هتل های 4 ستاره اصفهان | هتل های 5 ستاره اصفهان

لیست بهترین هتل های اصفهان | معرفی هتل های پرطرفدار اصفهان

شهر اصفهان به عنوان یکی از شهر های توریستی ایران، هتل های متعددی دارد. در این مقاله به معرفی بهترین هتل های اصفهان می پردازیم.

بهترین هتل های اصفهان
ویکی گردی:

بهترین هتل های اصفهان از دیدگاه مسافران و کاربران مختلف متفاوت هستند اما بهترین هتل های اصفهان از دیدگاه کاربران در حد خود امکانات خوب و با کیفیتی را ارائه می کنند. بهترین هتل های اصفهان می توانند هتل های 5 ستاره و 4 ستاره مدرن این شهر باشند و یا می توانند اقامتگاه هایی باشند که نمایی تاریخی دارند. بدون شک بهترین هتل های اصفهان به علت موقعیت این شهر از نظر گردشگری سعی می کنند امکاناتی را در حد استاندارد های روز دنیا ارائه کنند. 

هتل عباسی اصفهان

هتل ۵ ستاره عباسی یکی از بهترین هتل های اصفهان است که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد. این هتل در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان واقع شده در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی طراحی و ساخته شده است.

این هتل یک بار در سال ۱۳۵۱ و یکبار در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل عباسی که به آن مهمان‌سرای عباسی نیز گفته می‌شود یکی از زیباترین مهمان‌سراهای جهان لقب گرفته که ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی دارد.

این هتل دارای ۴ تالار پذیرایی، انواع کافه و رستوران است که پذیرای حدود ۱۵۰۰ نفر هستند. یکی از زیبایی‌های خاص این هتل، نمای استثنایی آن به باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ است. هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان واقع شده و دسترسی به آن آسان است به اماکن گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، ۳۳ پل و بنای منارجنبان دسترسی آسانی دارد.

از انواع اتاق‌های قابل رزرو در هتل پنج ستاره عباسی به‌عنوان بهترین هتل های اصفهان می‌توان به اتاق 1 تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق ۲ تخته توئین چشم‌انداز، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تخته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دو خوابه چهار نفره اشاره کرد.

آدرس هتل عباسی اصفهان

اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ‌فرش)

تلفن هتل عباسی اصفهان

031-32226010 -19

بهترین هتل های اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر در سال ۱۳۴۷ در حاشیه رودخانه همیشه زنده زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع افتتاح گردید. هتل کوثر اصفهان ابتدا با ۱۳۰ اتاق با نام هتل شرایتون تحت نظر هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون آغاز به کار کرد و پس از یک سال نام هتل، به هتل کوروش تغییر کرد و تا سال ۱۳۵۷ با این نام تحت نظارت گروه هتل‌های شرایتون فعالیت کرد. هتل کوثر اصفهان در حال حاضر زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان است. این هتل در سال ۱۳۸۳ به منظور گسترش خدمات کیفی و کمی، اقدام به بازسازی مجدد نمود و بلافاصله پس از آن فاز بعدی بازسازی جهت افزودن ۴۰ اتاق جدید به ۱۳۰ اتاق پیشین با ساخت ساختمان جدید فیروزه رقم خورد.

هتل کوثر با برخوردای از انواع رستوران‌های سنتی و مدرن در سبک غذاهای سنتی، ایرانی و ایتالیایی که در فضای داخلی هتل و محوطه باغ قرار گرفته‌اند، امکانات پذیرایی مناسبی را برای مهمانان فراهم نموده است. علاوه‌بر این امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و.. با ایجاد محیطی پرنشاط رضایت اکثر مهمانان هتل کوثر را جلب نموده است.

آدرس هتل کوثر اصفهان

اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی‌و‌سه پل

تلفن هتل کوثر اصفهان

031-36240230

بهترین هتل های اصفهان

هتل مجلل چهارباغ اصفهان

هتل 4 باغ اصفهان

جدیدترین و مدرنترین هتل پنج ستاره ی شهر اصفهان است. این هتل در دل بافت تاریخی چهارباغ عباسی قرار گرفته است. این مجموعه ی اقامتی بسیار زیبا در نزدیکی شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری از جمله سی و سه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ و کاخ هشت بهشت قرار دارد.

هتل مجلل چهارباغ، در ۴ طبقه و با ۱۳۸ واحد اقامتی شامل اتاقهای یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاقهای کانکت ، مینی سوییت ، جونیور سوئیت و رویال سوییت آماده ارایه خدمات به میهمانان گرامی میباشد.

امکانات هتل 4باغ اصفهان

هتل مجلل چهارباغ، با برخورداری از دو رستوران و یک بام سبز (روف گاردن)،کافی شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، اتاق بازیهای رایانهای، خشکشویی، مرکز اسپا شامل سالنهای ماساژ، آرایشگاه، پیرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم، تمامی امکانات و تجهیزات ویژه ی هتل پنج ستاره را دارا است.

آدرس هتل 4باغ اصفهان : استان اصفهان، اصفهان، ابتدای خیابان شیخ بهایی

تلفن: ۵۵۰۵۴-۰۳۱

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو در مرکز شهر اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران در مجاورت چندین جاذبه گردشگری اصفهان واقع شده است.

هتل پارسیان عالی قاپو در سال 1345 با 40 اتاق تأسیس شده و در مرحله دوم بهره‌برداری در سال 1355، تعداد 62 اتاق دیگر نیز به آن اضافه شده است. 2 اتاق جدید که اخیراً به واحدهای اقامتی اضافه شده‌اند با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده‌اند و چشم‌انداز چهارباغ عباسی را برای تمامی گردشگران و مهمانان مهیا می‌کند.

این هتل 106 واحد اقامتی دارد که شامل تعداد متنوعی اتاق دوتخته (دوتخته سینگل و دوتخته دبل)، اتاق سه‌تخته، یک سوییت بزرگ و 3 سوییت کوچک است.

آدرس هتل عالی قاپو اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، حدفاصل خیابان کوالالامپور و عباس آباد، هتل پارسیان عالی قاپو

تلفن هتل عالی قاپو اصفهان

 03132227929

بهترین هتل های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل ۴ ستاره پیروزی که در گذشته با نام هتل داریوش فعالیت می‌کرد، در سال ۱۳۵۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ نیز به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شد. از جمله مهم‌ترین مزایای این هتل چهار ستاره می‌توان به دسترسی آسان به آثار تاریخی اصفهان نظیر باغ و عمارت چهلستون، موزه هنرهای معاصر، باغ و عمارت هشت‌ بهشت، موزه هنرهای تزئینی، بازار هنر اصفهان، مسجد و مدرسه چهارباغ اشاره کرد.

این هتل زیبا در حاشیه سبز چهارباغ کهن قرار گرفته و با طی کردن مسافتی کوتاه می‌توانید به سی‌وسه پل و پل خواجو دسترسی داشته باشید. این هتل پنج طبقه دارای ۹۵ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق 2 تخته توئین، سوئیت یک خوابه 2 نفره سانترال و سوئیت یک خوابه 2 نفره رویال اقدام کنید.

آدرس هتل پیروزی اصفهان

اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین

تلفن هتل پیروزی اصفهان

03132009

بهترین هتل های اصفهان

هتل آسمان اصفهان

پنجم مهر ماه سال ۱۳۸۴ مصادف با روز جهانی گردشگری، آغاز کار هتل آسمان اصفهان بود. دستاورد تجارب و تلاشهای ما در این سالها، اعتمادی است که از جانب شما دیده ایم و امانت دار این اعتماد هستیم. این هتل سیزده طبقه با ۸۸ اتاق اعم از دو تخته، سه تخته، سوئیت، رویال سوئیت و سوئیت آپارتمان، رستوران گردان و سالن های مراسم متنوع درحاشیه ی زاینده رود و درنزدیکی جاذبه های شهر اصفهان قرار گرفته است تا امکان دسترسی راحت به اکثر نقاط مهم شهر را برای مسافرانش فراهم کند. از خدمات رفاهی هتل میتوان به این موارد اشاره کرد: رستوران گردان با چشم اندازی از سرتاسر اصفهان،لاندری، روم سرویس ۲۴ ساعته، ۴ سالن مراسم در چیدمان های مختلف با ارائه سیستم های صوتی و تصویری، اتاق کنترل و ترجمه، استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی واتاق ماساژ، کافه رستوران خورشید وکافی شاپ ماه به صورت بیست و چهار ساعته، صرّافی، پارکینگ و تاکسی سرویس شبانه روزی .

آدرس هتل آسمان اصفهان

اصفهان – خیابان مطهری

تلفن هتل آسمان اصفهان

031-32354141

هتل زهره اصفهان

هتل سه ستاره زهره واقع در مرکز شهر اصفهان در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و با معماری سنتی و رعایت مدرنیته هتلداری چیدمان شده است. هتل زهره یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان محسوب می‌شود و بخاطر قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به اماکن دیدنی و آثار تاریخی نیز دارد. پرسنل و کادر مجرب هتل زهره آرزروی اقامتی بیادمانی را برای شما میهمانان گرامی دارند.

آدرس هتل زهره اصفهان

اصفهان، خیابان فردوسی، بین خیابان عافیت و منوچهری

تلفن هتل زهره اصفهان

03132207811

بهترین هتل های اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره (صدف سابق) با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن در بافت تاریخی شهر اصفهان، میدان نقش جهان واقع گردیده است. ساختمان این هتل سه ستاره در ۳ طبقه بنا و دارای ۵۲ باب اتاق و سوئیت اقامتی با دکوراسیون زیبا می‌باشد. این مجموعه در نزدیکی اماکن دیدنی و ابنیه تاریخی شهر نظیر میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، بازار اصلی و کاخ چهل ستون واقع شده است. هتل ستاره اصفهان با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، در تلاش است تا اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزند.

لازم به ذکر است برخی از اتاق‌های سه تخته هتل دارای نور کافی نمی‌باشد

آدرس هتل ستاره اصفهان

اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

تلفن هتل ستاره اصفهان

031-32207060

بهترین هتل های اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان

هتل سه ستاره اسپادانا یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در سال ۱۳۷۳ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ نیز به منظور بهبود سطح کیفی خدمات بازسازی شد. یکی از مهمترین مزایای این هتل نزدیکی به مهم‌ترین اماکن تاریخی شهر اصفهان یعنی سی‌وسه پل، باغ هشت بهشت، بازار مسگرها، کاخ چهل ستون و کلیسای وانک است. هتل دو طبقه دارای ۳۲ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق ۴ نفره سه تخته با یک سرویس اضافه اقدام کنید.

از جمله امکانات ویژه هتل اسپادانا می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، رستوران‌ بام و تاکسی سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل اسپادانا اصفهان

اصفهان، بلوار آیینه خانه، حد فاصل سی و سه پل و پل فردوسی

تلفن هتل اسپادانا اصفهان

031-36671195

بهترین هتل های اصفهان

هتل خواجو اصفهان 

هتل چهار ستاره خواجو واقع در قلب شهر زیبای تاریخی اصفهان و در مجاورت مراکز اصلی خرید ، ابنیه و پل های تاریخی ،در حدفاصل پل تاریخی خواجو واقع شده است و دارای 114 اتاق با ظرفیت کل 240 نفر با بهره مندی از کلیه تجهیزات استاندارد خواجو در بهار 96 تاسیس شده است . هتل خواجو با طراحی و معماری منحصر به فرد و دکوراسیون زیبا همچنین محیط ارام و دلپذیر در حوالی پل خواجو اصفهان با دسترسی آسان به اماکن تاریخی و دیدنی شهر سفر خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می اورد

هتل خواجو اصفهان

اصفهان خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو

تلفن هتل خواجو اصفهان 

03132748427

بهترین هتل های اصفهان

هتل باران اصفهان

هتل باران اصفهان از گروه هتل های آسمان اصفهان میباشد که پروژه های متعدد گردشگری را راه اندازی و چند مجموعه نیز در حال ساخت دارد . از جمله هتل هایی که سال ها با موفقیت مشغول به کار بوده اند میتوان به هتل چهار ستاره آسمان وهتل سه ستاره، ستاره اشاره نمود و هتل های در حال ساخت نیز هتل پنج ستاره آسمان کیش و هتل آسمان رویال اصفهان میباشد .همچنین هتل باران اصفهان که از این گروه میباشد با معماری نوین در شهر اصفهان و نزدیک به مراکز صنعتی و درمانی دارای ۳۸ باب اتاق و سوییت با تمامی امکانات از جمله آشپزخانه مجزا در هر اتاق ،تلویزیون های مجهز به سیستم های ماهواره ایی ، کتری برقی ، ماکروویو ، سرویس فرنگی وپارکینگ میباشد

آدرس هتل باران اصفهان

اصفهان خیابان امام خمینی نبش خیابان ۱۲ بهمن

تلفن هتل باران اصفهان

031-33881010

بهترین هتل های اصفهان

هتل ونوس اصفهان

هتل سه ستاره ونوس یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ نیز به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل ونوس در مرکز شهر اصفهان واقع شده و از جمله مهم‌ترین مزایای آن نزدیکی بناهای تاریخی و مهم این شهر از جمله میدان نقش جهان، مدرسه چهار باغ، کاخ چهلستون، رودخانه زاینده رود پل خواجو و سی‌وسه پل است. این هتل 7 طبقه دارای ۵۸ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه نفره و اتاق چهار تخته اقدام کنید.

ز جمله امکانات ویژه هتل ونوس اصفهان می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، تاکسی سرویس، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تشریفات ویژه، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، صرافی و ماساژ اشاره کرد. لازم به ذکر است که استخر هتل ونوس اصفهان در حال بازسازی است.

آدرس هتل ونوس اصفهان

اصفهان، خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین

تلفن هتل ونوس اصفهان

 ۰۳۱۳۲۲۳۰۰۴۱

بهترین هتل های اصفهان

هتل آوین اصفهان

تل سه ستاره آوین اصفهان واقع در خیابان هاتف در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۷۱ باب اتاق و سوئیت مجهز و لوکس بوده که اتاق های طلایی دارای چشم انداز خیابان و نقره ای با چشم انداز پاسیو می‌باشد. این مجموعه اقامتی با قرار گیری در مرکز شهر یکی از نزدیک‌ترین هتل ها به اماکن تاریخی همچون میدان نقش جهان، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهل ستون و سی و سه پل می‌باشدکه خارج بودن از محدوده طرح ترافیک دسترسی به این اماکن را برای میهمانان گرامی آسان نموده است. هتل چهار ستاره آوین با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش اند اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم بزنند.

آدرس هتل آوین اصفهان

اصفهان، چهار راه شکر شکن، ابتدای خیابان هاتف، روبروی پمپ بنزین، بن بست نور

تلفن هتل آوین اصفهان

03132259898

بهترین هتل های اصفهان

هتل ملل اصفهان

هتل سه ستاره ملل اصفهان در سال ۱۳۸۱ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۸ بازسازی انجام داده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به سی و سه پل، پل خواجو و میدان نقش جهان اشاره نمود. هتل ملل با کادری مجرب و خدماتی عالی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس هتل ملل اصفهان

اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، حد فاصل میدان انقلاب و پل فردوسی

تلفن هتل ملل اصفهان

03132225432 

بهترین هتل های اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر