رستوران گردان شیراز، بزرگترین رستوران گردان ایران

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز | بزرگترین هتل ایران

هتل بزرگ شیراز علاوه بر امکانات بی نظیری که دارد، بخاطر رستوران گردانش شهرت زیادی پیدا کرده است. رستوران گردان شیراز بزرگترین رستوران گردان ایران است.

رستوران گردان شیراز
ویکی گردی:

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز، بزرگترین رستوران گردان ایران است که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز به حساب می آید. سهامداران و مسئولین هتل بزرگ شیراز تصمیم گرفتند بزرگترین رستوران گردان ایران را در این هتل تاسیس کنند. رستوران گردان هتل بزرگ شیراز که یکی از هتل های پنج ستاره شیراز است، یک رستوران خاص است و وجه تمایز این رستوران نسبت به هم رده های لوکس و قدر خود، چرخش 360 درجه ای، چشم انداز بی نظیر به شهر شیراز و تراس رویایی آن است. در ادامه  ما را همراهی کنید تا به جزئیات بزرگترین رستوران گردان ایران یعنی رستوران گردان هتل بزرگ شیراز، بپردازیم.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

معرفی رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

همانور که پیشتر گفتیم، بزرگترین رستوران گردان ایران در هتل بزرگ شیراز در میدان قرآن این شهر قرار گرفته است. این رستوران، لقب متفاوت ترین رستوران گردان ایران را نیز به دوش می کشد، چرا که منوی خارق العاده آن، انواع غذاهای ایتالیایی، باربیکیو و فست فود را در بر دارد و تنها رستوران گردان جهان است که دارای تراس برای پذیرایی از مهمانان می باشد. غذاهای این رستوران فوق العاده لوکس، بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و از کیفیت مثال زدنی برخوردارند.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

بخش فست فود رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

این رستوران، گران قیمت ترین رستوران فست فود جنوب ایران نیز می باشد، اما به هر حال غذاهای فست فود آن قدر گران نیستند که ارزش رفتن به این رستوران چشم نواز را کاهش دهند. در منوی فست فود، انواع ساندویچ بیف و لمب، بیکن و چیکن، پیتزاهای ایتالیایی دلربای کوچک و بزرگ و پیش غذاهای فوق العاده وجود دارد و در منو باربیکیو بزرگترین رستوران گردان ایران، ماهی شوریده، ماهی شیر کبابی، ماهی قزل آلا درسته، کباب لقمه با گوجه، کباب کنجه، مرغ درسته کبابی، کباب مرغ ترش، کتف و بال کبابی و حتی کله پاچه و بشقاب سبزیجات کبابی نیز به چشم می خورد. اما غذاهای ویژه رستوران، پیتزای مخصوص هتل و تاکوی گوشت، مرغ مکزیکی و ... می‌باشند. منو بزرگترین رستوران گردان ایران فوق العاده متنوع و وسوسه برانگیز است.

رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

محیط و فضای رستوران گردان هتل بزرگ شیراز

از غذا و منوی بزرگترین رستوان گردان ایران که بگذریم، هر چه راجع به محیط و فضای شیک داخلی رستوران گردان، کیفیت بالای وسایل به کاربرده شده در طراحی و چیدمان رستوران و معماری زیبا و دکوراسیون داخلی بزرگترین رستوران گردان ایران بگوییم، کم گفته ایم. تمامی ظروف استفاده شده در پذیرایی از مسافران، از سرامیک ساخته شده و رنگارنگ بودن آنها حس دلنشینی را به مردم القا خواهد کرد. شاید یکی از چالش های مسافران عزیز هنگام حضور در این رستوران رویایی، انتخاب جای نشستن است؛ زیرا هم محیط داخلی رستوران دلنشین است و هم محیط بیرونی آن. فضای داخلی رستوران، گردان است و ۳۶۰ درجه می چرخد و فضای بیرونی (تراس) که مشرف بر شهر شیراز است، چشم انداز کم نظیری را از شیراز به تصویر می‌کشد.

حال بیایید راجع به چیدمان داخلی بزرگترین رستوران گردان ایران و تفاوت آن با سایر رستوران گردان‌های ایران بیشتر صحبت کنیم. روی هر میز، چیدمان حیرت انگیزی مشاهده می شود و صندلی‌های فضای داخلی رستوران گردان هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز، همگی گران و بسیار زیبا می‌باشند. سقف رستوران، خاص و مدرن و با استفاده از میله های‌آهنی و نورپردازی اعجاب آور طراحی شده است که به زیبایی و گیرایی رستوران می افزاید. پارکت رستوران که با رنگ‌های زرشکی، نارنجی، زرد و آبی آسمانی طراحی شده است، انسان را به وجد می آورد و باعث می‌شود که محیط شاد و سرزنده ای به وجود بیاید. تراس این رستوران همان چیزی است که در رویاهایتان می دیدید. این تراس به تمام معنا رویایی است.

بزرگترین رستوران گردان ایران ویژگی های بسیاری دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها مشتری مداری است و اگر این نکته برای شما نیز اهمیت دارد، آموزش دیده‌ترین گارسون‌های رستوران‌های شیراز، در قلب رستوران گردان هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز گنجانده شده اند؛ بنابراین سرویس دهی این رستوران در بهترین سطح ممکن قرار دارد.

آدرس رستوران گردان هتل بزرگ شیراز:

شیراز، دروازه قرآن   

کلام آخر

با تجربه غذا و سرویس دهی فوق العاده در بزرگترین رستوران گردان ایران، بهترین کیفیت از غذا را بچشید، چشمانتان را به روی منظره دلنواز شهر شیراز باز کنید، لذت واقعی حضور در یک هتل و رستوران پنج ستاره را تجربه کنید و خاطره‌ای به یادماندنی برای خود بسازید. رستوران گردان هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز به رویای شما برای یک وعده غذای خاص پایان می دهد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

پرسش و پاسخ

  • بزرگترین رستوران گردان ایران کجاست؟
    رستوران گردان هتل بزرگ شیراز، بزرگترین رستوران گردان ایران است که یکی از جاذبه های گردشگری شیراز به حساب می آید.
  • منوی فست فود رستوران گردان شیراز
    در منوی فست فود، انواع ساندویچ بیف و لمب، بیکن و چیکن، پیتزاهای ایتالیایی دلربای کوچک و بزرگ و پیش غذاهای فوق العاده وجود دارد
  • آدرس رستوران گردان شیراز کجاست؟
    وجه تمایز این رستوران نسبت به هم رده های لوکس و قدر خود، چرخش 360 درجه ای، چشم انداز بی نظیر به شهر شیراز و تراس رویایی آن است که در دروازه قرآن شیراز واقع شده است.

آخرین اخبار

ارسال نظر