هتل های پنج ستاره کیش | امکانات هتل های پنج ستاره کیش | هتل های لوکس کیش

لیست هتل های پنج ستاره کیش | امکانات + آدرس

اگر به دنبال محل اقامتی مناسب و با کیفیت و در عین حال شیک در میان هتل‌های کیش می‌گردید، لیست هتل های پنج ستاره برای شماست.

هتل های پنج ستاره کیش
ویکی گردی:

لیست هتل‌های پنج ستاره کیش شامل هتل‌های لوکس کیش است که در جزیره بنا شده اند و هر کدام به نحوی درحال خدمت رسانی به مسافران گرامی هستند. اولین مرحله از سفری خاطره انگیز و عین حال لذت بخش، انتخاب محل اقامت مناسب است. جزیره کیش نیز به دلیل اینکه جزیره ای بسیار زیباست و سالانه مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است، هتل و اقامتگاه های بسیاری در آن وجود دارد. اگر به دنبال محل اقامتی شیک و زیبا هستید، لیست هتل‌های پنج ستاره کیش برای شماست.در ادامه به بررسی خلاصه تمام هتل‌های پنج ستاره کیش می‌پردازیم.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش یکی از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر در جزیره کیش است. این هتل زیبا در بهترین موقعیت مکانی کیش واقع‌شده که دارای  100 باب اتاق است. هتل پالاس کیش در سال 1400 تاسیس شده و جزو هتل های نوساز به شمار میرود. در داخل هتل پالاس کیش انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که هریک از اتاق‌ها دارای طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی هستند و با ارائه امکانات مطلوب اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دوتخته رو به جزیره، رو به باغ و رو به محوطه، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار جزیره.در ساخت این هتل از استانداردهای هتلداری استفاده‌شده است و به همین دلیل در لیست هتل های پنج ستاره قرار گرقته است. با اقامت در این هتل می‌توانید به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که برای علاقه‌مندان به خرید، با انتخاب هتل پالاس فاصله بسیار اندکی تا مراکز خرید خواهید داشت و به راحتی می‌توانید به مراکزی مانند پردیس، پانیذ، رویال مال و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل پالاس کیش:

 امکانات هتل پالاس کیش شامل موارد زیادی است. این هتل از امکانات بی نظیر همچون لابی، رستوران، فضای سبز، سالن اجتماعات، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، سونا، جکوزی و ... برخوردار است و از مهم ترین آن ها که نمی توانید مانند آن را در هیچ یک از هتل های جزیره تجربه کنید استخر و سالن سینما می باشد.

آدرس هتل پالاس کیش:

کیش - ما بین میدان سیری و میدان داریوش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش با معماری منحصر به فردش که الهام گرفته از بناهای تخت جمشید می باشد، در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش و نزدیک به مراکز خرید و ساحل قرار گرفته است. این هتل از بهترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره کیش است که در 3 طبقه و 160اتاق بنا شده است. ترکیبی از دریا و ساحل و چشم اندازی زیبا را در هتل داریوش کیش خواهید دید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش از این هتل به راحتی قابل دسترسی است. سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده است. ویژگی یکتای هتل بزرگ داریوش به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین هتل‌های دنیا این است که تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ و کهن را به رخ جهانیان می کشاند و یگانه نماد تاریخی کشور است که با معماری بی همتای جهانی خود شکوه سلطنت گسترده فرهنگ و تمدن ایرانیان عزیز را هویدا نموده است.

امکانات هتل داریوش کیش:

هتل بزرگ داریوش با رستوران های آپادانا و پاسارگاد انتظارات شما را بر آورده می کند. در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود سرو می شود. کافی شاپ هتل نیز در طبقه همکف قرار گرفته است. ازجمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می توان از غـواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس و سالن بیلیارد نام برد. این هتل مجهز به استخر روباز برای بانوان و آقایان است. استخر روباز آقان مشرف به چشم انداز خلیج فارس است. امکان انجام تفریحات و ورزش های آبی همچون قایقرانی و پینت بال از دیگر تفریحات این هتل است. سالن بدنسازی، گیم نت، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز و فضای باغ در هتل از دیگر امکانات هتل داریوش کیش است. این هتل همچنین مجهز به یک سالن همایش است.

آدرس هتل بزرگ داریوش کیش:

جزیره کیش - میدان داریوش

هتل های پنج ستاره کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش از هتل های نوساز و جدید جزیره می باشد که در سال 1390 ساخته شده است. این هتل دارای دو طبقه و 190 اتاق و سوئیت است که در زمینی به وسعت 10 هکتار ساخته شده است. منظره برخی از اتاق های هتل، دریای زیبای خلیج فارس و برخی رو به جزیره می باشند.  این هتل تنها هتل جزیره می باشد که دارای ساحل (مارینا) اختصاصی است. این هتل در چهار ضلع ساخته شده و طبیعت بکر اطراف هتل و نزدیکی به دریا از یک سو، دسترسی راحت به مراکز خرید و اماکن گردشگری جزیره همچون پارک ساحلی مرجان، مراکز خرید مرجان، پردیس، مروارید و غیره از سوی دیگر، باعث شده این هتل همواره گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا کیش بسیار مجهز و دارای یک مجموعه تفریحی در پارک ساحلی هتل با انواع ورزش های آبی می باشد. هتل دارای 2 رستوران، 3 کافی شاپ، فروشگاه، سالن های همایش و کنفرانس، سالن ماساژ و مرکز اسپا و مرکز اجازه اتومبیل می باشد. اگر به خرید علاقه دارید یا قصد گرفتن هدیه و سوغات دارید می‌توانید از فروشگاه‌های موجود در هتل دیدن کنید. هتل مارینا پارک کیش درارای زمین تنیس خاکی و پیست دوچرخه سواری است. ازجمله تفریحات دریایی همچون تیوپ ‌سواری، پاراسل، قایق‌سواری، جت‌اسکی، گشت‌های دریایی، ماهیگیری و غیره هستند.

آدرس هتل مارینا پارک کیش:

کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل های پنج ستاره کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ مترمربع، افتتاح شد. این هتل، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین اما قدیمی ترین هتل‌های لوکس کیش است که در ۴ طبقه بنا شده و ۱۹۱ اتاق و سوئیت دارد. اتاق‌های هتل با ظرفیت‌های دو، سه و چهارتخته و با امکان انتخاب بین منظره رو به جزیره یا منظره رو به دریا ارائه می‌شوند. اتاق‌های چهارتخته به صورت دوبلکس با دو تخت یک نفره در طبقه همکف و یک تخت دونفره در نیم طبقه بالا ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان فضای بیشتر و اقامتی راحت تر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. این هتل در میدان ساحل قرار گرفته است. همین موقعیت مکانی سبب شده تا این هتل دسترسی مناسبی به مناطق گردشگری مختلف شهر مانند مراکز خرید زیتون، ونوس، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش داشته باشد. این هتل در روبه روی اسکله تفریحی قرار دارد. دسترسی‌تان از اینجا با مراکز تجاری همچون مروارید و مریم خیلی دور نیست. بزرگترین اسکله تفریحی کیش نیز در فاصله زمینی یک دقیقه‌ای با هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شایان کیش:

امکانات هتل شایان کیش شامل رستوران، رستوران بوفه، رستوران فضای باز، چایخانه تابستانی، چایخانه سنتی در فضای بسته(تمام فصول)، کافی شاپ تابستانه، رستوران ایرانی و کافی شاپ 24 ساعته نیز می‌باشد. این مجموعه شامل استخر، حمام ترکی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ و خانه دارت نیز میباشد. ازجمله امکانات هتل می‌توان به سالن کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد که با برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن آماده برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها، کنفرانس‌ها و دیگر مراسم هاست.این هتل همچنین برای پرکردن اوقات فراغت میهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته است. در سالن بیلیارد، اسنوکر و تنیس رومیز می‌توانید اوقات خوشی را در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید. امکان کرایه دوچرخه هم در این هتل فراهم است.

دسترسی به اینترنت، پارکینگ سرپوشیده، تور گردشگری و ترنسفر استقبال از فرودگاه از دیگر خدماتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

آدرس هتل شایان کیش:

کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل های پنج ستاره کیش

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در مهرماه سال 1396 به بهره برداری رسید.  این هتل 14 طبقه که دارای 336 اتاق و سوئیت می باشد، در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع ساخته شده و از بزرگترین هتل های جزیره کیش می‌باشد. این هتل در دو فاز طراحی شده که هم اکنون فاز اولیه آن دارای 100 اتاق و سوئیت به بهره برداری رسیده و  فاز دوم آن در حال ساخت می باشد. موقعیت این هتل بسیار عالی و به مراکز تفریحی کیش و خرید جزیره نزدیک می باشد. از پنجره اتاق های هتل می توان ساحل، دریا و غروب دل انگیز خورشید را تماشا کرد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه می باشد. همچنین دسترسی به اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مرکز تجاری کیش و دانشگاه پردیس بین الملل صنعتی شریف با فاصله ی حداکثر 1.5 کیلومتر از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل بین المللی کیش محسوب می شود.

امکانات هتل بین المللی کیش:

امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش شامل اینترنت پرسرعت رایگان در کلیه فضاهای اتاق ها، لاندری تمام اتوماتیک، سالن صبحانه خوری، سالن همایش چند منظوره، کافی شاپ، واحدهای تجاری، مجموعه ورزشی آقایان، مجموعه ورزشی بانوان، مجموعه بازی کودکان، سالن رستوران با غذاهای ایرانی، فرنگی، مجموعه کافی شاپ سرپوشیده با فضای باز جانبی، زمین تنیس با ابعاد استاندارد و بین المللی و ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره ، پکینگ بازی های دریایی، سافاری و ... می باشد.

آدرس هتل بین المللی کیش:

کیش - تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

لیست هتل های پنج ستاره کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در سال 1394 در جزیره افتتاح شد. این هتل مجموعه ای از 100 سوئیت روی آب به متراژهای 40 متری، 60 متری و 120 متری می باشد که بر روی آب قرار گرفتن این هتل از ویژگی های  منحصر به فرد آن است و باعث شده که مهمانان بتوانند مناظر فوق العاده زیبا و بی نظیری را تماشا کنند. تمام این سوئیت ها دارای کف شیشه ای هستند که می توان از آن به تماشای دریا پرداخت. این هتل در 2 فاز طراحی شده است. فاز اول که بر روی آب است و فاز دوم بر روی ساحل. این هتل از لوکس ترین هتل های کیش می باشد. غروب آفتاب را از سوئیت ها و یا رستوران و کافی شاپ هتل نظاره گر باشید. سوئیت های هتل از طریق اسکله چوبی به هم متصل هستند و از این اتصال طرح بته جقه ای زیبا در داخل آب بوجود آمده است. در ساخت این مجموعه همه تلاش و همت گروه مهندسی آن بر این بوده تا هتل مطابق با استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. هتل دریایی ترنج کیش، با معماری متفاوت و مدرن ترین امکانات، در منطقه ای بکر و دلنشین پذیرای میهمانان عزیز است. هتل ترنج کیش همچنین از اولین هتل دریایی ایران محسوب می‌شود.

امکانات هتل ترنج کیش:

رستوران خورشید نخستین رستوران این هتل است که بر روی آب قرار دارد. رستوران ساحلی هتل ترنج نیز به صورت بوفه به سرو شام و ناهار می پردازد. رستوران تاج ترنج، دیگر رستوران این هتل پنج ستاره کیش است. کافه گلف نخستین کافی شاپ هتل است. در کافی شاپ ساحلی هتل ترنج کیش نیز انواع پیتزا و دمنوش های متنوع سرو می شود. این هتل پنج ستاره یک چایخانه سنتی با نام لمکده سنتی ساحلی نیز دارد که میزبان مهمانان هتل است. در ساحل هتل نیز آلاچیق های متعددی نصب شده است. سالن بازی های ساحلی یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی این هتل است. ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد از جمله تفریحات سالن بازی های ساحلی است. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی از دیگر تفریحات این هتل پنج ستاره است. استفاده از باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی کودک برای مهمانان این هتل رایگان است.

آدرس هتل ترنج کیش:

جزیره کیش - ابتدای جاده جهان - بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل های پنج ستاره کیش

هتل ایران کیش

هتل بین‌المللی ایران کیش یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ ستاره این جزیره است. هتل ایران کیش در مرداد ماه سال 1393 به بهره برداری رسید. این هتل متشکل از دو برج هفت طبقه جدا از هم است که در طبقات همکف و هفتم به یکدیگر متصل شده اند. اتاق‌های هتل در دو نوع استاندارد و به صورت اختصاصی دوتخته با یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره و همینطور سه‌تخته ارائه می‌شوند. اتاق های ضلع شمالی هتل پنج ستاره ایران کیش دارای نمای رو به دریا و اتاق های ضلع جنوبی نمای رو به جزیره و پارک شهر دارند. فضایی دل‌باز و چشم‌اندازی رو به جزیره یا دریا ازجمله ویژگی‌های واحدهای اقامتی این هتل است. بنابراین چه به قصد تفریح و گردش به کیش سفر کرده باشید چه به قصد خرید، هتل ایران محل اقامت مناسبی برای شماست. ضمن اینکه با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی‌های خوب، می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل هم بهره‌مند شوید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. این هتل لوکس از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است، به اماکن گردشگری نزدیک بوده و دسترسی راحتی به مراکز خرید جزیره دارد. برای مثال اسکله تفریحی، پارک شهر و کارتینگ کیش کمتر از ده دقیقه با هتل فاصله دارند. همچنین با کمی پیاده‌روی می‌توانید از مراکز خریدی چون سارینا، رویا مال و مروارید دیدن کنید.

امکانات هتل ایران شیراز:

امکانات هتل ایران شیراز شامل موارد بسیار است. هتل ایران شیراز دارای یک مجموعه تفریحی و ورزشی با بخش‌های متنوع است. می‌توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا در سونا و جکوزی ریلکس کنید. همچنین اگر از آن‌دسته افرادی هستید که نمی‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب اندام دور باشید، سالن بدنسازی هتل در خدمت شماست. رستوران هتل نیز که در لابی هتل واقع شده است، با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان است. به‌علاوه کافه «ویکتوریا» هم در فضایی دنج و دلنشین با سرو انواع نوشیدنی، کیک، دسر و میان وعده لحظاتی خوش در کنار دوستان و خانواده برایتان رقم می‌زند. این کافه همچنین دارای یک بخش روباز است که در آن میهمانان می‌توانند هنگام صرف غذا از تماشای چشم‌اندازی زیبا رو به جزیره لذت ببرند.

آدرس هتل ایران کیش:

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

هتل های پنج ستاره کیش

هتل پاناروما کیش

هتل پاناروما کیش در سال 1398 افتتاح شده است و جزء دیگر هتل‌های پنج ستاره کیش است. این هتل لوکس دارای 13 طبقه و 276 واحد اقامتی زیبا و مدرن است. تمامی واحدهای اقامتی این هتل لوکس نمایی رو به خیابان دارند. اتاق‌های دونفره به صورت توئین شامل دو تخت تک نفره یا دبل شامل یک تخت دونفره ارائه می‌شوند. اتاق‌های سه نفره و کانکت چهارنفره هم گزینه‌های دیگری برای اقامت هستند. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. هتل در بلوار رودکی قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن گردشگری جزیره دارد. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از سوی دیگر، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، مرکز غواصی و کیبل اسکی، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های کیش) و کلوپ‌های تفریحی همگی در نزدیکی هتل پانوراما قرار گرفته اند تا محل اقامتی ایده‌آل را برای میهمانان فراهم کنند. با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی‌های مناسبی که خواهید داشت می‌توانید از امکانات متنوع و خدمات با کیفیت هتل بهره مند شوید.

امکانات هتل پاناروما کیش:

هتل پاناروما دارای دو رستوران است. رستوران صدف که ظرفیت آن صد نفر بوده ، در طبقه همکف قرار گرقته است و با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی میزبان شماست. رستوران مروارید که برای سرو صبحانه در طبقه اول هتل قرار دارد و شامل فضای بسته و تراس است، ظرفیت آن 390 نفر می باشد. سالن صرف صبحانه نیز در طبقه اول هتل قرار گرفته است. در طبقه همکف نیز کافی شاپی با ظرفیت 150 نفر قرار دارد. سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، استخر، حوضچه آب سرد و حمام ایرانی از دیگر امکانات رفاهی این هتل است. شما می توانید از خدمات ماساژ این هتل نیز بهره مند شوید. همچنین هتل یک سالن همایش بزرگ با ظرفیت پذیرایی از 600 نفر جهت برگزاری مراسم مختلف اختصاص داده است.

آدرس هتل پاناروما کیش:

 کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل های پنج ستاره کیش

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل تازه تاسیس آرامیس پلاس کیش در سال آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. هتل آرامیس پلاس بالغ بر ۱۴ طبقه به صورت ۹ طبقه مثبت و ۳ طبقه زیر پارکینگ و ۱۷۱ اتاق و سوئیت می باشد. هتل آرامیس پلاس ، هتلی شیک و پرامکانات بوده که باعث شده جز هتل های پنج ستاره و لوکس ترین هتل های کیش محسوب شود. این هتل به دلیل زیاد بودن تعداد طبقات و اتاق ها، دست مهمانان خود را در انتخاب اتاق بازگذاشته، و هر کسی با توجه به اختیار و علاقه خود می تواند یکی از این اتاق ها را انتخاب کند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود و خانواده اش رقم زند. این هتل در جنب میدان پردیس و در خیابان رودکی  قرارگرفته‌است، و به مراکزی خریدی از جمله پردیس ۱و۲، کیش مال، کتون و رویا مال و همچنین به ساحل نیلگون خلیج فارس نزدیک می باشد.

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش:

امکانات هتل آرامیس پلاس شیراز شامل سالن بدمینتون، سالن بیلیارد و سالن همایش، سالن تناسب اندام، اینترنت رایگان، ۴ آسانسور مهمان و یک آسانسور پانوراما شیشه ای، کانتر عکاسی، ترانسفر فرودگاهی، رنت خودرو، فضای سبز، فروشگاه و غرفه و از همه جذاب تر مجموعه آبی بوده که خاطره خوشی را برای مهمانان داخلی و خارجی به ارمغان می آورد. همچنین هتل آرامیس پلاس کیش درای رستوران، کافی شاپ و فود کورت بوده که با منوی متنوع خود و موسیقی زنده پذیرا میهمانانش است.

آدرس هتل آرامیس پلاس کیش:

کیش - میدان پردیس

هتل های پنج ستاره کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است. با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود می‌توانید از بین اتاق‌های دو تخته ، سه‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه چهار‌تخته بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل علاوه بر شیک بودن، دارای فضایی دنج و راحت هستند به طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. هتل شایگان کیش در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن دیدنی کیش دارد. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از طرف دیگر ساحل نیلگون خلیج فارس و اسکله تفریحی با امکانات متنوع ازجمله غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و غیره همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

امکانات هتل شایگان کیش:

امکانات هتل شایگان کیش شامل رستوران، فست فود، چایخانه سنتی و کافه می‌باشد. کلوب سلامتی، استخر، سونا و جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی، سالن بیلیارد شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون نیز بخش دیگری از امکانات و خدمات هتل شایگان شیراز است. همچنین هتل دارای یک مرکز تجاری با فروشگاه‌های مختلف و مجموعه سالن اجتماعات و همایش‌متنوع و مجهز است.

آدرس هتل شایگان کیش:

 جزیره کیش - میدان پردیس - خیابان رودکی

هتل های پنج ستاره کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش که از دیگر هتل‌های پنج ستاره شیراز محسوب می‌شود، جزء بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا سال ۱۳۹۶ در 10 طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هارمونی میان دکوراسیون و وسایل داخل هتل و اتاق های آن به حدی زیبا است که موجب می شود اقامت در این اتاق ها خیلی لذت بخش باشد و مهمانان هتل بتوانند اقامتی مملو از آرامش را در این واحدهای اقامتی تجربه کنند. قرار گرفتن در قلب جزیره کیش و نزدیکی به اماکن تجاری و تفریحی، از امتیازات ویژه هتل ویدا محسوب می‌شود. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

امکانات هتل ویدا کیش:

رستوران در طبقه اول با گنجایش ۳۰۰ نفر، سالن های همایش، سمینار، آمفی تئاتر مجلل با دکوراسیونی متفاوت و با پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری، پارکینگ، خشکشویی، سالن بیلیارد، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، حمام ترکی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد و سالن زیبایی از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند.

آدرس هتل ویدا کیش:

میدان سنایی - بلوار موج

هتل های 5 ستاره کیش

هتل پارمیس کیش

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد، که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل موجود است. این واحدها در مجموع 152 اتاق، 14 سوئیت، 2 پنت‌هاوس و 1 سوئیت ویژه عروس و داماد را شامل می‌شوند. این هتل به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی سبب شده تا دسترسی آسانی به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مراکز دیدنی جزیره همچون کشتی یونانی و پارک ساحلی مرجان جزیره شود.

امکانات هتل پارمیس کیش:

مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌ها برای پذیرایی از میهمانان در این هتل تدارک دیده شده‌است. رستوران ایرانی و ایتالیایی و سفره خانه سنتی با فضایی دلنشین و منوی متنوع خود پذیرا مسافران گرامی هستند. علاوه بر این‌ها فضای دنج و دلنشین، کافی‌شاپ هتل هم مکان مناسبی برای گپ و گفت کنار دوستان و خانواده و نیز صرف انواع نوشیدنی‌های گوارا و دسرهای خوشمزه است. در این هتل همچنین مجموعه متنوعی از امکانات تفریحی و ورزشی ارائه می‌شود. استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ این مجموعه به شما انرژی مضاعف بخشیده و خستگی سفر را از بدنتان بیرون می‌کند. این هتل همچنین دارای سالن برای برگزاری مراسم‌ها و کنفرانس هاست.

آدرس هتل پارمیس کیش:

کیش، میدان پردیس

هتل های 5 ستاره کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش و نوساز جزیره است که در سال 97 افتتاح شده‌است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز زیبای جزیره یا دریا می‌باشد. اتاق‌ها طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل، اتاق‌های استاندار دوتخته است که به دو صورت دبل با یک تخت دو نفره و توئین با دو تخت یک نفره ارائه می‌شود. بخش دیگر سوئیت‌های هتل هستند که با فضای بیشتر و امکانات بهتر، اقامتی لوکس‌تر را برای میهمانان فراهم می‌کنند. این سوئیت‌ها انواع مختلفی داشته و دارای ظرفیت‌های دو و سه نفر هستند. این هتل پنج‌ستاره در بلوار دریا واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به اماکن تفریحی و مراکز تجاری جزیره دارد. برای مثال مراکز خرید مریم و ونوس در نزدیکی هتل قرار داشته و مرکز خرید مروارید هم با ماشین کمتر از ده دقیقه با هتل فاصله دارد. همینطور می‌توانید با کمی پیاده‌روی به اسکله بزرگ بروید و از انواع تفریحات آبی همچون غواصی، جت‌اسکی و قایق‌سواری لذت ببرید. ضمن اینکه فاصله فرودگاه تا هتل هم حدود شش کیلومتر است.

امکانات هتل میراژ کیش:

امکانات هتل میراژ کیش شامل استخر، مسیر دوچرخه سواری، سونا و جکوزی است. این هتل همچنین دارای دو سالن پذیرایی ویژه برای برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌ها، میهمانی‌ها و همایش هاست. گفتنی است این سالن‌ها از بهترین امکانات صوتی و تصویری هم برخوردار هستند. همچنین سرویس استقبال در فرودگاه هم برای میهمانان به طور مرتب ارائه می‌شود. سایر امکانات هتل میراژ کیش شامل رستوران (واقع در طبقه همکف)، کافی شاپ (واقع در محوطه) و سالن صبحانه خوری است.

آدرس هتل میراژ کیش:

جزیره کیش - بلوار دریا

هتل های 5 ستاره کیش

هتل کوروش کیش

هتل پنج ستاره کوروش کیش واقع در میدان پردیس در نوروز سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل تازه تاسیس در ۱۶ طبقه بنا و دارای ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. واحدها و سوئیت های هتل کوروش کیش با عنوان اتاق دو تخته رو به جزیره، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته روبه دریا، سوئیت یکخوابه دو نفره رو به جزیره و اتاق سه تخته رو به دریا به مهمانان ارائه می شوند. البته منظور از اتاق های رو به دریا جهت اتاق ها است و هیچ کدام از آنها چشم اندازی به دریا ندارند. خوشبختانه موقعیت مکانی هتل ۵ ستاره کوروش کیش، امکان دسترسی راحت به ساحل خلیج همیشه فارس را برای مسافران امکان پذیر کرده است. به علاوه اگر بخواهید از هتل به هر مکان تفریحی بروید؛ کمتر از نیم ساعت زمان نیاز خواهید داشت. مثلا کشتی یونانی فقط ۲۰ دقیقه از هتل دور است، تا شهر زیر زمینی کاریز ۱۵ دقیقه فاصله دارید یا پارک دلفین ها و ساحل مرجان هم ۱۲ دقیقه ای بیشتر با شما اختلاف ندارند. اگر هم سفر به کیش بدون خرید برایتان معنا ندارد، بهتر است بدانید که مراکز خرید مهمی مانند پردیس ۱ و ۲ فاصله کمی با هتل شما دارند. بدون تردید این دسترسی خوب، یکی از مزیت های رزرو هتل کوروش کیش به شمار می رود.

امکانات هتل کوروش کیش:

امکانات هتل کوروش کیش شامل موارد زیادی است. لازم به ذکر است که این هتل ۹ رستوران مجلل با منویی متنوع از غذاهای باکیفیت ایرانی و خارجی دارد که به گرمی از مسافران استقبال می کنند. در کافی شاپ هتل هم فضایی دنج و دلنشین با نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای لذیذ آماده میزبانی از مهمانان است. علاوه بر این، با رزرو هتل کوروش کیش شما از تالارهای چند منظوره و سالن کنفرانس که برای برگزاری جشن ها و همایش ها تعبیه شده، بهره مند خواهید شد. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که در سفر هم به ورزش اهمیت می دهید، باید بدانید که هتل کوروش هم سالن ورزشی دارد و هم سونا، جکوزی، حمام ترکی و دو استخر سرپوشیده برای بانوان و آقایان. در پایان باید اضافه کرد که هتل کوروش در تمام ساعات شبانه روز مهمانان خود را پذیرش کرده و مترجم در اختیار مسافران خارجی قرار می دهد.

آدرس هتل کوروش کیش:

جزیره کیش - میدان پردیس

هتل های 5 ستاره کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر