فال طالع بینی | فال میزان عشق | فال عشق بر اساس ماه تولد

فال طالع بینی عشق با توجه به ماه تولد | میزان عشق متولد هر ماه

اگر می خواهید بدانید که عشق شما عشق واقعی و ابدی است یا نه؟ در مطلب زیر فال طالع بینی عشق با توجه به ماه تولد خود را مطالعه کنید.

فال طالع بینی عشق با توجه به ماه تولد
ویکی گردی:

فال طالع بینی عشق با توجه به ماه تولد خود را در این مطلب بخوانید. شاید شما هم عشق واقعی و علاقه به شخص خاصی را تجربه کرده باشید. در این شرایط هربار که اسم او را میشنوید یا آن شخص صدایتان میزند، قلب‌ شما به‌ تپش می افتد و زمانی‌ که نزدیک شماست، دستتان عرق میکند. پس برای اینکه عشق واقعی او را تشخیص دهید فال طالع بینی عشق را امتحان کنید. شاید فکر کنید که در تمام دنیا فقط همین شخص وجود دارد، اما از کجا بفهمید که واقعا عاشق شده اید؟ از کجا بفهمید این یک حس واقعی است یا خیر؟ معاشقه و عشق ورزی شاید عمیق ترین و اغنا کننده ترین احساس انسانی می باشد که وجود دارد. به هنگام معاشقه و عشق ورزی فاصله و جدایی میان ما و معشوق از میان برداشته شده و آن چه تجربه می کنیم، نه تنها فراتر از لذت نزدیکی و صمیمیت مطلق است،بلکه تجربه ی درهم آمیختن با معشوق است. فال طالع بینی عشق را هر روز از سایت ویکی گردی دنبال کنید.

در این حالت به ناگهان خلقت و تمام هستی،معنا و مفهوم پیدا می کنند و در می یابیم که چرا و برای چه این جا روی کره ی خاکی هستیم.آن گاه همه ی هستی بسیار ساده و قابل فهم می شود. عشق ابدی شما کسی است که می توانید به او اعتماد کنید. کسی که عشق را برای همیشه می خواهد و نه فقط یک برای یک مرحله گذرا. مقاله زیر در مورد نیازهای ذاتی ما به عشق است.ما در این مقاله توضیح میدهیم که در شخص مورد علاقه تان بدنبال چه چیزی هستید.

عشق ابدی شما با توجه به ماه تولد

متولدین اسفند

شما از محبت ملموس لذت می برید و هرگز آن را بی اهمیت نمیدانید. یک عشق ابدی برای شما کسی است که کمی رفتار کودکانه داشته باشد. کسی که حسادت میکند و دوست دارد به شما هدایای زیبایی بدهد.

کسی که به شما چسبیده است و هر بار که بعد از یک دعوای کوچک ، با شما آشتی میکند. شما از این چیزها لذت می برید، و هرگز کسی را نمی خواهید که خیلی جدی و بالغ باشد. آنچه شما در عشق ابدی به دنبال آن میگردید یک قلب جوان است.

 

متولدین بهمن

شما را با رفتار و تفکرات عجیب و غریبتان میشناسند که با هوش خود افراد را مجذوب خود می کنید. با این حال، یک عشق ابدی برای شما کسی است که به اصول شما پایبند است و به آنها نمی خندد، بلکه به آنها احترام میگذارد و مطابق با اصول شما زندگی می کند.

آنها از اینکه چگونه فکر می کنید و از اینکه چگونه مسائل را به گونه ای متفاوت حل می کنید ناراحت نمی شوند. آنها می دانند که پشت آرامش شما ، صداهای پرهیاهو، ایده های وحشیانه و تصورات رادیکال وجود دارد.

آنها درون شما را دوست دارند و از آن درس می گیرند زیرا که خرد شما آنها را جذب می کند. آنها همیشه دوست دارند چیزهایی را با شما کشف کنند. آنچه در یک عشق ابدی بدنبال آن میگردید عطش به دانش است.

 

متولدین دی

شما یک روح پیر دارید .شما به این بلوغ رسیده اید که دیگران را میترساند. شما سخت کوش و گاهی بی احساس هستید. بنابراین یک عشق ابدی همیشه برای شما کسی است که بتواند شما را از پوسته تنهاییتان بیرون بیاورد.

کسی که شما را برای لذت بردن از زندگی وسوسه می کند و به شما طعم زندگی و زنده بودن را می چشاند. آنها شادی را برای شما به ارمغان می آورند که هرگز تجربه نکرده اید، و در عین حال از شما برای مسئولیت پذیری تان حمایت می کنند.

هر زمان که احساس می کنید غرق در هر کاری هستید که باید انجام دهید آنها از شما دور نمیشوند و با رویاها و اشتیاق به شما کمک خواهد کرد. آنها همه چیز را برای شما آسان می کنند.

آنها باعث نمی شوند که احساس کنید کسل کننده هستید و با رهایی ذهنتان از کارهای روزمره و سمی زندگی شما را جذاب می کنند. آنها دنیای یکنواخت شما را تغییر میدهند. چیزی که در یک عشق ابدی به دنبال آن میگردید سرگرمی و هیجان است.

 

متولدین آذر

شما ماجراجو و شوخ طبع هستید و همیشه به دنبال خوبتر کردن حال خودتان هستید و بنابراین به کسی نیاز دارید که بتواند صدای بلند شما را تحمل کند و از شخصیت حبابی شما لذت ببرد.

شما آدم بی حوصله ای هستید و هیچ کاری را کامل انجام نمیدهید. شما فردی شاد و سرزنده هستید. عشق ابدی شما باید به اندازه شما سرگرم کننده باشند و باید همیشه به شوخی های شما بخندند.

آنها می دانند که چقدر خوش شانس هستند که شما را دارند زیرا شما جادوی آرامش بخش درموقعیت های سخت را دارید. عشق ابدی شما کسی است که می داند واقعا در درون شما چه میگذرد.

آنها می دانند که شما چه زمانی وانمود می کنید که خوشحال هستید. آنها می دانند چه زمانی در درون شما طوفان شده است. دوست دارید عشق ابدی تان بهترین دوست شما باشد. کسی که بتوانید در کنار او همیشه خود واقعیتان باشید و با شما بخندد و گریه کند.

 

متولدین آبان

نیش عقرب به همه اطرافیان هشدار می دهد که با آن دست و پنجه نرم نکنند. شما یک انسان بدبین هستید اما قطعاً به عشق نیاز دارید. برای شما، فقط یک شخص قابل اعتماد است که هرگز خشم شما را تحریک نمیکند.

کسی که هرگز نمی تواند به شما خیانت کند. ممکن است در ابتدا ترسناک باشید، اما زمانی که اعتماد شما را جلب کرد نباید از شما بترسد زیرا تنها با اعتماد، میشود صمیمیت را بیشتر کرد.

شما به نوارش علاقه دارید . وقتی صحبت از عشق ورزی به میان می آید آنها باید مطمئن شوند که شما از انجام هر کاری لذت می برید . آنچه شما در یک عشق ابدی به دنبال آن میگردید ، فداکاری است.

 

متولدین مهر

شما همیشه بدنبال تعادل هستید. شما با تفکر انتقادی همه چیز را می بینید. جای تعجب نیست که عشق ابدی شما به اندازه شما باید زندگی را عمیقا درک کند. کسی که فکر میکند و همه جوانب را می سنجد.

کسی که فورا عکس العمل نشان نمی دهد اما با مردم همدلی می کند و خود را در هر موقعیتی قرار می دهد. آنها می دانند که قبل از تصمیم گیری و عکس العمل به هر چیزی، باید زمان زیادی فکر کنند و به این دلیل است که شما باید مراقب افکار خود باشید.

چیزی که آنها در یک عشق ابدی همیشه به دنبال آن میگردند تعادل است. آنها هرگز نمی خواهند از توجه و احساسات شما سوء استفاده کنند. آنها هر لطفی که به آنها می کنید را جبران می کنند زیرا می دانند که شما خواهان عشق دو طرفع هستید.

آنها فوراً عصبانی نمی شوند و هرگز نمی خواهند با شما درگیر شوند. عشق ابدی شما مهربانی شما، تصمیمات آهسته اما مطمئن و همدلی صمیمانه شما را دوست دارد. آنها گاهی اوقات شما را نجات می دهند و هرگز باعث خشم شما نمی شوند.

 

متولدین شهریور

شما کسی هستید که در واقعیت زندگی می کنید. عشق ابدی شما می فهمد که شما دنبال اهداف غیرواقعی نیستید. شهریوری ها می دانند که شما با روش خود زندگی می کنید و اصول شما همیشه بر اساس ایده های ملموس و بدیهی است.

آنها به این می اندیشند که آیا هدایای شما، هدایایی مفیدی هستند یا خیر. آنها دوست دارند که اگر تصمیمی گرفتید به جای اینکه یکدیگر را مجبور کنید تا مشکل را حل کنید خودتان آن را حل کنید.

عشق ابدی شما می داند که احساسات نمی توانند رفتار شما را کنترل کنند و مغز شما ارباب قلب شماست . با این حال آنها عاشق این هستند که شما آنها را با واقعیت روبرو کنید. چیزی که شما همیشه درعشق ابدی خود ، بدنبال آن میگردید یک ذهن منطقی است.

 

متولدین مرداد

شما رابطه های زیادی دارید که همه آنها عاشقانه هستند. عشق ابدی شما هر کاری را برای شما انجام خواهد داد تا شما را خوشحال کند. آنها از جاه طلبی های شما چه در زندگی و چه در رابطه شما نمیترسند.

آنها به تصمیمات شما اعتماد دارند که این بخاطرعشق واقعی آنها به شماست. چیزی که در یک عشق ابدی به دنبال آن میگردید، درک است. حتی اگر در رابطه مانند رئیس رفتار کنید، از استقلال شما نمی ترسند.

از شما قدردانی می کنند چون شما برای خود و زندگی عاشقانه خود ارزش قائل هستید. عشق ابدی شما در همه شرایط از شما حمایت می کند.

اگر مجبور باشید اضافه کاری انجام دهید یا اگر بخواهید به سازمانی بپیوندید که تمام وقت شما را میگیرد ناراحت نمی شوند. آنها از شما دلخور نمی شوند. آنها می دانند که شما می توانید آن را با کارهای عاشقانه تان جبران کنید.

 

متولدین تیر

شما روح حساسی دارید و بسیار آرام هستید عشق ابدی شما قطعاً فردی متعهد، دوست داشتنی و حساس است. کسی که عمیق ترین افکار و حالات شما را درک کند.

آنها برای شخصیت شما ارزش قائل هستند و میدانند که شما همیشه به فضا و زمانی برای تنهایی نیاز دارید. شما دوست دارید عشق ابدی شما همیشه از شما مراقبت کند.

این عشق ابدی ، با وجود اینکه نقاط ضعف شما را می‌داند، به شما وفادار می‌ماند زیرا مطمئن است که شما واقعاً او را دوست دارید و 100٪ به او وفادار هستید. او می داند که شما از بازی کردن با احساس دیگران لذت نمیبرید.

آنها به حضور شما در زندگی شان نیاز دارنند و در برابر رفتار غیرقابل پیش بینی شما صبور هستند. آنها برای شما آشپزی میکنند، هنگام بیماری از شما مراقبت میکنند و از شما مثل کودک مراقبت میکنند.

 

متولدین خرداد

شما یکی از افرادی هستید که تنها بودن برایشان سخت است. همیشه در اسرع وقت راهی برای پیدا کردن شریک عاطفی خود پیدا خواهید کرد. این ویژگی اشکالی ندارد زیرا از ماجراجویی در عشق لذت می برید.

هنگامی که عشق ابدی خود را پیدا کردید، دوست دارید واقعاً با شما ارتباط برقرار کند و شبیه شما باشد. بتواند ابراز احساسات کند و به آنچه شما می گویید توجه کند. شما برای ارتباطات اجتماعی خود ارزش زیادی قائل هستید زیرا از ارتباط با دیگران لذت میبرید.

کسی را دوست دارید که به اندازه شما پرحرف نیست و شما را آرام میکند. یا حداقل، شخصی که همیشه به فحش ها و غصه ها و غرغر های شما گوش دهد و به هیجانات شما پاسخ بدهد.

 

متولدین اردیبهشت

آنچه و آنکس که مال شماست باید همیشه مال شما باشد. شما بسیار سرسخت هستید و تا به آنچه می خواهید نرسید از تلاش دست برنمیدارید. بنابراین برای شما، یک عشق ابدی همیشه باید کسی باشد که به شما و عشق شما وفادار باشد.

شما به به معایب دیگران اهمیت نمی دهید و آنها را از صمیم قلب می پذیرید تا زمانی که آنها ثابت کنند که مال شما هستند.

چیزی که در یک عشق ابدی نیاز دارید امنیت است، شخصی که به شما اجازه دهد تلفن او را چک کنید و به او اجازه بدهید که بدانند با چه کسی رفت و آمد میکنید. عشق ابدی شما وقتی به او مشکوک میشوید شما را تحقیر نمی کند.

 

متولدین فروردین

شما فردی همیشه عاشق هستید . شما عاشق شجاعت هستید و همه همیشه از صداقت شما در ابراز عشق شگفت زده می شوند. از این رو، چیزی که در یک عشق ابدی به دنبال آن هستید انرژی است، کسی که همیشه عاشق شماست.

کسی که به اندازه شما در ابرازعشق صادق و جسور باشد. عشق ابدی شما ترسو نیست، شخصی که بدون توجه به عواقب رفتارش جسورانه عشق میورزد.

در هرکاری سریع عمل می کند و همیشه مایل است تا مثل شما پر انرژی باشد. کسی که از رفتارها و تصمیمات نامنظم و بی برنامگی شما تعجب نمیکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر