واتساپ | ویژگی های جدید واتساپ | آپدیت واتساپ

با این ویژگی جدید واتساپ خیلی سریع کسب و کارت رو رونق بده | کولاک جدید واتساپ

دو ویژگی جدید واتساپ به عنوان بخشی از تلاشهای رو به رشد متا برای ایجاد حضور عمیقتر در حوزه تجارت الکترونیک معرفی و در دسترس قرار گرفته است.

واتساپ
ویکی گردی:

ویژگی های جدید واتساپ برای کسب و کارها! واتساپ از ویژگی جدیدی تحت عنوان Directory خبر داده که در دسترس کاربران برخی کشورها از جمله برزیل قرار گرفته است که از طریق آن میتوانند کسب و کارهای محلی کوچک اطراف خود را جستجو کنند. همچنین ویژگی دیگر واتساپ با نام Business Search نیز معرفی شده که به کاربران اجازه میدهد تا کسب و کارها را براساس دسته بندیهای خاص مانند ،بانکداری غذا و نوشیدنی یا سفر و همچنین براساس نام آنها جستجو کنند.

این دو ویژگی به عنوان بخشی از تلاشهای رو به رشد متا برای ایجاد حضور عمیقتر در حوزه تجارت الکترونیک معرفی و در دسترس قرار گرفته است.

فیلترینگ با فروشگاه‌های اینستاگرامی چه کرد؟ 

 

همچنین نسخه پایدار اپلیکیشن واتساپ اکنون دارای ویژگی نظر سنجی است که قبلاً فقط در نسخه بتا وجود .داشت با این وجود اکنون در چتهای گروهی و مکالمات شخصی کاربران میتوانند از این ویژگی استفاده کنند. درباره عملکرد این ،ویژگی تا ۱۲ گزینه را میتوان در آن گنجاند به این معنی که یک نظرسنجی میتواند ۱۲ پاسخ مختلف داشته باشد همچنین ایجاد نظرسنجی فقط صورتی امکان پذیر است که حداقل دو گزینه وجود داشته  باشد. در مقابل نیز کاربران در انتخاب تعداد گزینه های خود آزاد هستند و هیچ محدودیتی برای تغییر نیز وجود ندارد بنابراین میتوان گزینه انتخابی خود در نظرسنجی را تا قبل از پایان زمان آن تغییر داد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر