلیبر، روستای گلوسنگ، 5 کیلومتری کلیبر،  2 کیلومتر بطرف جاده جانانلو، روستای گلوسنگ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر