جاهای دیدنی کیش | جاهای دیدنی کیش کجاست ؟

مارینا کیش | معرفی بهترین جاهای دیدنی کیش

مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش اولین مارینای ایران با ۲۷۸ جای پارک برای انواع شناور در اندازه‌های مختلف است که در سال ۱۳۹۲ با همکاری دو شرکت بهمبر و مکین دریا در جزیره کیش افتتاح شد. و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. اگر دوست دارید هیجان انگیزترین جاهای دیدنی کیش رو دنبال کنید در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

مارینا کیش
ویکی گردی:

یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر جزیره کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش است! مجموعه ورزشی و گردشگری مارینا کیش یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین جاهای دیدنی کیش است که تا به کنون طرفداران و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. مجموعه مارینا کیش دارای بخش های مختلفی است که هرکدام تجربه ها و هیجان های متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورند. یکی از لازمه های سفر به کیش مجموعه ورزشی و گردشگری مارینا کیش است! اگر علاقه مند به تفریحات آبی باشید عاشق این مجموعه خواهید شد. پس به شما پیشنهد میکنیم قبل از سفر به کیش از جاهای دیدنی کیش مطلع باشید تا بتوانید در این جزیره زیبا نهایت اسنفاده رو ببرید! 

مارینا کیش

مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش اولین مارینای ایران با ۲۷۸ جای پارک برای انواع شناور در اندازه‌های مختلف است که در سال ۱۳۹۲ با همکاری دو شرکت بهمبر و مکین دریا در جزیره کیش افتتاح شد. علاوه بر نگهداری، شست ‌و‌شو، تعمیر و دیگر امور مرتبط با شناور‌ها، این مجموعه به‌عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش نیز شناخته می‌شود و امکانات دیگری را نیز برای گردشگران در نظر گرفته است که از آن جمله می‌توان به اسکله اختصاصی جهت پهلوگیری شناورهای تفریحی، فروش تخصصی شناورهای تفریحی، انواع کافی‌شاپ و استراحت‌گاه‌های ساحلی، فروش لوازم و تجهیزات غواصی و دریایی، کلوپ تفریحات دریایی، مدرسه بادبانی و کلوپ غواصی اشاره کرد. برخی از تفریحات آبی این مجموعه شامل پدل‌بورد، قایق‌ بادبانی، پاراسیل، پدال بورد، کایاک، شاتل، ویندسرف، بنانا، پارک آبی، جت اسکی، غواصی، ماشین پرواز، کایت بوردینگ و ویک بوردینگ می‌شود.

مارینا کیش

جزیره‌ی زیبای کیش سرشار از زیبایی و عجایب طبیعی و تاریخی است که تا کنون، تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری آن به طور کامل شناخته نشده است. این جزیره با داشتن مراکز خرید متعدد و متنوع توانسته است، فرصت قابل توجهی برای اهالی خرید و بازارگردی فراهم کند. اگر تصمیم گرفته‌اید این روزها به جزیره کیش سفر کنید و از سواحل و دیگر زیبایی‌های این جزیره‌ی بی‌نظیر لذت ببرید‌‌، باید پیش از سفر فکری برای اقامت‌تان بکنید. یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای ماندن در کیش انتخاب کنید، هتل مارینا پارک کیش است. این هتل لوکس و مجلل کیش از چشم‌انداز حیرت‌انگیز و نوار ساحل اختصاصی 750 متری برخوردار است و اقامتی رویایی را برای شما و همراهانتان خلق می‌سازد.

اسکله اختصاصی مارینا کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و سرگرمی شما در سواحل مرجانی خلیج فارس است، زمانی که شما در اتاق ها و سوئیت های هتل مارینا پارک کیش اقامت کنید، در نزدیکی این ساحل اختصاصی بی‌نظیر هستید و در کمترین زمان ممکن شما می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید و  نهایت لذت را ببرید. این مجموعه زیبا تنها پارک ساحلی اختصاصی است که در هتل 5 ستاره ماریناپارک کیش جا خوش کرده است. شما با مراجعه به این ساحل مهیج می‌توانید از انواع تفریحات ساحلی و همچنین ورزش های آبی و دریایی و رستوران های متنوع که در نزدیکی آ؛ن قرار دارند، خاطره انگیزترین سفر را برای خود و همرانتان رقم بزنید. 

مارینا کیش

پارکینگ شناورهای دریایی ماریناپارک کیش که در این مجموعه به چشم می‌خورد با ارائه مجموعه‌ای از تفریحات دریایی و ساحلی جذاب و همچنین امکانات و تسهیلاتی از قبیل بزرگترین و مجهزترین اسکله شناور مخصوص نگهداری قایق های تفریحی، مرکز فروش تخصصی شناورهای تفریحی و لوازم دریایی، کلوب ورزشی و تفریحات دریایی و پارک آبی توانسته است، بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان تور کیش را به سوی خود بکشاند. تمام تفریحات متداولی که شما می‌توانید در اسکله اختصاصی و تفریحی کیش در اختیار داشته باشید، شامل قایق های پدالی، قایق های ماهیگیری، امکانات غواصی و قایق های شیشه‌ای که به شما امکان دیدن دریا و کف دریا را فراهم می‌کند، لذت ببرید. ضمنا در این اسکله تفریحی اختصاصی شما با سوار شدن به قایق هایی که برای تفریحاتی بی‌نظیر از قبیل شاتل سواری یا بازی بنانا قرار داده شده، هم به صورت جمعی و هم به صورت تک نفره، سوار یک تیوب بادی می‌شوید و با قایق های تندرویی که سرعت بالا دارند، بر روی آب‌های مواج و نیلگون ساحل مرجانی کیش حرکت کرده و هیجان و آدرنالین بسیاری را تجربه ‌کنید. جالب است که بدانید این ورزش آبی مهیج و مدرن، از محبوب ترین ورزش های آبی در ساحل و اسکله اختصاصی هتل مارینا پارک کیش به شمار می‌رود که کاملا هیجان انگیز و لذت بخش بوده و شما و همراهانتان را به شدت هیجان زده و ذوق زده خواهد کرد.

مارینا کیش

همچنین یکی از زیباترین و پرنشاط ترین تفریحات دریایی ساحل اختصاصی هتل مارینا کیش بازی بنانا است. در این ورزش تفریحی شما مثل شاتل سوار بر تیوبی بادی می‌شوید که به شکل موز با ظرفیت‌های متفاوت است و توسط طناب‌های مخصوص به یک قایق تندرو (جت بوت) بسته شده و با سرعت بسیار بالایی بر روی سطح آب دریا کشیده می‌شود. شاید یکی از دلایل محبوبیت بنانا سواری در پارک ساحلی اختصاصی مارینای کیش این است که شما می توانید به صورت دسته جمعی همراه با خانواده و یا دوستان بنانا سواری کنید و از هیجان سرعت بر روی آب های زیبا و نیلگون خلیج فارس در کنار هم لذت ببرید. یادآور می‌شویم اگر قصد سوار شدن به تفریحات دریایی بنانا را دارید، باید ماهیچه‌های پایتان قوی باشد تا در هنگام دور زدن قایق ها در یک مدار نیروی گریز از مرکز از روی تویوب نیافتید. اگرچه پرت شدن به داخل آب نیز لذت وصف ناپذیری دارد و قطعا هیجان شگفت‌آوری را به شما و دوستانتان هدیه می‌کند.

مارینا کیش

در این میان شما می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل مارینا کیش علاوه بر بهره بردن از فضاها و امکانات زیبا و مناسبی که برایتان در نظر گرفته شده است مناظر زیبا را به نظاره بنشینید و از آنها عکس بگیرید و ماهی های رنگارنگ و متنوع در آب نگاه کنید و از فودکورت مارینا و مرکز ماساژور تایلندی بیشماری که در این اسکله تفریحی وجود دارد و خدمات دریایی ارائه می‌دهند، لحظاتی بسیار شاد و به یاد ماندنی در ذهنتان به ثبت رسانید. 

مارینا کیش

مارینا کیش

خوب است که بدانید فودکورت مارینا با ارائه انواع غذاهای فست فودی، دریایی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای مهمانان گرامی هتل مارینا پارک کیش است. این فودکورت ها هر کدان با نام و رنگ خاصی در این ساحل جا خوش کرده‌اند و متناسب با رنگ سر درب خود در فضای دل‌انگیز ساحل خدمات عرضه می‌دارند و حس و حال بسیار دلنشینی، خصوصا در شب‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورند.

   مارینا کیش

مارینا کیش

مارینا کیش

مارینا کیش بزرگترین کلوپ پدل بورد کشور

پدلبوردینگ  شاخه ای از ورزش آبهای آرام و موج سواری است که فرد را قادر میسازد مسافت بیشتری نسبت به معمول به سمت دریا پارو بزند و از موجهای کوچکتر لذت بیشتری ببرد. یا در آبهای آرامتر برای پیشروی بصورت ایستاده پارو بزند. یک گزارش معتبر این ورزش را پرطرفدارترین فعالیت ورزشی بیرون از خانه معرفی نموده است. ورزشکاران این رشته میتوانند بر روی دریاچه ها، رودخانه های بزرگ و کانالها، سوار شدن بر روی موجهای کوچک و سیر مسافتهای طولانی در خط ساحلی از این وسیله استفاده کنند.

مارینا کیش

پدلبورد یکی از پرطرفدارترین ورزشهای دریایی است و علت ان یادگیری بسیار سریع و ارامش بخش بودن آن است . این ورزش در شاخه حرفه ای خود مسابقات بسیار هیجان انگیزی در سطح جهان دارد که نمایندگان و ورزشکارانی از کشور ما نیز سالانه در آن شرکت میکنند. مارینا کیش اولین دوره این مسابقات را بطور حرفه ای در 18 آبان 1397 برگزار نمود.

مارینا کیش

اگر اهل ماجراجویی باشید پدلبورد از میان تمام تفریحات دریایی بهترین انتخاب است. میتوانید کوله پشتی خود را از غذا و نوشیدنی پر کرده و انرا بروی بورد گذاشته و به دل دریا بزنید. ما برای اینکار جزیره کیش و مشخصا مارینا کیش را پیشنهاد میکنیم. این کلوپ مجهز به رختکن بزرگ، کمد اختصاصی دوش برای مشتریان میباشد.

پاراسل

این تفریح یکی از پرطرفدارا ترین تفریحات دریایی در تمام مارینا ها،ریزورت ها و کلوپ های ورزشهای دریایی دنیا میباشد. بدون نیاز به زمینه ورزشی خاصی فقط توسط یک چتر از روی قایق بلند شده و به پرواز در می آیید و نهایتا بروی همان عرشه فرود خواهید آمد.این تفریحی است که تقریبا همه افراد قادر به انجام آن هستند و این مهمترین دلیل پرطرفدار بودن آن است.در این تفریح شما نیاز به تعویض لباس نداشته و فقط تسمه هایی را  بدور پاهای شما فیکس میکنند که به آن هارنس میگویند و سپس شما بوسیله گیره های هارنس به یک میله تعادل متصل میشوید. بعد از وصل کردن میله تعادل به چتر و شروع حرکت قایق کاپیتان طناب را که توسط یه موتور الکتریکی کنترل میشود باز کرده و شما به آسمان میروید و با افزایش سرعت قایق و طول طناب بطور همزمان از سطح دریا بیشتر و بیشتر فاصله میگیرید.

مارینا کیش

اکثر کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند و مارینا های یا تفریگاهای ساحلی دیگر نقاط دنیا مخصوصا دبی ، ترکیه و جنوب شرق آسیا همانند تایلند و فلیپین و… را دیده باشند میدانند که پاراسل و چند تفریح دیگر (مانند غواصی و اسنورکل) جز جدا ناپذیر تمام این مجموعه ها می باشد . اما پاراسل بعلت اینکه تفریحی است که شما در آن پرواز میکنید بسیار همه گیر میباشد و تقریبا هرکسی برای یکبار آنرا تجربه کرده است.

مارینا کیش

در ایران با توجه به نوار ساحلی بسیار وسیع در سواحل خزر و خلیج فارس بیاری از کلوپ ها در شمال و جنوب کشور این خدمات را ارائه میدهند و شما میتوانید در کلوپ پاراسل این تفریح بی نظیر را تجربه کنید.

این مجموعه شامل بخش های مختلف و متنوعی است.

راه های ارتباطی :

آدرس مارینا کیش : ایران، کیش، بلوار مرجان، مرجان ۷، مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش

شماره تماس مارینا کیش : 07644465386

mailinfo@marina-kish.com

languagemarina-kish.com

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر