لیست هتل های 3 ستاره شیراز، هتل های متوسط شیراز، هتل های مقرون به صرفه شیراز

لیست کامل هتل های 3 ستاره شیراز | معرفی هتل های شیراز

هتل های 3 ستاره شیراز انتخابی مقرون به صرفه برای سفر به شیراز است. اگر سرمایه محدودی برای سفر به شیراز دارید، از لیست زیر یکی از هتل های سه ستاره شیراز را انتخاب کنید.

هتل های 3 ستاره شیراز
ویکی گردی:

در این مقاله تمامی هتل های سه ستاره شیراز  را معرفی کردیم و توضیح کلی راجع به آن‌ها در اختیارتان قرار می دهیم. شیراز شهری است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی خود دارای تعداد زیادی هتل و اقامتگاه است و هتل های سه ستاره زیادی در این شهر وجود دارد. اما گاها انتخاب بهترین هتل مانند هتل های 5 ستاره شیراز یا هتل های 4 ستاره شیراز با شرایط مطلوب کمی دشوار می‌شود. با مطالعه لیست هتل های سه ستاره شیراز می‌توانید اطلاعاتی کلی راجع به هتل های سه ستاره بدست بیاورید و اگر شرایط آن هتل‌ها مطابق میل شما بود، آن هتل را به عنوان محل اقامت خود برگزینید. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا با هتل های سه ستاره شیراز بیشتر آشنا شوید.

هتل نیایش شیراز

هتل نیایش شیراز که یکی از هتل های سه ستاره شیراز است، در سال ۱۳۸۸ در بافت تاریخی شهر، سه راه نمازی و نزدیکی حرم شاه چراغ افتتاح شده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است که زمانی میزبان جلسات انجمن ادب شیراز بوده است. این هتل در دو طبقه و 85 اتاق ساخته شده که به امکانات رفاهی مطلوب مجهز هستند. هتل سنتی نیایش شیراز از معماری زیبای سنتی شیرازی برخوردار است و در واقع خانه بزرگی است که ماشین تا 150 متری آن نمی تواند بیاید، بنابراین از دود و صداهای ناهنجار وسایل نقلیه موتوری در اینجا خبری نیست. اقامت در هتل نیایش شیراز که در میان مجموعه ای از موزه ها، کلیسا، کنیسه ها و آتشکده های قدیمی و نیز مساجد و خانقاه ها واقع شده، الهام بخش و دلپذیر است و تجربه ای متفاوت را برای مسافران رقم می‌زند و جزء یکی از بهترین هتل‌های سنتی شیراز به شمار می رود. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل نیایش شیراز:

هتل نیایش شیراز، اتاق هایی طراحی شده به سبک خانه های قدیمی شیراز دارد اما تمامی این اتاق ها از تجهیزات بالایی برخوردار هستند. هتل نیایش شیراز با نزدیکی به بازار و مرکز شهر و مجاورت با بارگاه ملکوتی شاهچراغ، نزدیکترین هتل به مرکز شهر در محیطی ارام و تاریخی است که با داشتن فضای سبز، آب نما، حیاط های بزرگ، رستوران های بزرگ و کافی شاپ های متعدد، کارگاه تولید کاشی هفت رنگ تا خیاط خانه، کارگاه مینیاتور و پارک بازی کودکان، مجموعه سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد و کلاس های یوگا رایگان، اتاق ماساژ و غیره، بهشتی زیبا برای خانواده های ایرانی است.

آدرس هتل نیایش شیراز:

شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه یا کوچه 4 ، رو به روی امام زاده بی بی دختران،  هتل سنتی نیایش.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز از دیگر هتل های شیراز است که در سال 1370 در مرکز شهر تاریخی شیراز فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با 62 واحد اقامتی در دو طبقه در اختیار گردشگران عزیز قرار گرفته است. هتل ارگ شیراز در سال 1383 برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بهسازی قسمت های مختلف خود، بازسازی شد. هتل سه ستاره ارگ شیراز یکی از ارزانترین هتل های این رده در بین هتل های شیراز است که با موقعیت مکانی خوب خود می تواند جزء گزینه های انتخابی شما در سفر به شیراز باشد. از ویژگی های هتل ارگ شیراز نزدیکی به ارگ کریم خان، حافظیه و بازار وکیل است. هتل ارگ شیراز نزدیک خیابان ساحلی و حاشیه رودخانه قرار گرفته که ویژگی منحصر به فردی در میان هتل‌های شهر شیراز به آن داده است و به همین دلیل برای پیاده‌روی صبحگاهی گزینه عالی است.

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل ارگ شیراز:

امکانات هتل ارگ شیراز شامل موارد بسیاری است. این هتل 3 ستاره اتاق‌هایی یک تا چهار تخته دارد که در عین سادگی، تمیز و راحت چیده شده‌اند. همچنین رستوران ایرانی موجود در هتل ارگ شیراز، انواع غذاهای ایرانی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. همچنین برای استراحت می توانید به کافه فضای باز هتل ارگ شیراز سر بزنید و با یک نوشیدنی سرد یا گرم خستگی خود را به در کنید. از دیگر امکانات این هتل می¬توان به دسترسی به اینترنت اشاره کرد.

آدرس هتل ارگ شیراز:

شیراز، خیابان تختی، بالاتر از چهار راه راهنمایی

هتل جهانگردی شیراز

هتل جهانگردی شیراز، که جزء هتل‌های سه ستاره شیراز و زیر مجموعه ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است، سال ۱۳۵۰ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰۰ مترمربع در شمال شرق شیراز افتتاح شد. این هتل در سال ۱۳۸۳ بطور کامل تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت. در حال حاضر ساختمان ۲ طبقه هتل جهانگردی شیراز با مجموع ۴۴ فضای اقامتی پذیرای میهمانان شیراز است. اتاق‌ها و سوئیت‌های ویلایی و فضای سبز بی¬نظیر هتل از امتیازات این هتل به شمار می روند که اقامت در این هتل را برای میهمانان لذت بخش می کند. از مزایای این هتل مانند اکثر هتل های شیراز، می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن دیدنی از جمله مسجد نصیرالملک، باغ جهان نما و باغ ارم اشاره نمود.

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل جهانگردی شیراز:

امکانات هتل جهانگردی شیراز شامل موارد بسایر است. ارائه خدمات گردشگری، کافی شاپ و رستوران، فضای بازی کودکان، سالن چند منظوره، اینترنت درلابی، پارکینگ و خدمات اداری از جمله خدمات هتل جهانگردی شیراز است.

آدرس هتل جهانگردی شیراز:

شیراز-کلبه سعدی- ابتدای بلوار نصر-مجتمع جهانگردی شیراز

هتل بین الحرمین شیراز:

هتل بین الحرمین شیراز، یکی دیگر از هتل های سه ستاره شیراز، در بافت تاریخی و در کنار حرمین شریف شاه چراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع) قرار دارد و در تابستان سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است که دارای دو طبقه و ۵۸ واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب است. هتل بین الحرمین که یکی دیگر از هتلهای سه ستاره شیراز است، به اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری از جمله مسجد عتیق، مدرسه خان، مجموعه زندیه، نارنجستان قوام، موزه هنر، موزه پارس، مسجد نصیر الملک و … نزدیک می باشد. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل بین الحرمین شیراز:

از جمله امکانات هتل بین الحرمین می توان به دسترسی به اینترنت ، پارکینگ، رستوران، فروشگاه و غرفه، سالن چند منظوره اشاره کرد.

آدرس هتل بین الحرمین شیراز:

شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، جنب شورای شهر

هتل تالار شیراز:

هتل تالار شیراز با بیش از سی دهه فعالیت در زمینه هتلداری، از هتل های مجبوب میان هتل های شیراز محسوب می شود. ساختمان این هتل در سه طبقه بنا شده و دارای 60 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان می باشد. هتل تالار در سال  1399 تعدادی از واحدهای اقامتی خود را با هدف ارائه خدمات هر چه بهتر به مهمانان گرامی، بهسازی کرد. موقعیت مکانی هتل تالار شیراز و دسترسی مناسب به جاذبه های دیدنی در کنار برخورداری از پرسنل حرفه ای و قیمت مناسب نسبت به امکانات، از عواملی هستند که این هتل را در میان هتل های شیراز محبوب می کند. هتل تالار شیراز در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد. از آن جمله می توان به دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و سعدی، مجموعه وکیل و ارگ کریم خان اشاره کرد. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل تالار شیراز:

امکانات متعددی در هتل تالار شیراز ارائه می‌شود. در هتل تالار شیراز برای صرف غذای خود هم می توانید از رستوران هتل استفاده کنید که در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. کافی شاپ هتل با ارائه نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و سالن همایش مجهز به خدمات صوتی و تصویری و ویدئوپروژکتور، آماده پذیرایی و میزبانی جلسات، همایش ها و کنفرانس ها می باشند. 

آدرس هتل تالار شیراز:

شیراز - خیابان زند - خیابان فردوسی - بین رودکی و سعدی

هتل وکیل شیراز:

هتل وکیل شیراز هتلی سه ستاره میان هتل های شیراز محسوب شده که در اسفندماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه طبقه و 31 واحد اقامتی است. بی شک بهترین موقعیت مکانی در بین هتل های سه ستاره شیراز به هتل سنتی وکیل تعلق دارد و یکی از ویژگی‌های درخور توجه هتل وکیل شیراز، قرار گرفتن در فاصله ای اندک از آثار تاریخی شیراز است. میهمانان این هتل سنتی به آسانی می توانند به جاذبه های گردشگری نظیر حمام وکیل، مسجد نصیرالملک و آرامگاه شاهچراغ دسترسی داشته باشند. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل وکیل شیراز:

تلفیق امکانات و خدمات رفاهی مناسب با فضایی سنتی در بافت قدیمی شیراز، اقامتی فراموش نشدنی را به مسافران هدیه می دهد. برخی از مهمترین امکانات هتل وکیل شیراز عبارتند از خدمات معلولین، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ.

آدرس هتل سنتی وکیل شیراز:

شیراز - خیابان لطفعلی خان زند - از سمت چهارراه مشیر به سمت چهارراه نمازی (سه راه نمازی سابق) - ابتدای کوچه 59 - سمت راست

هتل اطلس شیراز

هتل سه ستاره اطلس در سال ۱۳۶۸ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ بازسازی انجام داده است. این هتل با دارا بودن 47 باب اتاق و کادری مجرب و مهمان نواز، پذیرای میهمانان بوده است. به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب هتل، میهمانان این هتل دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارند و همچنین آرامگاه حافظ و باغ جهان نما به هتل اطلس شیراز بسیار نزدیک هستند. ایستگاه اتوبوس هم در چند قدمی هتل اطلس شیراز قرار گرفته است. در هتل اطلس شیراز مانند اکثر هتل های شیراز، می‌توانید اتاق‌هایی راحت با تیپ‌های دو تخته، سه تخته، و چهار تخته را رزرو کنید و اقامتی مقرون به صرفه را در میان هتل های شیراز داشته باشید. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل اطلس شیراز:

امکانات هتل اطلس شیراز به عنوان یکی از هتل های سه ستاره شیراز شامل: رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، و فست فود، پارکینگ سر پوشیده و تالار پذیرایی است.

آدرس هتل اطلس شیراز:

شیراز، میدان اطلسی، به طرف چهار راه حافظیه، جنب بانک ملت

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز، ارائه کننده خدمات پذیرایی و هتلی به گردشگران و هتلی تازه ساز است که از سال 1394 شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و دارای 6 طبقه و 24 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان با امکانات رفاهی مناسب می باشد. این هتل به دلیل نوساز بودن، دارای ساختمان و اتاق‌های بسیار تمیز و زیبایی می باشد.پرسنل کارآزموده و اخلاق مدار این هتل سعی دارند تا با ارائه خدمات خود به نحو احسن به میزان رضایت مهمانان خود افزوده و اقامتی آرام و امن را برایشان فراهم سازند. از دیگر مزایا هتل آپارتمان رز ریحان، نزدیکی به اماکن تاریخی مانند آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و ارگ کریم خان می باشد.

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل رز ریحان شیراز:

تمامی اتاق‌های این هتل سه ستاره شیراز مجهز به امکانات رفاهی مناسب هستند و امکان پخت و پز در آنها وجود دارد. این هتل دارای کافی شاپی با ظرفیت 70 نفر می باشد که در طبقه اول هتل واقع شده و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه به همراه موسیقی زنده لحظات دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان در لابی، مجموعه آبی( استخر، سونا و جکوزی)، سالن صبحانه خوری و سالن بدنسازی اشاره کرد. 

آدرس هتل رز ریحان شیراز:

شیراز - چهارراه ادبیات - بلوار گلستان - جنب فروشگاه دی تو دی

هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز از دیگر هتل های شیراز بوده که در سال سال ۱۳۳۸ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات با ۴۰ سال سابقه در صنعت هتلداری، در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام داده است. این هتل سه ستاره که در دوران پیش از انقلاب اسلامی ساخته شده است، 8 طبقه همراه با 126 باب سوئیت و اتاق دارد. محوطه باغ به مساحت 5000 مترمربع با درختان کهنسال در محیطی خوش آب و هوا، اقامت دلپذیر را در هتل سه ستاره پارک شیراز مهیا کرده است. هتل پارک شیراز در چهار¬راه زند و مرکز شهر واقع است که موجب دسترسی آسان به حرم شاه چراغ، موزه پارس و بازار وکیل می شود. با 10 تا 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید به بازدید از دیدنی‌ها و اماکن تاریخی مرکز شهر شیراز بروید. علاوه بر آن، به وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، اتوبوس و مترو هم دسترسی خوبی خواهید داشت. رستوران و کافه‌های زیادی هم در اطراف هتل پارک شیراز قرار دارند.

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل پارک شیراز:

رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و اینترنت برخی از امکانات و خدمات هتل پارک شیراز هستند که آن را در میان هتل های شیراز محبوب می کند. پارکینگ رو باز، سونا و جکوزی از سایر خدمات این هتل سه ستاره شیراز است. 

آدرس هتل پارک شیراز:

شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان سعدی، اولین فرعی سمت راست

هتل رودکی شیراز

هتل رودکی شیراز در سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل که یکی دیگر از هتل های سه ستاره شیراز است، در سه طبقه بنا شده است و 33 باب اتاق و سوئیت دارد. امکانات رفاهی خوب، موقعیت مکانی مناسب و پرسنلی مجرب سبب شده هتل رودکی گزینه ای مناسب برای اقامت میهمانان باشد. هتل رودکی در نزدیکی ارگ کریم خان واقع شده است و دسترسی آسانی به این مکان تاریخی را فراهم آورده است. همچنین با اقامت در این هتل زیبا می توانید پیمودن حداکثر مسافت 2 کیلومتر از دیگر جاذبه های گردشگری نظیر مدرسه خان، خانه فروغ الملک، حمام و بازار وکیل نیز بازدید کنید. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل رودکی شیراز:

امکانات هتل رودکی شیراز نیز مانند بسیاری از هتل ها شامل پارکینگ، رستوران و کافی شاپ می شود. 

آدرس هتل رودکی شیراز:

شیراز – بلوار کریم خان زند - خیابان رودکی – نبش خیابان ایزدی

هتل هدیش شیراز

هتل آپارتمان هدیش شیراز ، هتلی سه ستاره است که در سال 1382 فعالیت خود را در شهر شعر و ادب ایران آغاز کرد و یکی از با سابقه ترین هتل‌های شیراز به شمار میرود و به همین دلیل یکی از مقاصد ارزان قیمت مسافران است. این هتل در 5 طبقه بنا شده و دارای 30 واحد می باشد که در سال 1395 با انجام بازسازی بر روی برخی از واحد های اقامتی، توانسته است رضایت مهمانان خود را به دست آورد. هتل آپارتمان هدیش به دلیل واقع بودن در خیابان کریم خان، یکی از نقاط پر تردد و مهم شیراز، دسترسی آسانی به ارگ کریم خان داشته و همچنین در فاصله دو کیلومتری آرامگاه شاهچراغ نیز واقع شده است. همچنین با اقامت در هتل آپارتمان هدیش می توان در کوتاه ترین زمان ممکن از اماکن تاریخی شهر دیدن کرد. از جمله این آثار می توان به بازار وکیل، نارنجستان قوام، حرم شاه چراغ و خانه زینت الملوک اشاره نمود.

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل هدیش شیراز:

هتل هدیش مجهز به انواع خدماتی نظیر اینترنت در لابی، بیلیارد و فوتبال دستی، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران است.

آدرس هتل هدیش شیراز:

 شیراز - خیابان کریم خان زند - خیابان رودکی

هتل امیر کبیر شیراز

هتل امیر کبیر شیراز نیز از دیگر هتل های سه ستاره در میان هتل های شیراز است که در اواخر اسفند ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 2 طبقه و 45 باب اتاق است که اتاق‌ها در طبقات همکف و اول قرار گرفته اند. اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده، طراحی داخلی مطلوبی داشته و امکانات رفاهی مناسبی دارند. هتل امیر کبیر جزء زیباترین و نوساخت ترین هتل‌های سه ستاره شیراز به شمار می رود. فاصله هتل امیرکبیر شیراز از بافت سنتی و جاذبه‌های تاریخی شهر زیاد است اما با تاکسی و اتوبوس به راحتی می‌توانید به هر نقطه از شهر که بخواهید بروید. قرارگیری هتل در محیطی آرام و فضایی سرسبز ازجمله امتیازات هتل امیرکبیر به شمار می‌رود. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل امیرکبیر شیراز:

امکانات هتل امیرکبیر شیراز بسیار متنوع هستند. رستوران هتل، منو متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می کند. همچنین بعد از گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و ضمن استراحتی کوتاه از صرف انواع نوشیدنی و دسر در فضای دنج و دلنشین آن لذت ببرید. در هتل امیرکبیرشیراز امکانات ورزشی و تفریحی متعددی نظیر استخر، سونا و جکوزی وجود دارد. همچنین سالن بدنسازی مجهزی در هتل امیرکبیر برای عاشقان ورزش و سلامتی قرار گرفته است. همچنین هتل دارای یک سالن همایش مجهز بوده که به برگزاری مراسم مختلف اختصاص دارد. دسترسی به اینترنت پر سرعت و پارکینگ از دیگر خدمات رائه شده در هتل امیرکبیر شیراز هستند.

آدرس هتل امیرکبیر شیراز:

شیراز - بلوار امیرکبیر - چهارراه فرزداقی - انتهای فراشبندی

هتل آپارتمان جهان نما شیراز 

هتل آپارتمان جهان نما شیراز در زمستان سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل دارای 2 طبقه منفی و 6 طبقه مثبت است که 25 واحد اقامتی در طبقات دوم تا ششم هتل جهان نمای شیراز واقع شده است. هتل آپارتمان سه ستاره جهان نما شیراز یکی دیگر از هتل‌های شیراز است که جزء هتل‌های مجهز این شهر به شمار می رود و در نزدیکی میدان اطلسی واقع شده و دسترسی آسانی به مرکز شهر و آرامگاه حافظ شیراز دارد. همچنین در فاصله 2 کیلومتری تا بازار وکیل نیز واقع شده است. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل آپارتمان جهان نما شیراز:

از جمله امکانات موجود در هتل آپارتمان جهان نمای شیراز وجود امکانات ورزشی مانند استخر، ماساژ، سونا و جکوزی است. همچنین ارایه خدمات معلولین و کافی شاپ بسیار با کیفیت از سایر خدمات این هتل است.

آدرس هتل آپارتمان جهان نما شیراز:

شیراز - میدان اطلسی - بلوار هجرت - خیابان جاوید

هتل ارم شیراز

هتل سه ستاره ارم شیراز، در مرکز شهر تاریخی، کهن و فرهنگی شیراز میان بانک ها، مراکز تجاری و بازار اصلی نزدیک به مجموعه زندیه قرار گرفته است. هتل ارم شیراز از سال 1365 میزبان مهمانان و گردشگران عزیز بوده است. البته فاز دوم این هتل در سال 1388 شروع به کارنمود و در سال 1395 مورد بازسازی مجدد قرار گرفت که مجموعا دارای 100 واحد اقامتی است. این هتل درست در پشت ارگ کریم خان زند یکی از آثار معروف و تاریخی شهر شیراز قرار دارد و به بسیاری از مکان های گردشگری،مذهبی و عمومی نزدیک می باشد. 

هتل های سه ستاره شیراز

امکانات هتل ارم شیراز:

رستوران هتل ارم شیراز با ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را در اختیار میهمانان قرار داده و کافی شاپ این هتل که در طبقه همکف قرار دارد با سرو نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای لذیذ خدماتی با کیفیت را به مشتریان ارائه می کند. از دیگر امکانات می توان به وجود سالن همایش و سالن بیلیارد اشاره کرد.

آدرس هتل ارم شیراز:

شیراز، بلوار کریم خان زند، روبروی انوری، هتل ارم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر