معروف ترین هتل های رشت | لیست بهترین هتل های رشت

بهترین هتل های رشت | آدرس و تلفن بهترین هتل های رشت

شهر رشت از سرسبز ترین شهر های ایران است و به همین علت گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. بهترین هتل های رشت با در نظر گرفتن تمام سلایق و سنین، سعی می کنند بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار دهند.

بهترین هتل های رشت
ویکی گردی:

بهترین هتل های رشت، هر ساله پذیرای صد ها هزار گردشگر از سراسر ایران هستند. شهر رشت از نظر اقلیم آب و هوایی و همچنین پوشش گیاهی، یکی از سرسبز ترین شهر های ایران است به همین خاطر مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. شناخت بهترین هتل های رشت، یکی از مراحل برنامه ریزی برای سفر به این شهر زیباست. ما در این مقاله سعی داریم بهترین هتل های رشت برای اقامت را به شما معرفی کنیم. 

هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس زیباترین و جزو بهترین هتل های رشت در استان گیلان است. این هتل 5 ستاره در بهترین منطقه شهر رشت واقع شده است و دارای 5 طبقه و 96 واخد اقامتی با امکانات رفاهی کامل می باشد. این هتل به دلیل موقعیت ممتاز خود از لحاظ قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی بسیار عالی به فرودگاه، اماکن تفریحی و تاریخی و نیز راه های اصلی عملا به عنوان تنها انتخاب مناسب مقامات و مسافران این خطه سر سبز به شمار می آید.

هم چنین با فراهم نمودن امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام، نوید بخش اقامتی بی نظیر در شهر باران می باشد. هم چنین اقامت در هتل کادوس رشت با قرارگیری در موقعیت مناسب جغرافیایی، نزدیکی به شهرهای آستارا، بندر انزلی، لاهیجان و زیبا کنار را به دنبال دارد و دسترسی به بازار ها و مرکز شهر را آسان نموده است.

آدرس هتل کادوس رشت

رشت- بلوار آزادی- خیابان منظریه

تلفن هتل کادوس رشت

01333365070

بهترین هتل های رشت

هتل شبستان رشت

هتل چهار ستاره شبستان رشت در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در با موقعیت مکانی عالی بنا گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله موزه رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم، مسجد چله خانه و پارک سبزه میدان اشاره نمود. هتل شبستان در شش طبقه و ۱۹ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد. کنیم اتاق های تیپ A ، B ، C از لحاظ متراژ، امکانات و دید اتاق با یکدیگر متفاوت است.

آدرس هتل شبستان رشت

رشت- فلکه گلسار- ابتدای خیابان بنت الهدی

تلفن هتل شبستان رشت

01333110033

بهترین هتل های رشت

هتل معین فومن رشت

هتل پنج ستاره معین فومن که یکی از بهترین هتل های رشت محسوب می شود، در استان سر سبز گیلان و در فاصله 25 کیلومتری از شهر رشت و فرودگاه بین المللی سردار جنگل در محور اصلی شهرک تاریخی ماسوله و در مجاورت منطقه تاریخی و کوهستانی قلعه رودخان در محیطی آرام و چشم اندازی رویایی قرار گرفته است.

پس چه فرصتی بهتر از این که همه ی این زیبایی ها را با اقامت در هتل معین، با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، تجربه نمایید. این هتل در 4 طبقه و 65 واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل معین فومن رشت

رشت- فومن- کیلومتر 3 محور گردشگری ماسوله

تلفن هتل معین فومن رشت

01334734458

بهترین هتل های رشت

هتل پوریا رشت

هتل پوریا رشت در سال 1380 به بهره برداری رسید. این هتل دارای پنج طبقه و 80 واحد اقامتی می باشد، که پراکندگی آنها در طبقات اول تا سوم است. طبقات چهارم و پنجم هتل پوریا نیز به سالن چند منظوره جهت برگزاری همایش ها و مجالس عروسی، با امکانات پیشرفته اختصاص یافته است. از مزایای هتل چهار ستاره پوریای رشت می توان به فاصله کم هتل تا دریا، مراکز خرید و منطقه آزاد اشاره کرد.

قابل توجه مهمانان گرامی هتل پوریا در فاصله 33 کیلومتری از رشت و 22 کیلومتری از بندرانزلی، بعد از منطقه آزاد واقع شده است.

آدرس هتل پوریا رشت

گیلان – کیلومتر 33 جاده رشت به انزلی – جاده زیباکنار – بعد از منطقه آزاد

تلفن هتل پوریا رشت

01334437320

بهترین هتل های رشت

هتل پامچال رشت

هتل پامچال یکی از بهترین هتل های رشت می‌باشد که جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ بازسازی انجام داده است. از بهترین ویژگی های این مجموعه می‌توان دسترسی آسان به مرکز شهر و بازدید از اماکن تاریخی همچون بازار سنتی، موزه میراث روستایی گیلان و میدان تاریخی شهرداری رشت اشاره نمود. مدیریت و پرسنل این هتل در تلاش اند تا شما میهمانان گرامی اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید. 

آدرس هتل پامچال رشت 

رشت- توشیبا- خیابان 15 خرداد

تلفن هتل پامچال رشت

01333663822

بهترین هتل های رشت

هتل صبوری رشت

هتل آپارتمان صبوری رشت در فروردین ماه سال 1394 به بهره برداری رسید. این هتل در پنج طبقه بنا شده و دارای 12 واحد اقامتی است. هتل صبوری رشت با قرار گیری در استان سرسبز گیلان، میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف می باشد. مهمانان گرامی می توانند با اقامت در هتل آپارتمان صبوری به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی داشته باشند. فاصله هتل سه ستاره صبوری رشت تا برخی اماکن تاریخی و مذهبی از جمله ساختمان تاریخی شهرداری سابق رشت و حرم مطهر حضرت فاطمه اخری، حدود سه کیلومتر می باشد که مزیت این هتل محسوب می شود

آدرس هتل صبوری رشت

رشت- خیابان رسالت- پشت پمپ بنزین خطیبی- روبروی پارک شهید گلستان

تلفن هتل صبوری رشت

01333355268

بهترین هتل های رشت

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت نیز یکی دیگر از بهترین هتل های رشت است که در قلب شهر رشت و میدان تاریخی شهرداری قرار گرفته، میدانی متعلق به دوره پهلوی که ساختمان آن جزو نماد های شهر رشت به شمار می‌ رود. هتل اردیبهشت علاوه بر اینکه خودش هتل خوبی است و خوش مسیر است.

هم چنین رستوران معروف و بسیار خوبی هم دارد که به لذیذ بودن غذاهای محلی‌ اش شهره است. هتل اردیبهشت دارای اتاق‌ها دو و سه تخته است که مجهز به سرویس بهداشتی و مبلمان هستند. این هتل برای علاقه مندان خرید هم گزینه خوبی است، چرا که با مرکز خرید گلسار چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد.

آدرس هتل اردیبهشت رشت

رشت- میدان شهرداری- جنب مخابرات

تلفن هتل اردیبهشت رشت

01333229210

بهترین هتل های رشت

هتل پارک رشت

هتل پارک یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر رشت، واقع در استان گیلان است. این هتل ۱۸ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به پارکینگ، اینترنت در قسمت لابی و تاکسی سرویس اشاره کرد. واحدهای هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. هتل تا فرودگاه ۴۵ دقیقه با ماشین، تا ایستگاه راه‌آهن ۵۴ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری ۲۵ دقیقه با ماشین، تا روستای ماسوله ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با ماشین، تا قلعه رودخان ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه با ماشین، تا ساحل جنگلی گیسوم ۲ ساعت با ماشین، تا بندر انزلی و مرداب انزلی ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه با ماشین، تا دریاچه سقالکسار ۴۱ دقیقه با ماشین، تا موزه میراث روستایی گیلان ۳۱ دقیقه با ماشین، تا پارک ملت رشت ۱۱ دقیقه با ماشین، تا خانه میرزا کوچک خان جنگلی ۹ دقیقه با ماشین و تا باغ محتشم ۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد. 

آدرس هتل پارک رشت

رشت- میدان شهرداری- خیابان امام

تلفن هتل پارک رشت

01333224915

بهترین هتل های رشت

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت در منطقه کوچصفهان رشت واقع شده است. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. کوچصفهان یکی از مناطق خوش آب و هوا در شمال کشور به شمار می رود که تا شهر رشت ۱۵ کیلومتر فاصله دارد، با اقامت در این هتل زیبا مطمئنا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به شهرهای دیگر استان است، همچنین به دلیل قرارگیری در خارج از محدوده ترافیک با خیال راحت و بدون هیچ ترافیکی می توانید به جاذبه های دیدنی شهر رشت دسترسی داشته باشید. هتل غدیر رشت دارای ساختمانی یک طبقه همراه با همکف است، به همین دلیل نیازی به آسانسور ندارید.

لازم به ذکر است، در این هتل ۱۷ باب اتاق وجود دارد و همگی در طبقه اول واقع شده اند. در حالت کلی این هتل دارای ظرفیت ۴۰ نفره است. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در هتل غدیر برای دسترسی آسان به شهرهایی مانند انزلی یا لاهیجان کمتر از ۱ ساعت زمان نیاز دارید.

آدرس هتل غدیر رشت

کوچصفهان- کمربندی امام رضا- نرسیده به میدان امام رضا (15 کیلومتری رشت)

تلفن هتل غدیر رشت

01334557390

بهترین هتل های رشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر