فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد 14 اردیبهشت 1403 بهت میگه چی در انتظارته!!

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد خود را بر اساس ماه تولدتان در ادامه بخوانید.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: به اذن خداوند زندگیتان سرشار از شادی و موفقیت خواهد شد و با تلاش و کوششی که میگذارید به آرزوهایتان خواهید رسید. اگر اسراری در زندگی تان وجود دارد سعی کنید آن را برای دیگران فاش نکنید چراکه اگر از زبان خودتان بشنوند بهتر است. پولی که می خواهید به دستتان می رسد اندکی صبور باشید. طی روزهای آتی یک فرصت طلایی برایتان حاضر می شود از سفری بر می گردید که بسیار در بهبود روحیه تان موثر بوده حالا زمان مناسب برای سازماندهی امور زندگیتان فرا رسیده شما توانمندی بالایی در شاد کردن و روحیه دادن به افراد دارید اما این روزها خودتان به شدت به حضور شخصی برای کمک نیاز دارید ارزش دوستان نزدیک خود را بشتاسید و از محبت کردن نسبت به خانواده نیز غافل نشوید.

در فال قهوه 12 اردیبهشت 1403 چه رازهایی نهفته است؟

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: نیت به ازدواج دارید و به زودی تصمیم میگیرید که وصلتی را انجام دهید اما این کار به خیر و صلاحتان نیست و باید تصمیمی درست بگیرید. متاسفانه نصیحت های بزرگترهایتان را نادیده می گیرید و همین تصمیم شما را به دردسر می‌اندازد، اگر تصمیم به انجام معاملات تازه دارید تا دو وعده دست نگاه دارید. به اطلاعات نو و جدیدى دست پیدا مى کنید که چشم انداز تازه اى را در برابرتان خواهد گشود. خودتان را براى تغییرات مثبت آماده کنید. هرگاه گره گشاى مشکلى باشید کارهایتان روبراه خواهد شد. خبرى ناگهانى پریشانتان مى کند. در مقابله با این مسأله خودتان را نبازید. وقت کُشى را کنار بگذارید و با جدیت بیشترى مسائل را پیگیرى کنید. یادتان باشد روزگار مثل دریاست . دریا گاه طوفانى و گاه آرام است.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: به زودی غم و اندوه زندگی تان از وجودتان خارج خواهد شد شما به سربلندی و مقامات بالا در زندگی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و خوشبختی را در خود به وجود می آورید بهتر است؛ در زندگیتان در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا خوشبختی و آرامش را در زندگی خود به وجود بیاورید. پروژه مهمی را در ذهن مرور میکنید که هنوز بستر لازم برای اجرای آن فراهم نشده است اما دور از عملی شدن هم نیست عجول نباشید .دوست جدیدی به جمع دوستانتان افزوده میشود که به لحاظ کاری برایتان بسیار مفید است .پس از مدتها اعضای خانواده دور هم جمع خواهید شد .همراه خوبی که بتواند نقش یک همدم را برایتان ایفا کند به این سادگی و بدون تلاش پیدا نمیشود .

فال ابجد روزانه متولدین تیر

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: طالعت خوب است. رزق و روزی حلال در زندگی به دستتان خواهد رسید،، شما می توانید به خوبی از پس تمام مشکلات زندگیتان بر بیاید و شادی را در زندگیتان سرازیر کنید،، اگر گمشده‌ای دارید به زودی پیدایش می کنید، و شادی و خوشبختی را در زندگی برای خود به دست خواهید. نگرانیی شما در مورد مسایل مالی به زودی برطرف میششود. خبری به شما میرسد که خیالتان را اسوده میکند.اینک زمان ان رسیده که فعالیتی را که از قبل در ذهن داشته اید انجام بدهید. به زودی تحولی در زندگیتان پیش می اید که خود به خود به سمت رویدادهای خوش میروید.یک ملاقات غیر منتظره شما را به فکر فرو خواهد برد.یک تماس تلفنی شما را شاد میکند. این روز ها درگیری احساسی زیادی دارید.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: طالع خوبی دارید. بهتر است هرچه زودتر ناامیدی را از خود دور کنید در زندگی به خداوند امیدوار باشید تا بتوانید به مسیرهای خوشبختی قدم گذاری کنید،، و شادکامی را در زندگی تان به دست بیاورید،، سعی کنید؛ هیچگاه دیگران را در زندگی زود قضاوت نکنید که برایتان مشکل ساز خواهد شد. فعالیت جدیدی را تجربه و امتحان می کنید و به موجب آن ایده های جدیدی به ذهنتان می رسد بسیار پر تلاش و مصمم هستید و همین عزم راسخ پیشرفت های بزرگ کاری برای شما رقم می زند شخصی در اطرافتان روی شما خیلی حساب می کند سعی کنید این احترام و عزت را همیشه برای خودتان حفظ کنید برای تجدید روحیه به دامن طبیعت بروید به زودی به یک مهمان یو محفل دوستانه دعوت می شوید .

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی به هدف ها و خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را در زندگی تان به وجود می آورید عده ای هستند که در زندگی به شما حسادت می کنند و می خواهند شما را به دردسر های بزرگ مواجه کنند،، بهتر است؛ مراقب خود باشید تا به مشکلات بزرگی مواجه نشوید. برای کسب موفقیت در رقابت های جدیدی که در پیش رو دارید باید بیشتر انعطاف پذیر باشید، این روز ها موضوعی حس کنجکاوی شما را تحریک میکند سعی کنید زیاد در موضوعی که به شما ربطی ندارد کنکاش نکنید، سرانجام خوشی ندارد و فقط برایتان موجب دردسر میشود، درحال حاضر موفقیت شما در گرو یک نکته مهم هست، آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید‌.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: به زودی گره از کارتان باز خواهد شد شما به سربلندی و موفقیت های بالایی دست پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید،، سعی کنید؛ در امورات زندگی خود بی گدار به آب نزنید و کارهای تان را به طور مرتب و منظم انجام دهید هیچگاه دست به کارهای ناصوابی در زندگیتان نزنید. در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی براتان رخ میدهد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد.مسافرانی میهمان شما میشوند که با خود صفا و صمیمیت به همراه می آورند.روزهای خوشی را با آنها سپری میکنید.بهتر است هر چه زودتر به دنبال راه حلی برای مشکل کاری پیش آمده خود باشید.مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: طالعت خوب است. لطف خداوند شامل حالتان می‌شود شما به سربلندی و مقامات بالا دست پیدا خواهید کرد،، و شادی و خوشبختی را در زندگیتان به وجود می آورید اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ به تأخیر بیندازید که برایتان خوشایند دیده نشده است. قصد انجام یک کار پر مخاطره را داریدکه شک و دو دلی مانع انجام آن شده است شانس این روز ها باشماست دل به دریا بزنید و با امید به جلو بروید با اخبار جالبی روبرو میشوید که موجب شادیتان می شودنیازمند یاری شخصی هستید رودربایستی را کنار بگذارید وکمک بخواهید شما سرشار از زندگی هستید شخصی را که نگران احساسش هستید در مقابل محبتتان خلع سلاح میکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: رزق روزی که می خواهید وارد زندگی تان می شود و نیت تان حاصل خواهد شد. شاید در راه عشق ناامید و مایوس باشید اما به خداوند توکل کنید که بهترین ها برایتان روی خواهد داد. پولی به دستتان خواهد رسید که می توانید توسط آن به آرزوهایتان برسید پس ولخرجی نکنید. به شما پیشنهاد هایی میشود که میتواند منشا تغییراتی در زندگیتان باشد در این مورد بی گدار به آب نزنید و همه احتمالات موجود را بررسی کنید ،پولی بدستتان میرسد که بهتر است در خرج کردن آن عجول نباشید بخشی از آن را برای روز مبادا پس انداز کنید. بعد از مدتهای مدید بلاخره خبری از آشنای دور افتاده به گوشتان میرسد که موجب خوشحالیتان میشود.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: بخت و اقبال نیکویی در انتظارتان هست اما اگر بخواهید به دنبال دوستان ناباب بروید و مسیر بیراهه را طی کنید متاسفانه خودتان را به دردسر خواهید انداخت. شخصی سعی می کند از زندگی تان سر در بیاورد مراقب باشید و اجازه ندهید در امورات تان دخالت کند. اگر اسراری در زندگیتان وجود دارد و از آن محافظت کنید. اخیرا روزهای سخت و پر تلاشی را سپری کرده اید و کمی خسته به نظر میرسید. تفریح یا مسافرت میتواند روحیه تان را شاداب کند. در چند روز آینده ذهنتان از افکار شلوغ خالی میشود و احساس سبکی به سراغتان می آید. حالا زمان خوبیست برای اینکه از پیشنهاد مثبت دوستی استقبال کنید و کار نیمه تمامی را به پایان برسانید. هدیه ای از سوی یکی از دوستان و یا همکارانتان دریافت خواهید کرد.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: اگر نگرانی و تشویش در رابطه با مسائلی دارید به زودی برطرف می‌شود و دوباره به آرامش می رسید. فردی که در نبودش رنج و عذاب می کشید به زودی به جانبتان باز می گردد و از کارش پشیمان می شود. ازدواج عاشقانه ای در پیش دارید و زندگی به کام می شود. یک کار سخت و طاقت فرسا را به سرانجام رسانده اید،از همایت شخصی با نفوذ برخوردار میشوید که البته باید قدردان باشید، تمام شرایط برای رسیدن به هدفی که بارها انرا در ذهن خود مرور کرده اید اماده است سعی کنید فرصت را ازدست ندهید،در روابط خود با غریبها کمی محتاطتر عمل کنید،کسالت روحیتان بزودی برطرف خواهد شد،یکی از عزیزانتان را که مدتهاست ندیده اید ملاقات خواهید کرد.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: اگر اراده و همت بیشتری از خودتان نشان دهید دوباره زندگی به کامتان می‌شود و به هر آنچه که بخواهید دست پیدا می کنید. شخصی تلاش می‌کند بر سر راهتان سنگ بیندازد اما راه به جایی نمی‌برد. اگر تصمیم به انجام کارهای بزرگ دارید تعجیل کنید که به نفع تان خواهد بود. ریشه ی حسادت را در خودتان بخشکانید تا طعم شیرین زندگی را بچشید. سعی کنید اوقات فراغت خود را با سرگرمی مورد علاقه و تازه ای پر کنید تا کمتر احساس یکنواختی کنید. از کسی که نام دوست روی خود گذاشته ولی در حقیقت دشمن است دوری کنید. از یکی از نزدیکان خود کمی دلخور هستید. برای رفع این تکدر شما قدم پیش بگذارید. این کار از بزرگی شما کم نمیکند.

منبع: تصویر زندگی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر