لیست هتل های 4 ستاره قشم | راهنمای سفر به قشم

معرفی هتل های 4 ستاره قشم | اقامتی آرام در قشم

جزیره قشم یکی از جزایر توریستی ایران است و مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند. مسافران با رزرو یکی از هتل های 4 ستاره در قشم می توانند اقامتی لوکس و راحت را تجربه کنند.

هتل های 4 ستاره قشم
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره قشم، به خاطر کم بودن تعداد هتل های 5 ستاره در این جزیره، از شلوغ ترین و پرطرفدارترین هتل ها هستند. این هتل ها با وجود 4 ستاره بودن، امکاناتی به کیفیت هتل های 5 ستاره ارائه می کنند. هتل های 4 ستاره قشم از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار هستند، به طوری که با اندکی پیاده روی می توان به ساحل نیلگون خلیج فارس و یا مراکز تفریحی و تجاری مهم جزیره قشم رسید. با توجه به کم بودن تعداد هتل های لوکس در جزیره قشم، هتل های 4 ستاره قشم گزینه مناسبی برای اقامت هستند.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم در سال 1399 جهت ارائه خدمات به مهمانان گرامی به بهره برداری رسید. این هتل در 7 طبقه بنا شده است و با دارا بودن مجموعا 56 باب اتاق و سوئیت آماده سرویس دهی به گردشگران عزیز می باشد. واحد های اقامتی هتل آوینا در طبقات 4 الی 7 قرار گرفته اند. هتل آوینال دارای امکانات رفاهی مناسب مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ مسقف و اینترنت پر سرعت می باشد. قابل توجه مهمانان گرامی، واحد های هتل آوینا قشم به دلیل شرایط آب و هوایی جنوب، فاقد سیستم گرمایشی می باشند.

هتل های 4 ستاره قشم

امکانات هتل آوینا قشم

کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری

قوانین هتل آوینا قشم

  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
  • به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای خدمات ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، فقط در زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
  • استعمال دخانیات در این هتل ممنوع می باشد.

آدرس هتل آوینا قشم

قشم – میدان ولایت – بلوار باهنر

تلفن هتل آوینا قشم

3300 3522– 076

هتل هانی قشم

هتل چهار ستاره تازه تاسیس هانی قشم در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس، پارک زیتون، قلعه پرتقالی ها، بازار سنتی قدیم قشم و جزایر ناز اشاره نمود. هتل هانی در سه طبقه و ۶۰ باب اتاق به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل های 4 ستاره قشم

امکانات هتل هانی قشم

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، گشت غیر رایگان

قوانین هتل هانی قشم

  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.

آدرس هتل هانی قشم

قشم – بلوار آزادگان – نبش لقمان 11 – میدان شهدا 

تلفن هتل هانی قشم

07635243006

 

هتل آرتا قشم

هتل آرتا در مرکز شهر قشم به فاصله 200 متری از ساحل آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

هتل آرتا با مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون پنج دقیقه پیاده روی و تا اسکله مسافری شهید ذاکری کمتر از پنج دقیقه با اتوموبیل می باشد . مسافت هتل ارتا تا فرودگاه بین المللی قشم 50 کیلومتر می است 

این هتل مجلل در فروردین 1396 افتتاح شده و به دلیل زیبایی ، راحتی و ساختار استاندارد مروارید قشم لقب گرفته است .44 اتاق دو تخته و چهار سوییت یک خوابه که بعضا دارای چشم انداز دریا می باشند همراه با پرسنل خون گرم و مهربان زینت بخش تعطیلات شما خواهند بود و خاطره خوشی را در جزیره عجایب هفتگانه برای شما خلق خواهند نمود.

هتل های 4 ستاره قشم

امکانات هتل آرتا قشم

رستوران، کافی شاپ، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، پارکینگ

قوانین هتل آرتا قشم

  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

آدرس هتل آرتا قشم

قشم ، بلوار شهید بهشتی

تلفن هتل آرتا قشم

09177698482

 

هتل ارم قشم

هتل چهار ستاره لوکس ارم قشم واقع در بلوار آزادگان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. ساختمان هتل در ۵ طبقه بنا گردیده و دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی با کلاس های متفاوت و امکانات مدرن می‌باشد. از امتیازات این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز تجاری و ساحل خلیج نیلگون فارس اشاره کرد. هتل ارم قشم با کادری مجرب و آموزش دیده و محیطی دلنشین، پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد.

لازم به ذکر است اتاق های کلاس B و C در لابی ۱ و ۲ واقع می‌باشند.

هتل های 4 ستاره قشم

امکانات هتل ارم قشم

رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، سالن آمفی تئاتر

قوانین هتل ارم قشم

  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، بین 2 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

آدرس هتل ارم قشم

قشم، بلوارآزادگان، روبروی شیلات

تلفن هتل ارم قشم

3-35229080-076

 

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی در 11 کیلومتری قشم است. این هتل قبل‌ها به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده. هتل ساحل طلایی از همه نظر هتلی بی‌نظیر در قشم است و طیف گسترده‌ای از خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ساحل اختصاصی هتل بسیار تمیز و خلوت است  علاوه بر این‌ها مسافران می‌توانند لذت ماهیگیری  را در اسکله‌ی تفریحی هتل تجربه کنند.  هتل ساحل طلایی  چند نوع واحد اقامتی دارد: سوئیت و اتاق معمولی،سوئیتهای وی آی پی، دوبلکس دوطبقه   هم دارند. رستوران ساحلی دوطبقه با نمای رو به دریا و آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل همواره برای مسافران خاطرات خوشی رقم زده. هتل ساحل طلایی در جاده‌ی ساحلی جنوبی و در کنار زیارتگاه شاه شهید واقع شده. این هتل کمتر از ۲۰ دقیقه با یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز قشم فاصله دارد. دره‌ی ستاره‌ها با قدمتی دو میلیون ساله، یکی از جاذبه‌های طبیعی قشم است که صحبت از آن همیشه با داستان‌ها و گاهی خرافه‌های جالبی همراه بوده. اقامت در هتل ساحل طلایی و بازدید از این نقاط دیدنی می‌تواند بدل به یکی از بهترین تجربیات مسافران قشم شود.

 

امکانات هتل ساحل طلایی قشم

تاکسی سرویس، تالار های چند منظوره، روم سرویس، ساحل اختصاصی، مسیر دوچرخه سواری، پارک بازی کودکان

قوانین هتل ساحل طلایی قشم

  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.
  • پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم

قشم - جاده ساحلی جنوبی - جنب زیارتگاه شاه شهید

تلفن هتل ساحل طلایی قشم

7635342919 - 076

11 - 33387510 - 076

هتل های 4 ستاره قشم

هتل آتامان قشم

هتل چهار ستاره آتامان قشم واقع در بلوار گلستان در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل نوساز در ۴ طبقه اقامتی بنا و دارای ۵۸ باب واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ گردیده است. هتل آتامان در فضایی آرام و دلنشین با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران و میهمانان جزیره زیبای قشم می‌باشد.

هتل های 4 ستاره قشم

امکانات هتل آتامان قشم

رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه

قوانین هتل آتامان قشم

  • در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است
  • اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند.
  • واردکردن خسارت به اتاق و أموال هتل، جریمه دارد و هرگونه خرابی وسایل اتاق، توسط پرسنل هتل بررسی می‌شود.
  • پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است

آدرس هتل آتامان قشم

قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

تلفن هتل آتامان قشم

07635245035

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر