فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد 16 اردیبهشت 1403 بهت میگه چی در انتظارته!!

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد خود را بر اساس ماه تولدتان در ادامه بخوانید.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ د د

تعبیر: طالعت خوب است. روزگار بر وفق مراد شماست به لطف خداوند شادی و خوشبختی نصیبتان خواهد شد،، شما میتوانید به آرامش و آسایش خودتان را نزدیک کنید و شادی و خوشبختی را در خود به وجود بیاورید هیچگاه در زندگی ناامید نباشید. اگر نظر شما را در مورد شخصی پرسیدن صادق باشید حتی اگر دل خوشی از او ندارید اگر بواسطه شخصی راهی را انتخاب کرده و دنبال می کنید هر لحظه ممکن این انتخاب شما را زیر سوال برده و فکر کنید که اشتباه کرده اید برای انتخاب هایتان دلیل قانع کننده داشته باشید حرف های تندی از شخصی میشنوید که به احساسات شما ضربه وارد می کند نسبت به حرف های او عکس العملی نشان ندهید.

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ب د

تعبیر: طالعت خوب است. به زودی مشکلات زندگی تان از بین می‌رود شما می توانید به هدف ها و خواسته های زندگی تان دست پیدا کنید ،،وخوشبختی را در خود به وجود بیاورید به زودی ازدواجی در پیش رو دارید که برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می آورد. شما به هیج عنوان تسلیم افکار و عقایدى که دیگران دارند نخواهید شد ؛ حتى ممکن است با زبانى تند نسبت به آنها واکنش نشان دهید. بهتر است جلوى خودتان را بگیرید و فقط گوش کنید ؛ بیهوده براى خودتان دشمن درست نکنید. احتیاط کنید و این روزها دست به هیچ کارى که ریسک باختن در آن وجود دارد نزنید. این روزها علیرغم تمام تلاشى که در جهت بهبود روابط عاطفى تان مى کنید، پیشرفتى حاصل نمى شود؛ در این مورد با کسی صحبت کنید.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: سفری در پیش دارید که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد و موجب می‌شود با افراد جدیدی آشنا شوید البته نمی توانید به زودی به این اشخاص اعتماد کنیپ و باید به خودتان زمان دهید. اگر تصمیم دارید کاری را انجام دهید ابتدا استخاره کنید تا خدایی نکرده به بیراهه نرود. هر روز به خودتان بگویید که امروز را با انرژی و قدرت فوق العاده ای آغاز خواهم کرد تا ببینید تمام کارهایی که در لیست کارهای عقب افتاده دارید بدون مواجه با مشکل خاصی انجام خواهد شد. در مورد یک موضوع عاطفی شما هرکاری که لازم است را انجام داده اید، بیش از این تقلا نکنید. اهل فعالیت هنری هستید، این روزها فرصت خوبی برای درخشیدنتان است. به احساسی که از درون شما را هدایت می کند توجه کنید.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: افکار نامناسبی در سر می پرورانید که اگر آن را ترک نکنید به مشکلات زیادی دچار خواهید شد. حرفهایی به گوشتان می رسد که باید نسبت به آنها بی اعتنا باشید و خودتان را دخالت ندهید. اگر اسراری دارید مراقب باشید که ممکن است فاش شود. کاری وجود دارد که مدت هاست دوست دارید آن را انجام دهید ولی جسارت کافی برای این کار را ندارید. امروز بهترین فرصت برای شروع آن می تواند باشد. هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد کافیست هیجانات خود را کنترل کنید تا بتوانید از عهده ی آن برآیید، در غیر این صورت خودتان را خیلی زود و قبل از رسیدن به نتیجه ی دلخواهتان خسته خواهید کرد. در مورد مسئله ی مالی هرکاری که میکنید سعی کنید منطقی باشید.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: بخت و اقبال مطمئناً با شما یار خواهد بود اما در صورتی که بخواهید به بیراهه بروید و از دوستان ناباب تان پیروی کنید دردسرهای زیادی برایتان وجود خواهد داشت. شاید هم اکنون در موقعیت خوبی نباشد اما این شرایط مطمئنا پایدار نخواهد بود. باوری که نسبت به خود و استعداد هایتان داشته اید این روزها دست خوش تغییراتی شده. در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید و با وجود اینکه ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید در درونتان طوفانی برپاست. سر هر موضوع ساده ای عصبانی شدن هیچ نتیجه ای جز کلافگی بیشتر برای شما نخواهد داشت. پنهان کردن احساس تان به طور مقطعی از به وجود آمدن بحث درگیری جلوگیری می کند.

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: اگر ایمانتان به خداوند را از دست داده‌اید بهتر است هر چه سریعتر از این کار پرهیز کنید و دوباره به او روی بیاورید در غیر این صورت گمراه خواهید شد. شاید هم اکنون اوضاع بر وفق مرادتان نباشد اما با اندکی صبر و تحمل به هر آنچه که بخواهید دست پیدا می کنید. فکر میکنید که امروز آخرین فرصت برای دست به کار شدن و شروع به انجام کاریست که مدتها در سر داشتید، مواظب باشید در اشتیاقی که در رسیدن به هدف تان به سریع ترین شکل ممکن دارید جزئیات را نادیده نگیرید. اگر دلتان میخواهد طرف مقابلتان از ایده هایتان از صمیم قلب حمایت کند بهتر است راه رسیدن به قلبش را پیدا کنید. تلاشهای ناموفق برای توجیه رفتارتان شما را از چشم خواهد انداخت.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: رسیدن به مقصودی که در نظر دارید برایتان مقدور نخواهد بود و باید هم اکنون از آن صرف نظر کنید. افرادی در اطرافتان وجود دارند که نسبت به آنها بی‌اعتماد هستید، تا می توانید فاصله خود را از آنها حفظ نمایید. پولی که می خواهید به دستتان می رسد اما با دعوا و درگیری. زندگی سر تا سر چالش است،گاهی فرصت تردید و دو دلی نیست،دلتان را به دریا بزنید و با تمام قدرت روو به جلو بروید پشت سرتان را هم نگاه نکنید، البته مواظب باشید کیفیت انجام کارتان را قربانی سرعت کار خود نکنید،از اینکه همیشه در زیر سایه ی دیگران باشید خارج شوید برای آینده تان نقشه بکشید،شخصی رازی را با شما در میان می گذارد،این کار او برای شما میز نتیجه ی خوبی خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: اگر صبر و تحمل داشته باشید مطمئنا بخت و اقبال هم با شما یار خواهد بود و هر آنچه که بخواهید برایتان روی می دهد. حرفهایی به گوشتان می رسد که از شنیدنش ناراحت و پریشان خواهید شد اما بهتر است به خودتان مسلط باشید. به زودی زندگی کامتان می‌شود پس صبوری کنید. برای انجام کاری که در ذهن دارید بیش از حد دچار هیجان و اضطراب هستید شما اگر مسئولیتی به دوشتان باشد حتی اگر در ابتدای کار ندانید چه باید بکنید در نهایت آن را به بهترین نحوه ممکن انجام خواهید داد شخصی پشت سرتان بد گویی می کند با بی توجهی از کنار این حرف ها بگذرید و تحت تاثیر آن قرار نگیرید وگرنه ضرر را شما می کنید کسی این روزها به شما ابراز علاقه می کند.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: به زودی به مقصود خود دست پیدا خواهید کرد و شادی نشاط را به دست خواهید آورد بهتر است؛ انرژی های منفی را از خود دور کنید به زودی خبرهای خوشحال کننده ای از طرف شخصی به گوشتان خواهد رسید،، اگر با شخص خصومتی در این خصومت به زودی برطرف می‌شود و شما به آرامش خواهید رسید. امروز همان فردایی است که دیروز منتظر ان بودید تا فرصت اس از ان استفاده کنید در مورد مطلب کاری یا تحصیلی به انتخاب خودتان احترام بگذارید و با اشتیاق به پیش بروید در رابطه عاطفیتان هنوز مساءلی وجود دارد که حل نشده باقی مانده اجازه ندهید که مشکلات شمارا دل سرد کند از تلاش دست برندارید گاهی به بالای کوه بروید و فریاد بزنید و اگر دست به قلم هستید بنویسید تا دلتان ارام بگیرد.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: طالع خوبی دارید. خوشبختی در راه است به زودی اتفاقات دل انگیزی در زندگی برایتان رخ خواهد داد و باعث می شود شما بتوانید آرامش را در خود به وجود بیاورید،، اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش خواهید کرد و این باعث خوشحالی بسیاری در وجودتان خواهد شد. نقشه های بلند پروازانه تان برای آینده شما را تا به ابنجا رسانده، وقت آن است که دست به کار شوید. خواندن یا شنیدن خبری چشمتان را به واقعیتی باز خواهد کرد، ذهنتان را روی آن متمرکز کنید. برای گرفتن تصمیمی سخت به اراده ای بالا نیاز خواهید داشت. این روزها اگر شخصی از شما درخواست کمکی دارد، تمام حرف هایش را بشنوید و دلیل درخواستش را بدانید و بعد اقدام به کمک کنید.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات فراوانی در زندگی خود روبرو شده اید شخصی شما را به طلسم های بزرگی خواهد بست تا گره در کار شما ایجاد کند و شما را در زندگی به نابودی برساند سعی کنید؛ مراقب خود باشید تا مشکلی در شما ایجاد نشود از اطرافیانتان دوری کنید تا به دردسر های بزرگ مواجه نشوید. اینروزها فرصت تحمل ودرنگ بیش از اندازه ندارید..کارهاظاهرأ اصلا به نفعتان پیش نمیرود.فرصت مناسبی برای پیش بردن کارهایتان بوجود خواهدآمدکه زیاد به طول نخواهدانجامیدظرفیتتان رابشناسیدواگر لازم است به دیگران جواب رد بدهیدوبیهوده برای آنچه ازشماخواسته شده برای خودتان درد سر درست نکنیدانعطاف پذیری شماامکان انجام یک غیرممکن رابرایتان فراهم میکند.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ج ج

تعبیر: به زودی از غم و اندوه زندگی رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در خود به وجود می آورید،، بهتر است؛در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا مشکلات تان از بین برود بتوانید شادی و خوشبختی را در خود به وجود بیاورید، و به موفقیت دست پیدا کنید. اگر مسوولیت کاری را پذیرفتید باید آن را انجام دهید فرار کردن از مسوولیتهایتان راه خوبی برای رهایی از آنها نخواهد بود، شما بخوبی می دانید که چه می خواهید نه وقت خودتان را هدر بدهید و نه دیگران را. بدون فکر کردن و برنامه ریزی قبلی مبلغ زیادی را صرف خرید کردن نکنید. لازم نیست برای راضی نگه داشتن دیگران بیش از حد به خودتان فشار بیاورید ارزشش را ندارد به حرفی که خواهید شنید شک کنید.

منبع: تصویر زندگی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر