هتل قصر طلایی | لوکس ترین هتل مشهد

هتل قصر طلایی مشهد | رزرو هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد بهترین هتل 5 ستاره شهر مشهد است. امکانات این هتل منطبق با استاندارد های روز دنیا است و اگر آن را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید، سفری رویایی را برای خودتان رقم زده اید. پس با ویکی گردی همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد
ویکی گردی:

هتل قصر طلایی مشهد، هتلی نو ساز و مجلل در بین هتل های 5 ستاره شهر مشهد است. با اقامت در این هتل، شما خدماتی در حد استاندارد های جهانی را دریافت می کنید. موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد، علاوه بر امکانات با کیفیت آن، باعث شده است که مورد توجه گردشگران شهر مشهد قرار بگیرد. فاصله حرم امام رضا(ع) تا هتل قصر طلایی مشهد کمتر از 5 دقیقه با خودرو و 15 دقیقه پیاده است و این مزیت، آن را بیشتر مورد توجه قرار می دهد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، نگین  هتل های 5 ستاره نزدیک حرم

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور، با بهره‌گیری از معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی طراحی شده و اجرا شده است. هتل قصر طلایی در سال ۸۹ با موقعیت بسیار عالی در خیابان امام رضا(ع) افتتاح شد. هتل قصر دارای ۲۰ طبقه بنا و ۳۵۸ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده است.تنوع اتاق ها و امکانات هتل پنج ستاره قصر با چشم اندازهای حرم مطهر و شهر مشهد، انواع رستوران های سنتی و بین المللی متناسب با ذائقه های مختلف، امکانات رفاهی و تفریحی متعدد مانند سونا، استخر، سالن بیلیارد و.. و از همه مهمتر دسترسی مناسب هتل قصر به حرم امام رضا (ع)، مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس و بازار رضا، انتخاب و رزرو هتل قصر را جزو اولویت های اکثر مسافران مشهد قرار داده است.

هتل قصر طلایی مشهد

مشخصات عمومی هتل قصر طلایی

تاریخ ساخت: ۱۳۸۹

وضعیت دید هتل: حرم | خیابان | کوچه

تعداد اتاق ها: ۳۵۸ اتاق

تعداد طبقات: ۲۰ طبقه

تعداد تخت ها: ۷۰۴ تخت

ظرفیت لابی: با ظرفیت ۸۰ نفر

وضعیت ترافیک: خارج ازمحدوده طرح ترافیک

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با توجه به تعداد طبقات و واحد های اقامتی، اتاق هایی با امکانات متفاوت در ساختمان خود دارد. افرادی که این هتل را به عنوان اقامتگاه انتخاب می کنند، می توانند انواع اتاق های مورد نظر خود را با توجه به امکانات مورد نیازشان انتخاب کنند. اتاق دبل لند اسکیپ یکی ازلوکس ترین اتاق های این مجموعه است. اتاق دبل لاکچری کانکت، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کسانی است که با خانواده خود به شهر مشهد سفر می کنند. اتاق دبل پاناروما تراس دار این امکان را به شما می دهد که صبح خود را با منظره حرم امام رضا(ع) آغاز کنید. اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی شامل یک تخت دبل است. همچنین در برخی اتاق ها به همراه یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می باشد و منظره بی نظیر آن رو به نمای آتریوم هتل قصرطلایی می باشد. اتاق دبل لاکچری تراس‌دار هتل قصر طلایی مشهد  واقع در طبقه چهارم این هتل است که شامل ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می ­باشد. اتاق سینگل هتل قصر طلایی شامل ۲ تخت سینگل و یا ۱ تخت دبل و همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام است. در زمان رزرو این اتاق از هتل قصر طلایی نوع تخت در اتاق قابل انتخاب نمی‌باشد.

سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که عادت دارید خانوادگی سفر کنید و به اقامتگاهی با ظرفیت بالا نیاز دارید، سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد با ظرفیت بالایی که دارند دست شما را در انتخاب باز می گذارند.قاجاری سوئیت با طراحی الهام گرفته شده از دوران قاجار و وسایلی با ظاهری قدیمی اما مجلل امکان تجربه زندگی همانند اشراف دوران قاجار فراهم می کند. وسترن سوئیت برخلاف قاجاری سوئیت، طراحی مدرن و امروزی دارد. این سوییت با متراژ ۵۰ متری و ظرفیت ۲ نفری، شامل ۱ تخت دبل و امکانات رفاهی کامل می باشد. کیدز سوئیت، از آن مدل سوئیت هایی است که شما آن را فقط در هتل قصر طلایی مشهد پیدا می کنید. این سوئیت، دارای اسباب بازی، تخت هایی با طراحی های کودکانه و ترکیبی از رنگ های مختلف است. پرنسس رویال، امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت و جونیور سوئیت نیز در مجموعه سوئیت های لوکس هتل قصر طلایی مشهد قرار می گیرند.

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد، غذاهایی از سراسر جهان

رستوران هتل قصر طلایی مشهد کلمه ای در شان این هتل مشهد نیست، زیرا رستوران های متعدد این هتل از بهترین رستوران های مشهد هستند که هر کدام از آن ها سبک و سیاقی متفاوت دارند تا سلیقه و ذائقه هر میهمان به خوبی فراهم شود

  • کافه رستوران فرانسیسکو

کافه رستوران فرانسیسکو مکانی زیبا است که با دو فضای داخلی و بیرونی طراحی شده است. این کافه رستوران انواع فست فودها و نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد که از نظر کیفیت عالی هستند. فضایی شیک، تدارک دیدن بازی های ذهنی آرام و هیجان انگیز و ... از ویژگی های شاخص این کافه رستوران این هتل مجلل است.

 

  • رستوران ایرانی ترنم

رستوران ایرانی ترنم، واقع در طبقه اول هتل بین المللی قصر طلایی آماده سرویس دهی به میهمانان مقیم و غیر مقیم هتل می باشد، در روزهای تعطیل رسمی کشور اعم از جمعه ها و اعیاد، بوفه ناهار رستوران  برگزار می گردد.آشپزان ماهر هتل بین المللی قصر طلایی در بوفه ناهار منحصر به فرد رستوران ترنم ، با طبخ انواع غذاهای گوشتی، کبابی، دریایی، محلی ، خانگی، ضیافتی هیجان انگیز را برای تمامی سلایق فراهم می آورد. میز سالاد بار هر روزه به صورت بوفه ارایه می گردد که شامل انواع سوپ ، نوشیدنی سرد و گرم ، سالاد ، دسر ، میوه و . . . می باشد.

 

  • رستوران پنج قاره زوشا

رستوران پنج قاره زوشا در طبقه دوم هتل بین المللی قصر طلایی واقع گردیده و محیطی آرام و دل انگیز را در طول ایام هفته برای شما فراهم می‌نماید. شما می توانید طعم غذاهای مکزیکی، غذاهای مدیترانه ای، دریایی، آسیایی و ... را در این رستوران بچشید.

 

  • رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه، رستوران ضیافت و رستوران تابستانی بارگاه هم از رستوران های هتل قصر طلایی مشهد هستند.

کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

طراحی بی نظیر کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد در کنار کیفیت نوشیدنی ها و غذاهایی که سرو می کنند؛ آنها را به یکی از بی نظیر ترین بخش های تل قصر طلایی مشهد تبدیل کرده است. کافی شاپ آتریوم مینوتا فضایی خاص به همراه طراحی منحصر به فردی دارد. کافی شاپ لابی در محیطی آرام، شرایطی را فراهم کرده است تا دقایقی در کنار همراهان و دوستان لحظات خوشی را داشته باشید و از انواع نوشیدنی های گرم و سرد کافی شاپ استفاده کنید. کافی شاپ و مجموعه تفریحی اسپا با نوشیدنی های سرد و گرم متفاوت از شما پذیرایی می کند. 

هتل قصر طلایی مشهد

سالن های هتل قصر طلایی مشهد

سالن کنفرانس الیزه دارای ویدیو کنفرانس کشوری به همراه سیستم رای گیری و امکانات سمعی بصری در فضایی با نورپردازی حرفه ای پذیرای میهمانان محترم جهت برگزاری همایش ها می باشد. میتینگ روم دارای فضایی همانند یک اتاق بزرگ است و فضایی محدود برای برگزاری جلسات دارد. سالن پرستیژ، سالن اشراف و سالن هیوا از دیگر سالن های هتل قصر طلایی مشهد هستند. 

هتل قصر طلایی مشهد

مجموعه های تفریحی هتل قصرطلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد به عنوان یک هتل 5 ستاره امکانات متعددی را به کسانی که در آن اقامت می کنند، ارائه می کند. از امکانات تفریحی هتل بین المللی قصر مشهد می توان به استخر، ماساژ، اتاق نمک، سالن بدنسازی، اتاق کودک و بازی های رایانه ای اشاره کرد. 

انواع ماساژ های آروما، اورینتال و حتی ماساژ شکلات تلخ از ماساژ های اتاق ماساژ هتل قصر طلایی مشهد هستند. در اتاق نمک، همانطور که نمک توسط دستگاه هالوژنراتور در اتاق نمکی حرکت می کند، این ذرات نمکی از کلرید سدیم خشک به سیستم تنفسی استنشاق می‌شود. آتلیه عکاسی و خدمات زیبایی و آرایشی از دیگر خدمات منحصر به فرد هتل قصر طلایی مشهد هستند.

قوانین هتل قصر طلایی مشهد

قوانین عمومی

  • پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.
  • پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

 

قوانین پذیرش

  • در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، شرط اولیه پذیرش مسافر است.
  • پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

 

قوانین ترانسفر

  • این هتل دارای استقبال فرودگاهی برای مهمانان می‌باشد.
  • جهت انجام ترانسفر، فقط در زمان رزرو در صورت مشخص بودن اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدأ، شرکت هواپیمایی)، در قسمت توضیحات خاص مشخصات پرواز را ثبت نمایید.
  • جهت انجام ترانسفر، بایستی تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به هتل، اطلاعات پرواز به شرکت ایران هتل اعلام گردد.
  • در صورتی که اطلاعات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدأ، شرکت هواپیمایی)، در قسمت توضیحات خاص ثبت نشود، ترانسفر صورت نمی‌گیرد.

 

قوانین خردسال

  • در صورتی که سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.
  • در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ نفر اضافه محاسبه می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد

فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا جاهای دیدنی مشهد

  • فاصله هتل تا بازار رضا مشهد ( 1.7 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد مشهد ( 3.2 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا  آرامگاه نادرشاه افشار مشهد ( 3.7 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد ( 37.2 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا بند گلستان مشهد ( 28 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا پارک باغ ملی مشهد ( 2.5 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا مشهد ( 1.8 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا حرم ورودی باب الجواد مشهد ( 3.2 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا حرم ورودی حرعاملی مشهد ( 2.3 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا حرم ورودی شیخ طبرسی مشهد ( 3.4 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا خانه ملک مشهد ( 2 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز ( 38.3 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا سرزمین موجهای آبی مشهد ( 20.8 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا گنبد خشتی مشهد ( 2.7 کیلومتر )
  • فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد ( 7 کیلومتر )

آدرس هتل قصر طلایی مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج

تلفن هتل قصر طلایی مشهد

051-38038  و  38038-021

رزرو هتل قصر طلایی مشهد

www.ghasrtalaee.com

هتل قصر طلایی مشهد روی نقشه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • adigitalmarketing

    انشالله بتونیم یک بار هم ما بریم همچین جایی