معرفی هتل های 4 ستاره یزد | آدرس و شماره تلفن هتل های 4 ستاره یزد

لیست هتل های 4 ستاره یزد | راهنمای سفر به یزد

هتل های 4 ستاره یزد، هتل هایی با بافت تاریخی و دکوراسیونی مدرن هستند. اگر می خواهید با صرف هزینه کمتر، از امکانات بهتری بهره مند شوید، هتل های 4 ستاره یزد انتخاب مناسبی هستند.

هتل های 4 ستاره یزد
ویکی گردی:

هتل های 4 ستاره یزد، هتل هایی هستند که در بافت تاریخی استان یزد ساخته شده اند. بیشتر این هتل ها  خانه ها و کارونسراهای قدیمی هستند که بازسازی شده اند. شما با اقامت در هتل های 4 ستاره یزد، با هزینه کمتر می توانید خدماتی با کیفیت هتل های 5 ستاره دریافت کنید. همچنین هتل های 4 ستاره یزد با بافت قدیمی که دارند تجربه اقامت در هتلی با معماری قدیمی و خدمات مدرن را برای شما به ارمغان می آورند.

هتل تهرانی یزد

هتل چهار ستاره تهرانی یزد در سال ۱۳۸۱ افتتاح و در شهر کویری و تاریخی یزد واقع گردیده است. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، بافت تاریخی از جمله باغ دولت آباد، مسجد جامع، میدان امیر چخماق اشاره نمود. شایان ذکر است این هتل به دعوت کشور اسپانیا، در همایش برگزیدگان صنعت هتل‌داری و کیفیت غذا شرکت کرده و به عنوان برنده بیست و هشتمین جایزه بین المللی هتل‌داری و کیفیت غذا با نام انحصاری فیتور معرفی گردید. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مشا میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات هتل تهرانی یزد

 روم سرویس، صبحانه، کمد لباس، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، مینی بار با هزینه

رزرو هتل تهرانی یزد

برای رزرو هتل تهرانی یزد می توانید به سایت های رزرو هتل مانند www.eghamat24.com مراجعه کنید.

آدس هتل تهرانی یزد

یزد، میدان ابوالفضل، ابتدای بلوار جانباز

تلفن هتل تهرانی یزد

03537215515-9

هتل های 4 ستاره یزد

هتل راه و ما یزد

هتل چهار ستاره راه و ما یزد در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. از ویژگی های این هتل می‌توان دسترسی آسان به اماکن تاریخی و همچنین نزدیکی به مراکز خرید اشاره نمود. این مجموعه در فاصله ۱۵ کیلومتری از فرودگاه و ۵ کیلومتری از راه آهن واقع شده است. با اقامت در هتل راه و ما سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

امکانات هتل راه و ما یزد

 میزتحریر، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، میزتحریر، سیستم تهویه مطبوع دراتاق

رزرو هتل راه و ما یزد

برای رزرو هتل راه و ما یزد سایت های مختلف، خدمات رزرو هتل ارائه می  کنند.

www.eghamat24.com

آدرس هتل راه و ما یزد

یزد، صفائیه، میدان ریاضی، بلوار ابن سینا

تلفن رزو هتل راه و ما یزد

1685

هتل های 4 ستاره یزد

هتل داد یزد

هتل داد به عنوان یکی از هتل های ۴ستاره استان یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی است. این مجموعه در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد. هتل داد دارای ۸۸ باب اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اتاق های متصل به هم ( چهار تخته)، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. خدمات رفاهی این مجموعه شامل دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف(با ظرفیت محدود) و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است. مجموعه داد تمام تلاش خود را کرده است تا با در نظر گرفتن سلیقه ها و انتظارات متفاوت، خدمات نوین و بدون نقصی را به شما عزیران ارئه دهد.

معماری برجسته و دلربای این هتل شما را مجاب می کند تا با فنجانی چای ساعت ها در حیاط مرکزی آن بنشینید و لحظاتی را ثبت کنید که یادآوری اش همواره دلتان را روشن نگه دارد. پشت بام این هتل بدون شک زیباترین قسمت های این بناست که می توان رخ به رخ با تاریخ، سطر به سطر تاریخ و فرهنگ این شهر را مرور کرد.

امکانات هتل داد یزد

هتل داد یزد به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استان یزد، امکانات خوبی را در برمی گیرد. از این امکانات می توان به مجموعه آبی، گیفت شاپ، پارکینگ اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته و تاکسی سرویس اشاره کرد. 

امکانات دیگر هتل  داد یزد می توان به رستوران، کافی شاپ و سالن مراسم و خدمات اشاره کرد.

رزرو هتل داد یزد

برای رزرو خدمات در هتل داد یزد می توانید به سایت این هتل www.dadhotel.com  مراجعه کنید.

آدرس  هتل داد یزد

یزد – خیابان دهم فروردین

تلفن هتل داد یزد

۳۶۲۲۹۴۰۰-۸ ۰۳۵

هتل های 4 ستاره یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل ۴ ستاره باغ مشیر الممالک در حاشیه بافت قدیم شهر تاریخی یزد می‌باشد. این باغ در اواخر دوره قاجار ساخته شد و در سال ۱۳۷۹ با ایجاد تغییراتی در ساختمان بنا و کاربری از فضاهای این مجموعه تبدیل به هتل شد. هتل مشیر الممالک به وسعت ۱۳۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین هتل باغ ایرانی با تجهیزات سنتی و در عین حال مجهز به امکانات رفاهی مدرن مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجموعه در یکی از ورودی شهر قرار گرفته و از طریق خیابان‌های اطراف به راحتی به کلیه نقاط شهر دسترسی دارد. محوطه زیبای باغ، فواره‌ها و نهر آب جاری و معماری اصیل ایرانی، این هتل باغ را به یکی از جاذبه‌های توریستی یزد تبدیل نموده است. این هتل در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

امکانات هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد، به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره یزد امکاناتی را با کیفیت مورد انتظار ارائه  می دهد. این امکانات شامل :

 رستوران، کافی شاپ، سالن خدمات و مراسم، مینی بار، پاور سوئیچ، صندوق امانات داخل و خارج اتاق ها 

می شود.

رزرو هتل باغ مشیر الممالک

رزرو هتل از طریق www.hotelgardenmoshir.com امکان پذیر می باشد. 

آدرس هتل باغ مشیر الممالک

یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر، هتل باغ مشیرالممالک یزد

تلفن هتل باغ مشیر الممالک یزد

35239760-65-035

هتل های 4 ستاره یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد در اولین شهر خشتی جهان و کنار یکی از بناهای تاریخی مشهور یزد، دخمه زرتشتیان واقع شده است. نمای بیرونی هتل از آجر و کاهگل و به صورت حیاط مرکزی طراحی شده و معماری داخلی آن مدرن می‌باشد. این هتل دارای 138 اتاق دو تخته و سه تخته، 12 سوئیت VIP، دو سالن جشن، سالن کنفرانس، سالن جشن تولد، فضای ورزشی بوت کمپ، رستوران صبحانه، رستوران ناهار و شام، کافی شاپ داخل لابی، کافی شاپ حیاط مرکزی (آوین)، روم سرویس 24 ساعته و غرفه صنایع دستی و ترمه می‌باشد. هتل در منطقه صفائیه یزد در دامنه کوه مجاور جاده کمربندی کرمان- یزد و شیراز و نیز روبروی نمایشگاه بین المللی یزد واقع شده است. فاصله این هتل از مرکز شهر و مراکز خدماتی 10 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می‌باشد.

امکانات هتل ارگ جدید یزد

 کافی شاپ، رستوران، سالن همایش، عروسی و تولد، بوت کمپ، آرایشگاه، مرکز تجاری و غرفه فروش، پارکینگ رایگان روباز و مسقف، روم سرویس 24 ساعته، میز دربان

و انواع و اقسام امکانات دیگر در این هتل ارائه  می شوند.

رزرو هتل ارگ جدید یزد

برای رزرو خدمات در هتل ارگ جدید یزد می توانید به وب سایت این هتل مراجعه کنید.

www.yazdarghotel.com

آدرس هتل ارگ جدید یزد

یزد - صفائیه - بلوارشهیدان اشرف- بلوار مناجات - جنب بوستان مهرآوران - هتل ارگ یزد

تلفن هتل ارگ جدید یزد

035-38285000

هتل های 4 ستاره یزد

هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان از سری هتل‌های زنجیره‌ای مهر در قلب شهر تاریخی یزد قرار گرفته است. فهادان در ساختمانی تاریخی معروف به خانه تهرانی‌ها در دوره قاجاریه احداث گردیده و قدمت آن به ۲۵۰ سال پیش باز می‌گردد. این هتل به عنوان اولین هتل موزه ایران در دو طبقه با ۳۰ باب اتاق به ثبت آثار تاریخی رسیده است. از مزایای این مجموعه میتوان به نزدیکی به آثار باستانی از جمله: زندان اسکندر، خانه لاریها، خانه ملک زاده و زور خانه ابوالفضل اشاره نمود. از خصوصیات منحصر به فرد این هتل موزه وجود گنجینه‌های مختلف از آثار تاریخی و قدیمی است که جذابیت های بصری خاصی را برای گردشگران ایجاد نموده است. هتل فهادان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات هتل موزه فهادان یزد

هتل موزه فهادان، امکاناتی را در اختیار مسافران قرار می دهد تا راحت ترین اقامت را در طول سفرشان تجربه کنند. از این امکانات می توان به کمد لباس، اینترنت در اتاق و صبحانه رایگان نام برد.

امکانات دیگر این هتل شامل

 چای ساز، لوازم بهداشتی، آباژور، سیستم اطفا حریق در اتاق 

می شود.

رزرو هتل موزه فهادان یزد

سایت هتل موزه فهادان یزد برای رزرو خدمات در این هتل www.fahadan.mehrchainhotels.com می باشد.

آدرس هتل موزه فهادان یزد

یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان، مقابل زندان تاریخی اسکندر

تلفن هتل موزه فهادان یزد

03536303030

هتل های 4 ستاره یزد

هتل آنتیک ملک التجار یزد

هتل آنتیک ملک التجار در خانه ای  تاریخی به همین نام تاسیس شده است. این خانه متعلق به فردی به نام حاجی علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده است. وی لقب ملک التجار را  از سوی پادشاه وقت، ناصر الدین شاه به دلیل عملکرد مثبتش در حوزه تجارت دریافت کرده بود. این خانه تا چهار نسل بعد از او در اختیار خانواده اش بود و در آنجا زندگی می کرده اند. ورودی آن کوچه ای باریک و دراز و با دیوار هایی بلند است. این خانه از اتاق های متعددی تشکیل شده است که هر اتاق ویژ گی های خاص خود را دارد. دیوار و سقف اکثر اتاق ها نقاشی شده است که بعضا از آب طلا برای نقاشی بهره برده اند. نقاشی های زیبا و دیدنی این خانه اثر هنرمندان شیرازی است که طی  روایتی 10 سال به طول انجامیده است . این آثار هنری از لحاظ اسلوب کاملا با نقاشی های عمارت نارنجستان شیراز هماهنگی دارد.

قسمت های مختلف خانه: ورودی زیبا، هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، بهارخواب، شاه نشین، ستون های چوبی شگفت انگیز، حیاط جالب، بادگیر زیبا، حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی که قسمت های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط می کند، اتاق آیینه و ... بر زیبایی این بنا افزوده است.

هتل آنتیک ملک التجار اولین هتل خشتی در جهان است که از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای بیست و دو اتاق، با ظرفیت 45 تخت می باشد و به دلیل زیبایی های منحصربه فردش مکانی ایده آل برای میهمانان و گردشگران با سلیقه و در جستجوی آرامش و زیبایی می باشد. همچنین حیاط مرکزی و زیرزمین آن به عنوان رستوران سنتی با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و قهوه خانه آمادگی کامل برای برگزاری مراسم، جشن های عروسی، تولد و همچنین سمینارهای مختلف را دارد.

امکانات هتل آنتیک ملک التجار یزد

 سرویس کامل، جکوزی در اتاق های وی آی پی، سیستم ھای گرمایشی و سرمایشی مدرن، پارکینگ مشترک با هتل سنتی مهر، صندوق امانات، پوشش کامل بیمه برای گردشگران

رزرو هتل آنتیک ملک التجار یزد

www.malek.mehrchainhotels.com

آدرس هتل آنتیک ملک التجار یزد

یزد، خیابان قیام، بازار پنجه علی

تلفن هتل آنتیک ملک التجار یزد

03536226005

هتل های 4 ستاره یزد

هتل آواسا یزد

هتل آواسا یزد در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. این هتل در نزدیکی بافت تاریخی یزد با وسعتی حدود ۸۰۰ متر بنا گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن تاریخی از جمله مجموعه خان، بازارهای سنتی یزد، مجموعه امیرچخماق و پارک وحشی بافقی اشاره نمود. این هتل در ۳ طبقه و با ۲۷ باب اتاق به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات هتل آواسا یزد

 سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، پاورسوئیچ، تلفن در اتاق، رستوران، کافی شاپ

رزرو هتل آواسا یزد

برای رزرو خدمات در هتل آواسا یزد می توانید به سایت این هتل مراجعه کنید.

www.avasahotel.com

آدرس هتل آواسا یزد

یزد، خیابان مهدی، جنب پارک وحشی بافقی

تلفن هتل آواسا یزد

۰۹۱۳۳۵۷۸۳۲۲

هتل های 4 ستاره یزد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر