آدرس و تلفن هتل پارسیان صفائیه یزد | تنها هتل پنج ستاره یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد | رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد از مجموعه 22 هتل پارسیان موجود در کشور است. این هتل به عنوان تنها هتل 5 ستاره استان یزد، امکانات بی نظیری را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد.

هتل پارسیان صفائیه یزد
ویکی گردی:

هتل پارسیان صفائیه یزد، تنها هتل 5 ستاره یزد، در منطقه ای خوش آب و هوا در شهر بادگیر ها واقع شده است. آثار تاریخی شهر یزد چنان زیاد و مشهورند که هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. هتل پارسیان صفائیه یزد، به عنوان تنها هتل 5 ستاره یزد و از بهترین هتل های یزد، امکانات با کیفیتی را در اختیار مسافران قرار می دهد. همچنین هتل پارسیان صفائیه یزد در منطقه ای از شهر یزد واقع شده که امکان دسترسی به اماکن تاریخی و فرهنگی دیگر را برای اقامت کنندگان آسان تر کرده است. اگر قصد انتخاب هتل پارسیان صفائیه یزد به عنوان اقامتگاه را دارید، این مقاله را از دست ندهید. 

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه یزد، در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق یزد با دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر یزد با امکانات کامل رفاهی و تجهیزات مدرن، آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران یزد است. هتل صفائیه از سه بخش هتل جدید و قدیم و فاز تشکیل می شود. هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با خصوصیات منحصر به فرد است که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شد. هتل قدیم با مسافت ۵ دقیقه ای از هتل جدید قرار دارد که به آن هتل باغ نیز گفته می شود. هتل باغ در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرد. آخرین بازسازی هتل باغ در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. فاز یک و دو در سال ۱۳۷۸ بین هتل جدید و هتل باغ ساخته شدند. این قسمت از هتل دارای یک حیاط مرکزی دایره ای شکل است که اتاق ها دور این حیاط ساخته شده اند.‌ هتل پارسیان صفائیه دارای سه سالن کنفرانس و تشریفات است که هر یک جزو مطرح ترین سالن ها در یزد شناخته می شوند و میزبانی اکثر مراسم های مهم شهری را به عهده دارند. سالن کنفرانس نظامیه در هتل جدید و سالن های خیام و حافظ در هتل باغ با ظرفیتی در حدود ۳۰۰ نفر امادگی پذیرایی و میزبانی از مراسم را دارند. 

هتل پارسیان صفائیه یزد

اتاق های هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل باغ دارای 46 ویلا در میان باغی سرسبز قرار گرفته و هتل جدید با 105 باب اتاق، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت، اکونومی و اتاق‌های ویژه‌ای است که می‌توانید به مدت 10 ساعت و بدون صبحانه در آن اقامت داشته باشید که قیمت آن پایین‌تر از اتاق‌های دیگر است. امکانات و کیفیتی که در اتاق‌های هتل جدید در انتظارتان است، نسبت به هتل قدیمی، بیشتر است.امکانات اتاق های هتل 5 ستاره صفائیه یزد مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا برای یک هتل 5 ستاره هستند. امکاناتی شامل روم سرویس، لوازم بهداشتی، مینی بار، تلفن، تلویزیون، کمد لباس، چای ساز، حمام که در بعضی واحدها دارای وان و دوش هستند، صندوق امانات و بسیاری از امکانات دیگر که اقامت را برایتان دلچسب و راحت می‌کند. سرویس بهداشتی موجود در اتاق، فرنگی است منتها در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی نیز در کنار فرنگی تعبیه شده است.  

هتل پارسیان صفائیه یزد

رستوران ها و کافی شاپ های هتل صفائیه یزد

وقت آن رسیده که از خودتان پذیرایی کرده و دلی از عزا دراورید. رستوران چهارسوق هتل در طبقه همکف هتل جدید قرار دارد. بنابراین مهمانان هتل باغ برای صرف غذا بایستی به هتل جدید بیایند. کنار رستوران چهارسوق رستوران چوبی هتل قرار گرفته است که دکور آن کاملا چوب است و تنور داغ برای پخت نان آماده است. سه کافی شاپ در هتل وجود دارد که شرایط را برای خاطره سازی در یک عصر دل انگیز مهیا می‌کند. در ورودی هتل، شاهد میز و صندلی و فضای تابستانه‌ای هستید که متعلق به کافی شاپ آب نما است. مهمانان هتل باغ می‌توانند در وسط باغ از فضای شیشه‌ای کافی شاپ آلما استفاده کنند. اگر دلتان هوس فست فود کرد، از این کافی شاپ استفاده کنید. در طبقه -1 هتل جدید، کافی شاپ کلاه فرنگی قرار دارد که مزه نوشیدنی فوق العاده و گوارای آن تا مدت‌ها زیر زبان‌تان خواهد ماند.

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

فاصله هتل صفائیه یزد تا مکان های مهم 

زمان تا دخمه زرتشتیان : ۱۱ دقیقه با خودرو

زمان تا مسجد جامع : ۱۸ دقیقه با خودرو

زمان تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد : ۱۹ دقیقه با خودرو

زمان تا پایانه مسافربری یزد : ۲۰ دقیقه با خودرو

زمان تا ایستگاه راه آهن یزد : ۱۳ دقیقه با خودرو

 زمان تا میدان امیر چخماق : ۱۵ دقیقه با خودرو

قوانین هتل پارسیان صفائیه یزد

ساعت تحویل دادن: 14

ساعت تحویل گرفتن: 12

اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.

پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌‌باشد.

پذیرش با صیغه‌نامه رسمی حتما با ارائه شناسنامه امکان‌پذیر می‌باشد.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان محاسبه می‌گردد.

رزرو هتل صفائیه یزد

امکان رزرو هتل صفائیه یزد به صورت آنلاین برای مسافران، در سایت این هتل فراهم شده است

safaiyeh.pih.ir

هتل پارسیان صفائیه یزد

رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد

www.safaiyeh.pih.ir

آدرس و تلفن هتل صفائیه یزد

آدرس هتل صفائیه یزد

یزد ، خیابان تیمسار فلاحی ، میدان امام حسن (ع) ، هتل پارسیان صفائیه یزد

تلفن هتل صفائیه یزد

0353826021115

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر