آشنایی با بهترین هتل های کاشان، هتل سنتی کاشان

لیست هتل های کاشان | آدرس و اطلاعات هتل ها

اگر شما هم قصد سفر به کاشان را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با ­هتل‌­های کاشان بیشتر آشنا شوید.

هتل های کاشان
ویکی گردی:

بدون شک برای سفر به شهر کاشان، لیست هتل های کاشان در اولویت است. انتخاب هتل خوب برای اقامت چند روزه یکی از بخشهای اصلی اقامت در یک شهر گردشگری است.کاشان نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایران دارد و سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان است؛ به همین منظور هتل های کاشان در این شهر،  به تعداد زیاد احداث شده‌اند تا مسافران سفری آرام ودلپذیر داشته باشند. اگر شما هم قصد سفر به کاشان را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با ­هتل­ های کاشان بیشتر آشنا شوید.

کاشان، مشهور به دارالمومنین، به عنوان مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران شناخته می شود. این شهر حدود ۷۰۰۰ سال قدمت شهرنشینی دارد و عده‌ای از مورخان بر این باورند که کاشان با اصالت‌ترین و اولین شهر ایران و جهان است.

هتل نگارستان کاشان

هتل 4 ستاره نگارستان که در سال 1390 به بهره برداری رسید، شامل 9 طبقه و 56 اتاق است. واحدهای اقامتی در طبقات دوم تا نهم هتل قرار دارند، که در هر طبقه 7 اتاق موجود است؛ برخی از اتاق های دو تخته و سه تخته در فاز قدیمی هستند و بازسازی نشده اند؛ همچنین اتاق های فاز قدیمی فاقد تلویزیون و کتری برقی می باشند. رستوران هتل نیز در طبقه اول قرار دارد. هتل چهار ستاره نگارستان کاشان، با امکانات و تجهیزات مدرن و برخورداری از استانداردهای بین المللی، خدمات و سرویس های مورد نیاز را در بخشهای مختلف هتل به میهمانان ارائه می کند. قابل ذکر است که این هتل در نزدیکی باغ فین کاشان قرار دارد.

امکانات هتل نگارستان کاشان: فروشگاه و غرفه، کتابخانه، فروشگاه صنایع دستی، اتاق عقد، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، سالن برگزاری نمایشگاه، تالار عروسی، کافی نت

امکانات ورزشی و تفریحی: سالن بدنسازی، ماساژ، پینگ پنگ،  بیلیارد، اتاق بازی

آدرس هتل نگارستان کاشان: کاشان - خیابان امیرکبیر - جنب باغ تاریخی فین کاشان

هتل نگارستان

 

هتل وندا در کاشان

هتل 4 ستاره وندا کاشان در سال 1399 به بهره برداری رسید. این هتل در 4 طبقه منفی و 5 طبقه مثبت بنا شده است، که بخش اقامتی هتل وندا در طبقه چهارم و شامل 40 واحد اقامتی می باشد. هتل وندا جنب مجتمع تجاری کاشان مال واقع شده است و تا تپه سیلک  حدود 1 کیلومتر  و باغ فین کاشان 3 کیلومتر فاصله دارد. همچنین از هتل وندا کاشان با پیمودن حداکثر مسافت 6 کیلومتر می توان از دیگر جاذبه های گردشگری کاشان همچون خانه تاریخی طباطبایی، خانه بروجردی ها، تیمچه امین الدوله، مسجد آقا بزرگ، مسجد جامع و بازار سنتی کاشان بازدید کرد.

امکانات هتل: فروشگاه و غرفه، اتاق میهمانی و جلسات کاری،

امکانات ورزشی و تفریحی: سالن بدنسازی، شهربازی

آدرس: کاشان – بلوار امام رضا (ع) – جنب مجتمع تجاری کاشان مال

هتل وندا کاشان

 

هتل امیرکبیر کاشان

هتل 3 ستاره امیرکبیر کاشان با بیش از 35 سال تجربه در صنعت گردشگری، از هتل های با سابقه در شهر کاشان می باشد. این هتل برای پذیرایی از گردشگرانی که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند، دارای 6 طبقه و شامل 105 اتاق است. هتل امیرکبیر برای ارائه خدمات بهتر و محیطی مدرن تر در سال 1395 اقدام به بازسازی کرد. همچنین هتل سه ستاره امیرکبیر کاشان دارای امکانات دیگری از قبیل رستوران و سالن های کنفرانس نیز می باشد و دسترسی آسان به باغ فین کاشان از دیگر نکات بارز این هتل به شمار می رود.

امکانات هتل: کافی شاپ، رستوران  

ورزشی و تفریحی: ماساژ، سالن بیلیارد  

آدرس: کاشان - خیابان امیرکبیر - نرسیده به باغ فین

هتل امیرکبیر کاشان

 

هتل آپارتمان شیرین در کاشان

هتل آپارتمان 3 ستاره شیرین کاشان از هتل های باسابقه این شهر می باشد که سال 1397 بازسازی شد تا خدماتی با کیفیت تر به میهمانان گرامی ارائه دهد. هتل شیرین دارای 12 اتاق می باشد که در تمامی طبقات از همکف تا دوم پراکنده شده اند. هتل آپارتمان سه ستاره شیرین کاشان در کوچه مسجد آقابزرگ واقع شده است و دسترسی گردشگران محترم به آثار تاریخی دیگر نظیر خانه عامری ها، خانه عباسیان، خانه بروجردی ها و بازار سنتی کاشان را با پیمودن مسافت حداکثر یک کیلومتر میسر می سازد.

امکانات هتل: فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه و غرفه، تبدیل ارز

غذا و نوشیدنی: کافی شاپ، صبحانه در اتاق      

آدرس: کاشان – میدان کمال الملک - خیابان فاضل نراقی – کوچه مسجد آقا بزرگ

هتل آپارتمان شیرین کاشان

 

هتل خانه رز کاشان

هتل 2 ستاره خانه رز کاشان در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل متشکل از یک ساختمان با 6 اتاق است. همچنین با اقامت در هتل خانه رز کاشان می توان  از اماکن گردشگری نظیر تپه سیلک، مسجد و مدرسه آقا بزرگ و حمام سلطان امیر احد با حداکثر فاصله 6 کیلومتر بازدید کرد.

امکانات هتل: کافی شاپ، رستوران

آدرس: کاشان - خیابان امیرکبیر - شهرک امیرالمومنین - جنب مسجد امام علی (ع)

هتل رز کاشان

 

هتل آپارتمان کوثر در کاشان

هتل آپارتمان 1 ستاره کوثر کاشان از هتل های با سابقه این شهر، در سال 1380 شروع به فعالیت کرد. این هتل برای ارائه خدمات بهتر، در سال 1395 بازسازی شد. ساختمان هتل کوثر از یک طبقه تشکیل شده و دارای 5 واحد آپارتمانی می باشد. از نظر موقعیت مکانی، دسترسی آسانی به پارک آیت الله مدنی، دانشکده علوم پزشکی کاشان، بیمارستان بهشتی و آیت الله یثربی دارد.

امکانات هتل: تالار عروسی

آدرس: کاشان - بلوار قطب راوند - روبروی پارک آیت اله مدنی

هتل کوثر کاشان

 

هتل آپارتمان نایب کاشان

هتل آپارتمان نایب کاشان در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل آپارتمان در 4 طبقه بنا شده و دارای 5 واحد اقامتی می باشد. مهمانان می توانند با طی کردن مسافت 3.5 کیلومتر از هتل نایب، از باغ فین کاشان بازدید نمایند. همچنین هتل آپارتمان نایب در 2 کیلومتری از تپه سیلک واقع شده است.

امکانات هتل: رستوران

آدرس: کاشان - خیابان امیرکبیر - میدان عامریه (میدان شهدای اردهال) - مجتمع سیلور

هتل آپارتمان نایب کاشان

 

هتل سیاح کاشان

هتل 1 ستاره سیاح کاشان با مساحت بالغ بر 2000 متر مربع در سال 1357 افتتاح شد و از هتل های با سابقه این شهر می باشد که کلیه امکانات اتاق های آن در سال 1395 بهسازی شد. هتل یک ستاره سیاح کاشان دارای دو طبقه و مجموعا 45  اتاق و سوئیت می باشد که این واحدهای اقامتی در طبقات اول و دوم پراکنده شده اند. فاصله ی حداکثر 2.5 کیلومتری از جاذبه گردشگری نظیر بازار کاشان و خانه عباسیان، همچنین فاصله ی حداکثر 9.5کیلومتر از باغ فین و حمام فین کاشان نیز از دیگر مزیت های موقعیت مکانی هتل سیاح می باشد.

امکانات هتل: رستوران، سالن صبحانه خوری، تالار عروسی، سالن چند منظوره      

آدرس: کاشان - میدان دروازه دولت - خیابان اباذر - جنب بازار سنتی

هتل سیاح کاشان

 

هتل آپارتمان هانی در کاشان

هتل آپارتمان یک ستاره هانی کاشان سال 1393 در یک طبقه به بهره برداری رسید. این هتل شامل 7 واحد اقامتی است که تمامی واحدها در طبقه اول واقع شده اند. هتل هانی کاشان حد فاصل دو شهر قمصر و نیاسر واقع شده است و دسترسی به این دو شهر را با فاصله ای حداکثر 37 کیلومتر فراهم می سازد و توریست های گرامی می توانند از حضور در مراسم گلاب گیری که همه ساله در این دو شهر برگزار می گردد، لذت ببرند. همچنین پیمودن مسافتی حداکثر 4.5 کیلومتر از هتل هانی تا جاذبه های تاریخی نظیر بازار کاشان و خانه عباسیان از دیگر مزایای موقعیت مکانی هتل هانی محسوب می شود. قابل توجه میهمانان ارجمند،هتل آپارتمان یک ستاره هانی کاشان فاقد آسانسور می باشد، همچنین برخی از اتاق ها فاقد پنجره بوده و تنها نورگیر دارند.

 آدرس: کاشان - بلوار مطهری – جنب فروشگاه جانبو

هتل آپارتمان هانی در کاشان

 

هتل روناک کاشان

هتل روناک کاشان در سال 1398 در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی روناک به بهره برداری رسید. این هتل در یک طبقه همکف بنا شده است و دارای 5 اتاق می باشد. مجتمع رفاهی روناک در کیلومتر 5 اتوبان کاشان – قم واقع شده است. مهمانان گرامی ضمن اقامت در هتل روناک می توانند از امکانات مجتمع رفاهی نظیر محوطه و فضای باز، رستوران، فست فود، کافی شاپ و هایپر مارکت نیز استفاده نمایند.

امکانات هتل: هایپرمارکت، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود

آدرس: استان اصفهان – کیلومتر 5 اتوبان کاشان – قم – مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی روناک

هتل روناک کاشان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر