سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت

واریزی جذاب به حساب این سهامداران | سهام عدالتی ها پولدار شدند

جدیدترین جزئیات در خصوص سهام عدالت و سود سهام عدالت را در این مطلب از ویکی گردی بخوانید

سهام عدالت
ویکی گردی:

جاماندگان سهام عدالت تعدادی از مردم در سال ۱۳۸۵  هستند که موفق به دریافت سهام عدالت نشدند جاماندگان سهام عدالت شامل افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک درآمدی امسال صاحب سهام می شوند  سود سهام عدالت 1400 امسال دوبرابر شده و مرحله اول به سهامداران واریز شد و مرحله دوم تا آخر اسفند واریز می شود.

به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته برخلاف روزهای اخیر مثبت شد؛ با این‌ حال ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

آخرین قیمت سهام عدالت ۴۹۰ و ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

به گزارش نبض بازار ، در پایان معاملات امروز شنبه ۱۷ دی شاخص بورس تهران با رشد ۱۸هزار و ۹۴۰ واحدی در اولین روز هفته به ۱میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۰ واحد رسید.

شاخص هم وزن هم با رشد ۸۹۲۵واحدی به ۴۸۲هزار و ۱۲۴واحد رسید.

فولاد، خودرو و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۲۲۹ هزار و ۶۷۳ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۱۷ دی ۱۴۰۱

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۱۷ دی ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۱۴۱ تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

طبق تصویب‌نامه هیات وزیران، وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی سازی) مکلف است در مرحله اول از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری، نسبت به واگذاری مستقیم سهام عدالت اقدام کند.

پیش از این نیز اعلام شده بود مبلغ سهام مورد واگذاری به هر یک از مشمولان معادل حداکثر یکصد میلیون ریال با اعمال ۵۰ درصد تخفیف به صورت اقساط سالانه و به مدت ۱۰ سال است.

سهام عدالتی که واگذاری آن به افراد در دولت قبل هم مطرح شد، ‌به سرانجام نرسید و حالا با تصویب جزئیات واگذاری سهام توسط هیات وزیران گویا در دولت سیزدهم در حال نزدیک شدن به مرحله عملیاتی است، اما این سهام قرار است در چه زمانی به سهامداران اختصاص پیدا کند؟

* سهام عدالت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با مشمولان دریافت سهام عدالت می‌گوید: در ارتباط با کسانی که جا مانده سهام عدالت هستند، به استناد مصوبه‌‌ای که هیات دولت تصویب کرد، شرایط برای ما فراهم شد که در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱، کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کل کشور، سه دهک اول درآمدی جامعه و ایثارگران هستند، سهام دار سهام عدالت شوند.

‌علی‌رضا شهبازی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌‌‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص واگذاری سهام عدالت می‌گوید: اعطای سهام عدالت علاوه بر این که خواست مردم است، یکی از خواسته ‌های مهم خود دولت نیز محسوب می ‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جزئیات واگذاری این سهام مصوب شده است که باید دولت هرچه زودتر به آن عمل و سهام را به افراد واگذار کند و هیچ مانعی برای واگذاری آن تا پایان سال وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • فیروزی

    ممنون ک بعدچندین سال بما میخواهیدسهام عدالت بدهید اجرتان باسیدالشهدا من بچهام ب سن قانونی رسیدند تکلیف آنهاچیست آن موقع میدادندبچه تربودند من عمل قلب بازکردم خوشحالم کردین متشکرم