افزایش حقوق بازنشستگان | میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان | زمان افزایش حقوق بازنشستگان

ترمیم حقوق بازنشستگان و کارمندان | حقوق کارمندان و بازنشستگان دوباره افزایش می‌یابد؟

جهت اطلاع از جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان این مطلب از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید

افزایش حقوق کارمندان
ویکی گردی:

آیا حقوق بازنشستگان و کارمندان دوباره افزایش می‌یابد؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره مجدد به‌عدم مشخص بودن منابع مالی برای افزایش حقوق‌ بازنشستگان و کارمندان توسط دولت گفت: اگر در لایحه منابع مشخص نباشد، خود شورای نگهبان نیز این لایحه را تائید نخواهد کرد. محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره منابع دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت تصریح کرد: محل منابع این اقدام دولت برای مجلس نیز جای سوال است زیرا دولت برای انجام این کار نیاز به ارائه یک متمم و اصلاحیه به مجلس است. تنها محلی که دولت می‌تواند این کار را انجام دهد و حقوق‌ها را افزایش دهد چاپ اوراق و کسب درآمدهای مالی است.

وی افزود: دولت ابتدا اعلام کرده بود که بنایی برای فروش اوراق ندارد اما در لایحه‌ای که دولت به مجلس در خصوص حقوق محاسبه گمرکی ارسال کرده است، برآورده است ۲۸ هزار میلیارد تومان منابع دولت کاهش پیدا می‌کند و از مجلس برای چاپ اوراق اجازه خواسته است.

زنگنه با اشاره مجدد به‌عدم مشخص بودن منابع مالی برای افزایش حقوق‌ها توسط دولت گفت: اگر در لایحه منابع مشخص نباشد، خود شورای نگهبان نیز این لایحه را تائید نخواهد کرد.

بنا به این‌گزارش، سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان، توسط این سازمان مشترک با سازمان برنامه و بودجه کشور به دولت ارائه شده است و در روزهای آینده روال قانونی تأیید آن طی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر